Oorspronkelijk geplaatst door Weytie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenDan toch gelukt om er een paar op te krijgen via Imageschack
! Wordt hoog tijd dak ik eens in eentje (mee)rijdt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ColinR Bekijk BerichtenDie kleur! Wordt hoog tijd dak ik eens in eentje (mee)rijdt
BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk BerichtenDan toch gelukt om er een paar op te krijgen via Imageschack
Comment
-
fotoke van iemand hier ?
Comment
-
Speed ivan in action
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichtenzal er ook zijn de maandag met de FRS
Remmen zijn OK, banden zijn (bijna) op..., gemiddel verbruik 31,7 liter... (138km met 1 tank, goe bezig)
Beste tijd tussen die gekken Engelse (zullen ze van me ook gedacht hebben...) was 9.03minSinds 2002 : 1106 laps @ NS
Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
Ik denk dat ik van de jouwe ook 2 foto's heb YCR-255 ?
Als ik deze avond nog tijd kan vinden staan ze erop...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenpassagier zit zich wat te vervelen medunkt
Ook de kleine Stig heeft het moeilijk onder de spiegel...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk BerichtenKleine Stig geeft wel mooi aan hoe snel het gaat.
Afin, het waren 2 toffe dagen en de FRS is ne gooibak, 8.en iets is de beste tijd op de Ring met ne STANDAARD FRS,wel, ik wil 5sec. beter doen...
Speed I'van
Ex-MIG piloot, in vorming voor FRS piloot...
Sorry, midlife crisis noemen ze dit...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk BerichtenNu ga ik ver, da Stigske is ne geurhanger, ofwel heb je optie 1, ofwel kan mijn Co niet tegen de geur...
Afin, het waren 2 toffe dagen en de FRS is ne gooibak, 8.en iets is de beste tijd op de Ring met ne STANDAARD FRS,wel, ik wil 5sec. beter doen...
Speed I'van
Ex-MIG piloot, in vorming voor FRS piloot...
Sorry, midlife crisis noemen ze dit...
Comment
-
Ik had het privilege om bij de eerste paar laps bij Ivan te zitten in de FRS op de ring en wat een bak zegDe auto zet zich perfect en voelt zo stabiel aan. Die auto is zo perfect in balans voor gewoon gebruik en trackdays. Geen woorden voor.
Nogmaals een superdikke merci Ivan voor de mogelijkheid om mee te gaan en voor da laatste ritje naar uw thuiswat een heerlijk gevoel in die auto
Das echt alles geperfectioneerd van wa ik gewoon ben met m'n eigen auto. Alles voelt 100x beter aan. Wegligging, ambriage en die turbo
Ik weet wat ik wil na de ST :d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk BerichtenIk had het privilege om bij de eerste paar laps bij Ivan te zitten in de FRS op de ring en wat een bak zegDe auto zet zich perfect en voelt zo stabiel aan. Die auto is zo perfect in balans voor gewoon gebruik en trackdays. Geen woorden voor.
Nogmaals een superdikke merci Ivan voor de mogelijkheid om mee te gaan en voor da laatste ritje naar uw thuiswat een heerlijk gevoel in die auto
Das echt alles geperfectioneerd van wa ik gewoon ben met m'n eigen auto. Alles voelt 100x beter aan. Wegligging, ambriage en die turbo
Ik weet wat ik wil na de ST :d
ok,, kom de mijne dan maar kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten8.30 denk ik dat beste tijd was op een full lap....ivan you are one crazy guy!!
Thx Crazy Werner.........
Go, go, go Ivan...
Van wie zou da komen...
Heeft de Vic je nog ni gebeld om je FRS te kopen w'nat hij was echt onder de indruk van da gooi machientje...Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenok,, kom de mijne dan maar kopen
Van mijn werkmannen kan ik dat ni zeggen..............................Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
Comment
Comment