Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• verbaast me niets dat de s2000 kon volgen..ik kon in de week amper een cooper s bijhouden met mijn Rs....goe int zak gezet ben ik juist 4 nieuwe banden op de Rs gezet,die continentals waren op 4000 km alle 4 om weg te smijten..heb nu een hardere band gemonteerd want die contis rijd ik er op 3 weken toch anders terug door ,en daar zijn ze net iets te duur voor

Comment

• niet zo tevreden van je RS heb ik de indruk?

Comment

• Te veel gewend, tijd om te chippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          niet zo tevreden van je RS heb ik de indruk?
          Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
          Te veel gewend, tijd om te chippen.
          bwa..is wel een leuke auto die je goed kan smijten enzo..echt ne rallybak voor op de weg maar idd ben teleurgesteld in de kwaliteit en het vermogen van de rs...tuurlijk als je van een diesel of een 150 pk benzine komt dan vind je dat wel vooruit gaan maar mij doet da niet veel ik zeg het ik kwam in de week geen meter dichter op een mini cooper s..nuff said

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
            bwa..is wel een leuke auto die je goed kan smijten enzo..echt ne rallybak voor op de weg maar idd ben teleurgesteld in de kwaliteit en het vermogen van de rs...tuurlijk als je van een diesel of een 150 pk benzine komt dan vind je dat wel vooruit gaan maar mij doet da niet veel ik zeg het ik kwam in de week geen meter dichter op een mini cooper s..nuff said
            kzou die toch dan es op de bank zetten.. ding haalt op papier toch dik 260 per uur dus die 300 pk moet er toch inzitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
              kzou die toch dan es op de bank zetten.. ding haalt op papier toch dik 260 per uur dus die 300 pk moet er toch inzitten

260 heb ik er al mee gereden ja...mss eens op de bank zetten..heb verleden week eens tegen een andere rs opgetrokken en dat ging gelijk op dus ik denk niet dat er echt iets abnormaal is

Comment

260 heb ik er al mee gereden ja...mss eens op de bank zetten..heb verleden week eens tegen een andere rs opgetrokken en dat ging gelijk op dus ik denk niet dat er echt iets abnormaal is
                pff ik maar 248

Comment

ik zeg het ik kwam in de week geen meter dichter op een mini cooper s..nuff said
                  Houston bellen, dan!

Comment

Bah, kan een verdoken S-works geweest zijn hee.. zo zie je maar 300 pk is máar 300 pk en het gewicht van de wagens speelt ook mee (+ gearing)
                    Staat de RS los, ik bedoel hij wordt niet elektronisch gestopt op 250kph zoals de mijne?

Comment

verbaast me niets dat de s2000 kon volgen..ik kon in de week amper een cooper s bijhouden met mijn Rs....goe int zak gezet ben ik juist 4 nieuwe banden op de Rs gezet,die continentals waren op 4000 km alle 4 om weg te smijten..heb nu een hardere band gemonteerd want die contis rijd ik er op 3 weken toch anders terug door ,en daar zijn ze net iets te duur voor
                      Vraagje welke banden heb je nu ? Mijn voorste banden zijn ook stilaan aan het minderen van profiel. Maar wel maar 6300 km en op de gewone weg . Het is wel een feit dat het een zachte band is . En met het geld dat je uitgaf aan je banden kon je gerust je RS al laten chippen denk ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                        Vraagje welke banden heb je nu ? Mijn voorste banden zijn ook stilaan aan het minderen van profiel. Maar wel maar 6300 km en op de gewone weg . Het is wel een feit dat het een zachte band is . En met het geld dat je uitgaf aan je banden kon je gerust je RS al laten chippen denk ik!
                        Kumhos..als ze op temperatuur komen is dat ook een goede band.die contis geef ik geen 400 per stuk aan hoor..dat is precies boter die banden.. Chippen...ik wil die enkel op maat laten chippen .zo een dreamkaske komt er bij mij niet in.maar eerst moet er een oplossing komen v mijn koelingspbleem maar bij ford doen ze alsof hun neus bloed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                          Bah, kan een verdoken S-works geweest zijn hee.. zo zie je maar 300 pk is máar 300 pk en het gewicht van de wagens speelt ook mee (+ gearing)
                          Staat de RS los, ik bedoel hij wordt niet elektronisch gestopt op 250kph zoals de mijne?
                          Het is wel zo het gewicht van je wagen speelt een rol.Ze hadden mss beter geopteerd voor 350pk en 4x4 aandrijving . Maar ze hadden maar getest bij 300pk en ze vonden dat de wagen al te zwaar was door de 4x4 aandrijving. Maar ik ga eens zien wat het geeft al hij gechipt wordt. Dan eens een leuke wagen zoeken om eens te testen of het geholpen heeft

Comment

Kumhos..als ze op temperatuur komen is dat ook een goede band.die contis geef ik geen 400 per stuk aan hoor..dat is precies boter die banden.. Chippen...ik wil die enkel op maat laten chippen .zo een dreamkaske komt er bij mij niet in.maar eerst moet er een oplossing komen v mijn koelingspbleem maar bij ford doen ze alsof hun neus bloed
                            Die zijn iets harder zeker? en wat kostten ze als ik vragen mag?En het chippen ,ja die wil ik ook op maat , wil geen problemen achteraf . Heb je nog niet aan een andere intercooler gedacht , één die grootter is dan die er nu op zit? Maar ik denk dat ze niet echt op de hoogte zijn van die technische problemen, heb je probleem ook eens verteld aan mijn broer.
                            Het verwonderde hem dat dit kon en vroeg hem of het probleem soms niet aan de intercooler lag. Hij zie dat het kan , maar was niet zeker. Ik denk dat de kennis iets te weinig is in een garage als je met zo een wagen komt die een probleem heeft. Ze zouden beter een een cursus in engeland gaan volgen waar ze niks anders dan zulke wagens doen . Mss eens op een engelse forum je probleem vertellen dat je direct reactie krijgt, die lopen daar toch vooruit op gebied van zulke wagens , en weten ze waar het probleem ligt.

Comment

• @wernercupra

GGR RS MK2 340 Upgrade link too Graham Goode racing

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                                pff ik maar 248
                                Euhm even vergeten dat je bijna 90pk minder hebt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                  Euhm even vergeten dat je bijna 90pk minder hebt
                                  Toch niet slecht voor een GTI VI !
                                  Denk dat het ook zou kampen tussen de RS en jullie GTI

Comment

Als je een cooper S tegenkomt die goed gechipt is,dan gaat ie ook in 6 sec naar 100. Dat is evenveel als een standaard focus RS. Ik denk da je zo één bent tegengekomen Werner. Kheb ook al tegen cooper S getrokken en ik reed er zo van weg. Ik ben content van mijn RS, heb al tegen 2 nieuwe M3's gereden en die kon ik zo goed als bijhouden, dus dan rijdt de RS toch ni slecht vind ik,die mannen verschoten er zelf van. Maar als ik goede chiptuning vind laat ik het zeker doen, mss een ritje naar GGR in Engeland
                                    Oja, de Conti's kosten 235 euro per stuk, maat van mij heeft er juist gekocht voor op zijn vectra. Kheb nu 6300 km en achterste zijn nog zo goe als nieuw, de voorste zijn al wel goe aant slijten maar nog voldoende profiel om wettelijk in orde te zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                      Als je een cooper S tegenkomt die goed gechipt is,dan gaat ie ook in 6 sec naar 100. Dat is evenveel als een standaard focus RS. Ik denk da je zo één bent tegengekomen Werner. Kheb ook al tegen cooper S getrokken en ik reed er zo van weg. Ik ben content van mijn RS, heb al tegen 2 nieuwe M3's gereden en die kon ik zo goed als bijhouden, dus dan rijdt de RS toch ni slecht vind ik,die mannen verschoten er zelf van. Maar als ik goede chiptuning vind laat ik het zeker doen, mss een ritje naar GGR in Engeland
                                      Oja, de Conti's kosten 235 euro per stuk, maat van mij heeft er juist gekocht voor op zijn vectra. Kheb nu 6300 km en achterste zijn nog zo goe als nieuw, de voorste zijn al wel goe aant slijten maar nog voldoende profiel om wettelijk in orde te zijn...
                                      Als je naar GGR gaat ga ik mee

Comment

• Iemand al ervaring gehad met streetperformance in Sint-truiden. Heb gezien dat ze invoerder zijn van evolution chips . Brengt het vermogen naar 350 en koppel tegen de 500NM.

Comment

• Hi werner,

sorry voor offtopic maar verkoop je u RS niet Klopt het dat je nog gereden hebt met een leon topsport met BBS wielen en xenon? Ik denk dat die nu te koop staat en wou even vragen als je het een betrouwbare wagen vond.

Comment

Working...
                                          X