Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenPM je me definitieve prijs eens, heb nog plaats voor eentje in mijn garage...
haha..als uw vakmannen te laat zijn geef ze dan een paar stampen!!
gij hebt wel een grote garage hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenTja, ne mens leert in zijn midlife crisis in 5 min. meer dan in zijn 45 jarig bestaan...
Thx Crazy Werner.........
Go, go, go Ivan...
Van wie zou da komen...
Heeft de Vic je nog ni gebeld om je FRS te kopen w'nat hij was echt onder de indruk van da gooi machientje...
ja hij is enorm onder de indrukis een leuke wagen he..9 minuten is heel goed gereden op een deels natte ring..want het was echt wel gevaarlijk..ik hoef u niet te pushen..;ge gaat al hard genoeg hoor...het enige wat je van mij mss kan leren is driften met de focus..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenhaha..als uw vakmannen te laat zijn geef ze dan een paar stampen!!
gij hebt wel een grote garage hè
En die FRS van de St..g kan er nog wel bij.
Ge weet wel, zelfde gestalte, Engelse dame, gisteren.
De St..g wil zijn eigen kenbaar maken gezien hij zo meer dotaties kan vangen, enz...
Ik heb hier in onze firma ne Schoemacher zitten...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten30 x 70 m...
En die FRS van de St..g kan er nog wel bij.
Ge weet wel, zelfde gestalte, Engelse dame, gisteren.
De St..g wil zijn eigen kenbaar maken gezien hij zo meer dotaties kan vangen, enz...
Ik heb hier in onze firma ne Schoemacher zitten...
hahahahalach er maar mee
Dat is dus ni den eerste keer dat ik zoiets mee maak he
goe dat ik weet dat ge zo een garage hebt..ik zal mijne evo bij u komen zetten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenja hij is enorm onder de indrukis een leuke wagen he..9 minuten is heel goed gereden op een deels natte ring..want het was echt wel gevaarlijk..ik hoef u niet te pushen..;ge gaat al hard genoeg hoor...het enige wat je van mij mss kan leren is driften met de focus..
Nog al eens gedaan voor andere...
Zie ook PMSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
voor wie een extra setje velgen kan/wil gebruiken :
4 velgen te koop van een Ford Focus RS, model 2010.
Zo goed als nieuw, maar 5000km mee gereden.
Vraagprijs 800€ voor de 4 velgen.
Emailadres: coussaert_steve@hotmail.com
Telefoon: 0496/06.42.96
nette prijs me dunkt... het zal voor de snelle mannen zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenIk zal Curve in het weekend bij me thuis een jopke geven en als tegenprestatie mag hij een uurtje met de FRS rijden, wedden dat hij nooit ziek zal zijn en op tijd is...
Van mijn werkmannen kan ik dat ni zeggen..............................hangt van het werk af he
@werner helaas het geld niet voor de FRS als student
Comment
-
ik was idd zeer zwaar onder de indruk van de focus na het vliegend(en da woord is zelfs ni sterk genoeg) rondje over de ring met den ivan.
in het budget blijvende van deze wagen is er standaard geen enkele dat er aan kan tippen! man wat een baanligging en voor een keer dat een FWD niet overstuurd als zot. TOP! prachtmaschien. over de sound ...... pfffdeprimerend als ge dan in uw vierpitterke trug moet kruipe.
wel handig da ge ter ne lichte vracht van kunt make
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
Merk dat je héélveel fun beleefd met de FRS, blijkbaar een wagen naar uw hart hé.
En zo'n rondetijd geredenecht maf man
.
Alleen spijtig van diene evo wel ne zalige bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Celcius Bekijk Berichtenik was idd zeer zwaar onder de indruk van de focus na het vliegend(en da woord is zelfs ni sterk genoeg) rondje over de ring met den ivan.
in het budget blijvende van deze wagen is er standaard geen enkele dat er aan kan tippen! man wat een baanligging en voor een keer dat een FWD niet overstuurd als zot. TOP! prachtmaschien. over de sound ...... pfffdeprimerend als ge dan in uw vierpitterke trug moet kruipe.
wel handig da ge ter ne lichte vracht van kunt make
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Greg Bekijk Berichtenonderstuurt bedoel je
Comment
Comment