Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
    Rap es een paar fotookes van de mijne genomen
    Voorlopig nog maar 1400 km's maar stillaan het toerental beginnen opbouwen

EDIT, lukt dus nie om foto's up te loaden. Mislukt steeds, bestandsgrootte is OK. Iemand raad?
    Stuur ze maar door naar mij anders, zet ik ze er op.
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Dan toch gelukt om er een paar op te krijgen via Imageschack

Comment

Dan toch gelukt om er een paar op te krijgen via Imageschack

Die kleur ! Wordt hoog tijd dak ik eens in eentje (mee)rijdt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ColinR Bekijk Berichten
          Die kleur ! Wordt hoog tijd dak ik eens in eentje (mee)rijdt
          ²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²²
          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Derstrak aan den bakker in Merksem ook zo'n groene zien staan, volgens mij de perfecte kleur voor de wagen...

Comment

Dan toch gelukt om er een paar op te krijgen via Imageschack

Alleen nog een setje andere remmen en hij is af.
              Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
                zal er ook zijn de maandag met de FRS
                Het waren 2 funny days, de FRS is geweldig, net voor Schweden kreuz zat ik tegen de 230km, idem op Fuchröhre, man, man wat gaat die FRS hard, zelf ne Gt3 moest aan de kant, die gast kon ni lachen dat ne focuske zo aan het duwen was...
                Remmen zijn OK, banden zijn (bijna) op..., gemiddel verbruik 31,7 liter... (138km met 1 tank, goe bezig)

Beste tijd tussen die gekken Engelse (zullen ze van me ook gedacht hebben...) was 9.03min
                Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
                Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

Ne gast van Tienen, ken zijn naam niet maar, zal eens horen want ik weet niet op hij op de Forum zit ?
                  Ik denk dat ik van de jouwe ook 2 foto's heb YCR-255 ?
                  Als ik deze avond nog tijd kan vinden staan ze erop...

Comment

passagier zit zich wat te vervelen medunkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                      passagier zit zich wat te vervelen medunkt
                      Tja, da valt me nu ook op, waarschijnlijk was hij vergeten met zijne kop mee te draaien en lukte ni meer om deze in de goeie richting te krijgen.
                      Ook de kleine Stig heeft het moeilijk onder de spiegel...

Comment

• Kleine Stig geeft wel mooi aan hoe snel het gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Kleine Stig geeft wel mooi aan hoe snel het gaat.
                          Nu ga ik ver, da Stigske is ne geurhanger, ofwel heb je optie 1, ofwel kan mijn Co niet tegen de geur...

Afin, het waren 2 toffe dagen en de FRS is ne gooibak, 8.en iets is de beste tijd op de Ring met ne STANDAARD FRS,wel, ik wil 5sec. beter doen...

Speed I'van
                          Ex-MIG piloot, in vorming voor FRS piloot...

Sorry, midlife crisis noemen ze dit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                            Nu ga ik ver, da Stigske is ne geurhanger, ofwel heb je optie 1, ofwel kan mijn Co niet tegen de geur...

Afin, het waren 2 toffe dagen en de FRS is ne gooibak, 8.en iets is de beste tijd op de Ring met ne STANDAARD FRS,wel, ik wil 5sec. beter doen...

Speed I'van
                            Ex-MIG piloot, in vorming voor FRS piloot...

Sorry, midlife crisis noemen ze dit...
                            8.30 denk ik dat beste tijd was op een full lap....ivan you are one crazy guy!!

Comment

• Ik had het privilege om bij de eerste paar laps bij Ivan te zitten in de FRS op de ring en wat een bak zeg De auto zet zich perfect en voelt zo stabiel aan. Die auto is zo perfect in balans voor gewoon gebruik en trackdays. Geen woorden voor.

Nogmaals een superdikke merci Ivan voor de mogelijkheid om mee te gaan en voor da laatste ritje naar uw thuis wat een heerlijk gevoel in die auto Das echt alles geperfectioneerd van wa ik gewoon ben met m'n eigen auto. Alles voelt 100x beter aan. Wegligging, ambriage en die turbo

Ik weet wat ik wil na de ST :d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door curve Bekijk Berichten
                                Ik had het privilege om bij de eerste paar laps bij Ivan te zitten in de FRS op de ring en wat een bak zeg De auto zet zich perfect en voelt zo stabiel aan. Die auto is zo perfect in balans voor gewoon gebruik en trackdays. Geen woorden voor.

Nogmaals een superdikke merci Ivan voor de mogelijkheid om mee te gaan en voor da laatste ritje naar uw thuis wat een heerlijk gevoel in die auto Das echt alles geperfectioneerd van wa ik gewoon ben met m'n eigen auto. Alles voelt 100x beter aan. Wegligging, ambriage en die turbo

Ik weet wat ik wil na de ST :d

ok,, kom de mijne dan maar kopen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                  8.30 denk ik dat beste tijd was op een full lap....ivan you are one crazy guy!!
                                  Tja, ne mens leert in zijn midlife crisis in 5 min. meer dan in zijn 45 jarig bestaan...
                                  Thx Crazy Werner.........

Go, go, go Ivan...
                                  Van wie zou da komen...

Heeft de Vic je nog ni gebeld om je FRS te kopen w'nat hij was echt onder de indruk van da gooi machientje...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                    ok,, kom de mijne dan maar kopen
                                    Ik zal Curve in het weekend bij me thuis een jopke geven en als tegenprestatie mag hij een uurtje met de FRS rijden, wedden dat hij nooit ziek zal zijn en op tijd is...
                                    Van mijn werkmannen kan ik dat ni zeggen..............................

Comment

Working...
                                    X