Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
    Ah Maxime, ik heb je nog altijd niet zien rijden hier in de buurt. Probeer er nu toch op te letten als ik een BMW cabrio zie of hij niet raar knippert met zijn lichten of zo.
    Het zal wel nog eens passen.
    Kmoet zeggen, 't is ook al een eind geleden dat ik u nog heb gezien. Kzal eens extra beginnen uitkijken. Ik phare sowieso als ik u tegenkom.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      Vandaag voor 't eerst een RS500 irl gezien.

Waanzin! echt vet!
      Is de RS500 in Geel verkocht? moet wel he. Neem zeker wat foto's he

Comment

• rs

@ RS Tim: ik denk dat ik je al paar keer gespot heb in menen? koningstraat? chinees restaurant in de rijselstraat?

Comment

• Ja, de Rijselstraat dat kan inderdaad zijn. De nieuwe buurman die enkele huizen verder aan het verbouwen is woont momenteel nog in de Rijselstraat.
          Als het een witte FRS was met de zwarte "go-faster"streep zoals Mountune, heb je me inderdaad gespot. Vrijdagavond?

Comment

• Hier een kleine fotoshoot van mijne RS gedaan door nelsa die op de fordclub.be forum zit.
            Ik ben echt blij met het resultaat.

Comment

• Comment

• Comment

• mooie foto's. Speciaal effect met dat zwart/wit en dat blauw.

Comment

• Knappe foto's van een knappe wagen.

Comment

• Al gezegd @ fordclub dat dat erg mooie foto's zijn zou ook blij zijn met het resultaat!

Comment

• Geweldig met die motorkap!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                        2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                        2012-...
                        '07 BMW 118d

Comment

• @ rstim, was een vrijdagavond maar ik denk in juli of zo, net voor het chinees restaurant,
                          viel wel op want zoveel RS"en in menen zijn er niet

Comment

• prachtige fotos gizmo!! in het blauw is ie echt super..

Comment

• Heeft de RS eigenlijk standaard die getinte ruiten?

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                              2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                              2012-...
                              '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                Heeft de RS eigenlijk standaard die getinte ruiten?
                                jep, ben quasi zeker van wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
                                  Heeft de RS eigenlijk standaard die getinte ruiten?
                                  De getinte ruiten zijn standaard

Comment

• Merci mannen , maar de verdiensten zijn eigenlijk voor de persoon die de shoot deed.
                                    Maar ze zijn meer dan geslaagd , en vooral diene zwart/wit foto is wel de max en met die wrapping,
                                    heb er zeker geen spijt van dat ik dit heb laten doen nu ik die foto's zie. Natuurlijk het lichtinval is anders dan buiten en geeft zo een beter effect en dan kan je kleine dingen een beetje camoufleren.

Comment

• Binnenkort worden de laatste drie belgische Focus RS500's op een veiling per opbod verkocht, de biedingen beginnen bij 42900 euro, en al wat er meer geboden wordt gaat naar een goed doel (Rode Kruis)...

Dus als er iemand echt nog eentje wil hebben... Ge kunt er op bieden...

Comment

• die verkoop van die RS500'en is toch echt een farçe geworden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                                          die verkoop van die RS500'en is toch echt een farçe geworden
                                          Ik begrijp het ook niet zo goed...
                                          Koop ne witte en laat die overtrekken als je absoluut ne zwarte wil hebben.
                                          Verleden week ne FRS500 gezien in Duitsland, folie op motorkap zag er al niet meer al te...
                                          en dan voor dat geld...
                                          Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                                          Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Working...
                                          X