Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mooiste autospots vind je bij Autoblog.nl. Zelf ook je autospots delen? Registreer je account en begin vandaag nog met uploaden!

hier nog een leuk filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
      Tof filmpje, ik ken de co-piloot, woont hier op onze straat...
      Sinds 2002 : 1106 laps @ NS
      Cars: Nissan GT-R Mk1 Stock ! > Audi TT-RS > Transit Ragger

Comment

• vorige week mijn catalysator verwijderd ,4 dagen later foutmelding op dash

nog iemand ervaring , normaal of niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michellancia Bekijk Berichten
          vorige week mijn catalysator verwijderd ,4 dagen later foutmelding op dash

nog iemand ervaring , normaal of niet
          Vrij normaal ... gewoon een straight pipe gestoken (decat)?

Ofwel u niet aantrekken, ofwel foutmelding wissen via handheld toestel (zal om de x aantal km terug verschijnen), ofwel minicat plaatsen, ofwel sportcat steken.

Comment

• Heeft die maar 1 cata ?

Comment

• straight pipe , hell yeah

dinsdag nog de downpipe monteren en nog efkes wachten op de intercooler
              en dan een chipke doen

Comment

straight pipe , hell yeah

en dan een chipke doen
                Waar ga je hem laten chippen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                  Tof filmpje, ik ken de co-piloot, woont hier op onze straat...
                  http://www.vm-motorsport.nl/nl/het-t...hevaillier.php
                  Congrats met de nieuwe aanwinst Speed I'van!
                  Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

straight pipe , hell yeah

en dan een chipke doen
                    en daarna knallen.... tot aan die ene boom !!!

Comment

Waar ga je hem laten chippen?
                      bij PPE , zonder twijfel ...

@camarosa : ben gene groene ze ,hou zo niet van bomen

liever een paalke!!

Comment

bij PPE , zonder twijfel ...

@camarosa : ben gene groene ze ,hou zo niet van bomen

liever een paalke!!

Hoeveel pk's en NM komt erbij ?
                        De mijne is bij shiftech gedaan 373pk en 569NM.
                        Denk dat het ongeveer hetzelfde zal zijn? Of wat meer nu het toch wat koeler is.
                        Mijne werd getest op 32° dus toch wat vermogen verlies bij zo'n temperatuur.
                        Het is echt plezant rijden met zo'n extra vermogen , je gaat er veel leute aan beleven
                        Succes ermee

Comment

• Gisteren bij Floral stond een GRIJZE focus rs.
                          Best wennen om een RS in het grijs te zien.

Eigenaar heeft die volledig laten herspuiten, en er terwijl ook wat groene bestickeren laten op hangen. (reclame voor zijn bedrijf)

wagen had voor zover ik gezien heb
                          -andere uitlaten
                          -andere IC

en stond daar te wachten op andere injectoren

Dit zal dus een pk-spuwerke worden !

Eigenaar is woonachtig in regio Harelbeke

Comment

• Ik heb een set velgen nog liggen die ik normaal voor in de winter gebruik , maar ik ben aan het overwegen om er semi's op te leggen. De velg maat is 17" x 7.5 ET40, zou dit wel ideaal zijn of zou het beter een maatje groter nemen?

Comment

Ik heb een set velgen nog liggen die ik normaal voor in de winter gebruik , maar ik ben aan het overwegen om er semi's op te leggen. De velg maat is 17" x 7.5 ET40, zou dit wel ideaal zijn of zou het beter een maatje groter nemen?

Volgens mij zou je inderdaad beter zijn in 18"x8.5" dan heb je een groter vlak waar je op rijdt en zal uw band niet zo snel oververhitten op circuit. Op een velg van 8.5 kun je nog een band steken van 235.

Comment

Ik heb een set velgen nog liggen die ik normaal voor in de winter gebruik , maar ik ben aan het overwegen om er semi's op te leggen. De velg maat is 17" x 7.5 ET40, zou dit wel ideaal zijn of zou het beter een maatje groter nemen?
                                Opgepast, op certificaat van overeenstemming staat volgende : alternatieve banden 205 of 215/50 R 17 89Y 7jx17 H2 50,0 (1+2)
                                Ik weet niet of men hier rekening moet mee houden als men ze alleen op circuit gebruikt (opgepast op de Ring) maar best eens bij je Ford dealer informeren...

Ik ga alleszins alles eerst navragen eer ik andere velgen koop waar zowel in de zomer semi's op kunnen en in de winter winterbanden.
                                Zo behoud ik de originele voor dagelijkse gebruik.

Comment

• Oké , ik dank jullie voor de info , ga het zeker navragen bij ford.
                                  Allé als ze me op dit vlak wel kunnen helpen.

Comment

Oké , ik dank jullie voor de info , ga het zeker navragen bij ford.
                                    Allé als ze me op dit vlak wel kunnen helpen.
                                    Er zijn voor zover ik weet maar 2 maten goedgekeurd voor de rs
                                    De originele 19's en de 17's bv voor winterbanden

Kdenk dat de 17's in semi ook iets goedkoper gaan uitkomen niet?

Comment

• Vandaag een witte gezien met zwarte streep op de zijkant, blijft echt impressive zo'n frs.
                                      Aan de lichten had hij een volle baan om open te trekken dus ik dacht, we gaan dat hier zien voorruit vliegen met bijhorend orkest, mijn ma vroeg zich al af waarom ik het venster open deed en de radio afzette maar niets hé, gwn opt gemak vertrokken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed I'van Bekijk Berichten
                                        Opgepast, op certificaat van overeenstemming staat volgende : alternatieve banden 205 of 215/50 R 17 89Y 7jx17 H2 50,0 (1+2)
                                        Ik weet niet of men hier rekening moet mee houden als men ze alleen op circuit gebruikt (opgepast op de Ring) maar best eens bij je Ford dealer informeren...

Ik ga alleszins alles eerst navragen eer ik andere velgen koop waar zowel in de zomer semi's op kunnen en in de winter winterbanden.
                                        Zo behoud ik de originele voor dagelijkse gebruik.
                                        snap niet dat jullie je zo druk maken over die banden bvb als je de cata eronderuit zwiert heb je grotere zorgen als ze uw certificaat eens bekijken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                                          Congrats met de nieuwe aanwinst Speed I'van!
                                          Thx, funny car, echt...

Comment

Working...
                                          X