Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
    Vandaag een witte gezien met zwarte streep op de zijkant, blijft echt impressive zo'n frs.
    Aan de lichten had hij een volle baan om open te trekken dus ik dacht, we gaan dat hier zien voorruit vliegen met bijhorend orkest, mijn ma vroeg zich al af waarom ik het venster open deed en de radio afzette maar niets hé, gwn opt gemak vertrokken...
    Als dit je al wat kan goedmaken...
    Met de GoPro op buitenkant van de FRS...
    Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
    Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• Chapeau voor die gast met zijn Seat. Een auto met dubbel zoveel vermogen volgen. Of waart ge een beetje aan het wandelen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
        Chapeau voor die gast met zijn Seat. Een auto met dubbel zoveel vermogen volgen. Of waart ge een beetje aan het wandelen ?
        Ja zat op het dak achteraan, moest cam vasthouden, grapje...

Diene Seat heeft > 200pk en > 450nm, dus zeker geen doetje, stak zelf Maserati's voorbij...
        De FRS met maar 1300km op de teller, dus moest ik uiterst braaf zijn met het gaspedaal... (grmmmm)

Comment

• Hij zit ook constant tegen de limiet in de bochten, aan het lawaai van zijn banden te horen, terwijl den uwe geen piep geeft.
          Toch wel straf van die gast, hij komt er heel snel aan maar dan komt hij toch wel niet meer dichter. Misschien uit respect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
            Als dit je al wat kan goedmaken...
            Met de GoPro op buitenkant van de FRS...
            http://www.youtube.com/profile?user=.../1/-UZuDGx0Ozg
            Uhu das al iets beter.
            Post dan maar wat filmpjes als je uit rodage bent

Comment

Vandaag een witte gezien met zwarte streep op de zijkant, blijft echt impressive zo'n frs.
              Aan de lichten had hij een volle baan om open te trekken dus ik dacht, we gaan dat hier zien voorruit vliegen met bijhorend orkest, mijn ma vroeg zich al af waarom ik het venster open deed en de radio afzette maar niets hé, gwn opt gemak vertrokken...

Haha, dan moet dan waarschijnlijk ik zijn die je gezien hebt. 't Is niet omdat je met nen RS rijdt dat je constant het spel moet opensleuren.

De andere RS dat ge kunt zien op Ivans filmke ben ik ook met de "go faster"-streep. Vooral op zijn 9° filmke .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RSTim Bekijk Berichten
                Haha, dan moet dan waarschijnlijk ik zijn die je gezien hebt. 't Is niet omdat je met nen RS rijdt dat je constant het spel moet opensleuren.

De andere RS dat ge kunt zien op Ivans filmke ben ik ook met de "go faster"-streep. Vooral op zijn 9° filmke .
                Geef ze ne pak slaag in de bochten, da's pas FRS'en in actie, ne rood licht da's voor Johnny's...

Filmke 9, volgende keer beter he makker..., LOL

Comment

Jup was jij, en ja begrijp ik wel hoor
                  We reden net achter je toen je richting Gullegem ging, woon je daar trouwens in de meensesteenweg daar, staan regelmatig dikke bakken (e92 M3, mini cooper s jcw, porsche,...)

Comment

Jup was jij, en ja begrijp ik wel hoor
                    We reden net achter je toen je richting Gullegem ging, woon je daar trouwens in de meensesteenweg daar, staan regelmatig dikke bakken (e92 M3, mini cooper s jcw, porsche,...)
                    Die dikke bakken in de Meensesteenweg is dat niet voor al die hoerenkoten die daar zijn?
                    Ik zelf woon in Rekkem.

Comment

Die dikke bakken in de Meensesteenweg is dat niet voor al die hoerenkoten die daar zijn?
                      Ik zelf woon in Rekkem.
                      lool, nee denk het niet, daar waar jij van vertrok, een huis met veel glas denk architectenbureau fzo iets.

Comment

Ik zelf woon in Rekkem.
                        Kzal het maar nie gaan vertellen zekers bij u thuis da ge weer naar de hoeren zijt geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Eklund Bekijk Berichten
                          Ik gok op een nieuwe motor. Die blokken scheuren boven de 350-370 pk. Bij de ST zijn er zo ook een heleboel stukgegaan als ik de berichten op het engelse STOC forum lees.

de cylinders liggen heel dicht tegen elkaar dus die blok is niet bepaald bulletproof...

greetz

Niels
                          Probleem van de engelsen zijn de englese tuners, die zetten de toerentalbegrenzer meestal op 7400rpm maar heb er al gezien tot 7600rpm , daar waar ik hem max op 7200rpm zet , daarvan gaan die blokken dus kapot , ik hoef er geen tekening bij te maken.....

Onze stage 3 wagen gaat echt heeeeeel hard , je waant je a.h.w in een WRC echt bangelijk .

Ps ben op dit ogenblik bezig met een focus RS rally af te stellen , staat hier morgen ook nog dus volg zeker facebook vanaf einde van de week voor updates

Comment

• Is de uitslag van die PK wedstrijd op jullie facebook pagina eigenlijk al bekend?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                              volg zeker facebook vanaf einde van de week voor updates
                              Ik zie alleen maar commentaar in het frans op facebook.
                              Nog geen nederlandstalige klanten onder de Focus rs-freaks bij jullie ?
                              Hoe staan jullie tegenover de montune rs 500 upgrade voor de gewone rs ?

Comment

• NS : zondag 22 en maandag 23 augustus

Voilà mijn planning...

Ik rij 22 aug. omstreeks 10u naar de Ring met zowel de mobi als met de FRS+aanhangwagen.

Ik heb alleen één probleempje, heb geen bestuurder voor de mobi (ze moeten allemaal maandag werken, ja vies woord..)

Dus stel ik het volgende voor, die dat een rijbewijs B en +23j is mag met de mobi oprijden naar de Ring, kan dan de zaterdag als co in de FRS "testrijden" en s'avond overnachten in de mobi...

Dit is GRATIS, je hebt alleen een kussen en een donsdeken o.a nodig...

Maandag gaan we supporteren voor ons Vlaams team...

Er kunnen 4 personen in de mobi slapen...
                                Ikzelf, Celsius, de nog onbekende bestuurder, e.a.... ?

En het is ne luxueuse : http://www.everyoneweb.be/mobiverhuur/

Comment

• Mag er op het toilet van de mobilhome gekakt worden of is het enkel voor de kleine boodschap?

Comment

• MOV'IT heeft een rem kit voor de Focus RS.
                                    Last edited by ; 06/04/2011, 22:13.

Comment

• Rap es een paar fotookes van de mijne genomen
                                      Voorlopig nog maar 1400 km's maar stillaan het toerental beginnen opbouwen

EDIT, lukt dus nie om foto's up te loaden. Mislukt steeds, bestandsgrootte is OK. Iemand raad?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                        Voilà mijn planning...

Ik rij 22 aug. omstreeks 10u naar de Ring met zowel de mobi als met de FRS+aanhangwagen.

Ik heb alleen één probleempje, heb geen bestuurder voor de mobi (ze moeten allemaal maandag werken, ja vies woord..)

Dus stel ik het volgende voor, die dat een rijbewijs B en +23j is mag met de mobi oprijden naar de Ring, kan dan de zaterdag als co in de FRS "testrijden" en s'avond overnachten in de mobi...

Dit is GRATIS, je hebt alleen een kussen en een donsdeken o.a nodig...

Maandag gaan we supporteren voor ons Vlaams team...

Er kunnen 4 personen in de mobi slapen...
                                        Ikzelf, Celsius, de nog onbekende bestuurder, e.a.... ?

En het is ne luxueuse : http://www.everyoneweb.be/mobiverhuur/

zal er ook zijn de maandag met de FRS

Comment

Working...
                                        X