Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
    Nog van plan om mods te steken?

Tja, die Mountune Kit zie ik wel zitten. Aan 350pk stop ik. Via het officiële Ford-netwerk nog niet te verkrijgen zolang alle RS500 wagens nog niet zijn geleverd. Binnenkort wel verkrijgbaar. Hopelijk betaalbaar met een fikse korting.

Onlangs heb ik die MILLTEK tuning van GIZMO, gehoord en gezien te Aalst. Ongelooflijke sound en nog meer pk's. 'k geloof tegen de 380pk.

Comment

• ik wil ook de mountune, misschien groepsaankoopje?
      redfox? al nieuws over de goeie bandenprijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Redfox Bekijk Berichten
        Tja, die Mountune Kit zie ik wel zitten. Aan 350pk stop ik. Via het officiële Ford-netwerk nog niet te verkrijgen zolang alle RS500 wagens nog niet zijn geleverd. Binnenkort wel verkrijgbaar. Hopelijk betaalbaar met een fikse korting.

Onlangs heb ik die MILLTEK tuning van GIZMO, gehoord en gezien te Aalst. Ongelooflijke sound en nog meer pk's. 'k geloof tegen de 380pk.
        pk's erbij tunen is meestal niet het probleem maar betrouwbaarheid, ook op langere termijn zou ik graag eens zien als de wagen 4a6 j oud is.meestal worden dergelijke hot hatches terug orr. gezet voor keuring en dan worden ze verkocht..... en de volgende zit met de gebakken peren. ken er zo verschillende die de wagen van hun dromen?/nachtmerries kochten.

Comment

die denken dus echt dat wij onnozelaars zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
            die denken dus echt dat wij onnozelaars zijn.
            Wat bedoel je daarmee?

Comment

• Wel eerst de mensen een auto verkopen die veel te duur is (de RS500) , en dan later de kit verkopen voor de gewone RS die je exact hetzelfde vermogen geeft, maar voor een schijntje van de prijs.

Maar, misschien kost die kit tegen dan ook opeens 10k€ ipv 2.5k€ , zou me niet verbazen

Comment

• ah zo. Daar heb je inderdaad een punt. Als klant van de RS500 zou ik me ook in de poep genomen voelen. Eerst enkele klanten ronselen die veel te veel willen betalen voor een genummerde versie en dan de gewonen RS klanten dezelfde vermogenskit aanbieden.

Comment

• Iets anders dan de FOCUS RS

Hey,

Klik even op onderstaande link!! 'k denk dat we beter de supercharged fiesta kopen !

http://www.youtube.com/user/DCshoesFILM#p/u/0/4TshFWSsrn8

Comment

Hey,

Klik even op onderstaande link!! 'k denk dat we beter de supercharged fiesta kopen !

http://www.youtube.com/user/DCshoesFILM#p/u/0/4TshFWSsrn8
                    Spitse kar, ik hou wel van die vlammetjes.
                    Die ken Block is gene gewone

Comment

• Daarnet de Focus RS gaan testrijden. Was niet de eerste keer dat ik in een RS zat maar blijft toch verdomme een indrukwekkende wagen. Pfff, realistische droom...!

Demowagen met 2500km's op de teller. Offerte (inclu. lichte vracht ombouw) voor 35000€ inclu. btw.

Comment

• is nog wel vet met die rode velgen

Comment

• Vond ik ook wel... De originele velgen en banden liggen mooi langs de kant. Ook superservice gehad van de garage trouwens! Testrit etc. allemaal geen probleem...

Comment

• 35000 euro voor een demowagen vind ik veel geld. Die witte is wel een full option dacht ik.
                            Maar dan nog, voor mijn nieuwe RS (Ultimate Green = 1200 euro optie) en full option heb ik een pak minder betaald.

De garages weten dat er nog maar weinig RS'en beschikbaar zijn, en profiteren daardoor om de prijs wat omhoog te duwen (minder korting dus)

Comment

• ik weet niet wat een ombouw LV kost maar 35k€ lijkt me idd flink geteld

In buurt en garantie tot 2013
                              Nen blauwe met ombouw LV mogelijk

Comment

• Maat van me heeft vorige week ook nog een RS gekocht in ultimate green en sony radio.

Verkoper vroeg ook 35000 euro, maar toen hij zei dat dit veel te veel was heeft hij toch een korting gegeven van 5 %.

Normale korting die ze geven is 9 %, firma 10 %, en dan heb je nog de uitzonderingen hier op het forum die 17 - 19 % krijgen omdat ze familie hebben die bij Ford werkt of in een garage.

Comment

• Op de Focus RS geldt geen personeelskorting, in 2010.

Mijn ma werkt bij Ford

Nu een demowagen voor 35K.. dan koop je beter iets als Werner zijn ex voor 27K ... imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
                                    35000 euro voor een demowagen vind ik veel geld. Die witte is wel een full option dacht ik.
                                    Maar dan nog, voor mijn nieuwe RS (Ultimate Green = 1200 euro optie) en full option heb ik een pak minder betaald.

De garages weten dat er nog maar weinig RS'en beschikbaar zijn, en profiteren daardoor om de prijs wat omhoog te duwen (minder korting dus)
                                    De offerte:

Comment

• langs de andere kant spaar je 5000€ BIV uit doordat die lichte vracht is, toch ook een "korting" .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                                        langs de andere kant spaar je 5000€ BIV uit doordat die lichte vracht is, toch ook een "korting" .
                                        Enige nadeel is (hebben ze mij wijsgemaakt) dat je deze later niet meer naar gewone wagen kan omzetten.

Iedere Focus RS op lichte vracht zou een uniek PVG nummer hebben.
                                        Dit zou ook de reden zijn waarom het zo lang duurt vooralleer je je papieren hebt.
                                        PVG nummer dient aangevraagd te worden, en uit ervaring weet ik dat die in Brussel niet al te rap zijn

Comment

• elk voordeel hep zen nadeel , moet je maar denken

Comment

Working...
                                          X