Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Year of construction: 2009 (brand new)
Price: 29.000€ +VAT (21 %)
Maar het is dus wel een nieuwe he ;-)
maar deze heeft geen kuipstoelen..als je die achteraf gaat kopen reken maar op een 5000 extra..voor 30 heb ik eentje met de enkei velgen,brembos en de recaros..en bij mij is het 30 btw in
maar deze heeft geen kuipstoelen..als je die achteraf gaat kopen reken maar op een 5000 extra..voor 30 heb ik eentje met de enkei velgen,brembos en de recaros..en bij mij is het 30 btw in
30K€ btw in voor een nieuwe Mitsu Evo X ?? Zonder motor zekers
Die dingen gaan toch voor bijna 45K (zonder BIV) de deur uit?
30K€ btw in voor een nieuwe Mitsu Evo X ?? Zonder motor zekers
Die dingen gaan toch voor bijna 45K (zonder BIV) de deur uit?
hier de evo kenner gaat het mij eens zeggen de rs is een versie zonder airco,elektrische prullen,zetels,.geen roestbehandeling,......deze worden door tuners direkt omgebouwd naar rally wagens en al die luxe prullen hebben ze toch niet nodig dus laten ze op de rs alles er uit om de kosten te drukken..de rs heeft ook geen elektronische difs..ik kan die voor 30k krijgen nieuw..zo simpel is dat
In het begin, toen jullie RS nog nieuw was, hadden jullie dan ook zo van die knallen uit jullie uitlaat...? Als je stilstaat en je geeft gas, niet elke keer, maar soms komt er een deftige knal uit de uitlaat, geen plofjes, een echte knal! Heb een RS gezien met 2000Km en die heeft ook een paar keer gas gegeven, maar er kwam geen knal...
Maar had jullie auto dat, bv de eerste 500km...?
mijne geeft vlammen en knallen dat het niet normaal meer is...filmpje vn op ecuyers nog niet gezien?
hier de evo kenner gaat het mij eens zeggen de rs is een versie zonder airco,elektrische prullen,zetels,.geen roestbehandeling,......deze worden door tuners direkt omgebouwd naar rally wagens en al die luxe prullen hebben ze toch niet nodig dus laten ze op de rs alles er uit om de kosten te drukken..de rs heeft ook geen elektronische difs..ik kan die voor 30k krijgen nieuw..zo simpel is dat
ah ok, ik was in de prijslijsten van de autogids gaan zien.. als niet-kenner
mijne geeft vlammen en knallen dat het niet normaal meer is...filmpje vn op ecuyers nog niet gezien?
Had het filmpje nog niet gezien...
Net gezien nu en is wel bangelijk!!!
Heb je iets speciaal gedaan voor de vlammen, of is dat normaal voor elke focus RS...?
Alsje erin zit kan je dat natuurlijk niet zien he, dus weet niet of hij dat wel doet...
Is dat bij die enorme knallen dat hij vlammen geeft? Heb het eens één keer in gesloten garage gehad...Amaai!!!
@Gizmo:
Voor jou hetzelfde!
Dacht dat het alleen was als hij echt nieuw was, dacht dat het ging verdwijnen...
Maar ben toch een beetje gerust gesteld nu...
Had het filmpje nog niet gezien...
Net gezien nu en is wel bangelijk!!!
Heb je iets speciaal gedaan voor de vlammen, of is dat normaal voor elke focus RS...?
Alsje erin zit kan je dat natuurlijk niet zien he, dus weet niet of hij dat wel doet...
Is dat bij die enorme knallen dat hij vlammen geeft? Heb het eens één keer in gesloten garage gehad...Amaai!!!
@Gizmo:
Voor jou hetzelfde!
Dacht dat het alleen was als hij echt nieuw was, dacht dat het ging verdwijnen...
Maar ben toch een beetje gerust gesteld nu...
Die knallen horen erbij dat geeft juist ne kick , en vooral als je eens voorbij mensen passeer en dan hem eens doet knallen als het lukt, dan moet je ze eens zien kijken.
Die knallen horen erbij dat geeft juist ne kick , en vooral als je eens voorbij mensen passeer en dan hem eens doet knallen als het lukt, dan moet je ze eens zien kijken.
Had ik bij de testRS van Ford ook al enkele keren ervaren
Zou ik op de RS velgen kunnen steken met maat 7.5x18 ET 45. En zoja, kunnen daar 235/40/18 banden opgelegd worden of zijn deze te breed om op die 7.5 velgen te leggen?
Zou ik op de RS velgen kunnen steken met maat 7.5x18 ET 45. En zoja, kunnen daar 235/40/18 banden opgelegd worden of zijn deze te breed om op die 7.5 velgen te leggen?
Best dat je 8x18 neemt dan gan die er zeker met gemak erop
Ik was eerst ook van plan om mijn RS in te schrijven als LV, maar omdat ze gezegd hadden dat het mogelijk geweigerd ging worden heb ik hem maar gewoon ingeschreven. En maak van die 2maanden maar zeker 3maanden. Heeft bij mijn ST ook zolang geduurd.
Ik heb het gevraagd in Brussel en het kon, dus geweigerd wordt het zeker niet... Ombouw gebeurde zelfs gratis in de garage...
Comment