Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
    Ik had het niet op u hoor

Het ging hem gewoon om t feit dat hij niet moet kommen janken dat er gatgelek is, hij doet 't zelf niet anders.

Kvraag me af of zijn slijmvliezen nu nog niet ontstoken zijn, of zou er daar ook een power-knop voor bestaan?
    Ik heb toch niets gezegd over 'gatgelek'??
    En ja die laatste zin .. wat een inhoud
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik had het niet op u hoor

Het ging hem gewoon om t feit dat hij niet moet kommen janken dat er gatgelek is, hij doet 't zelf niet anders.

Kvraag me af of zijn slijmvliezen nu nog niet ontstoken zijn, of zou er daar ook een power-knop voor bestaan?
      Hahaha dees is te goe my point exactly!!

Comment

• Haha kindjes
        Mr Drift

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ferdinand Bekijk Berichten
          Ik sta voor de aankoop van een nieuwe VW Golf Tdi 1.6. Die Focus lijkt me een interessant alternatief

Comment

• Ik wil Frankie terug , kunnen ons dan hier ook eens amuseren .

Comment

• gefrustreerde mensen, reageer jullie beter is af op ferdinand...
              kneusje dat hem is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                gefrustreerde mensen, reageer jullie beter is af op ferdinand...
                kneusje dat hem is
                In de grond is em nog zo slecht nie ,alleen moet je hem erin krijgen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                  In de grond is em nog zo slecht nie ,alleen moet je hem erin krijgen .
                  hahaha

Comment

• Ik zou zo'n RS zelf nooit kopen maar vind het een machtige bak , impressionant als er zo ééntje in je spiegel opduikt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                      kom gasten, genoeg off topic....

werner zen RS
                      in t wit valt da nog mee.

ma zit er daar zo gene megaspoiler op achteraan ?

want diene felblauwe da ik gezien had had da.

sebiet zitten we hier te discuteren omdat er ergens een johnny in oudenaarde een gigantische spoiler op zijne Rs heeft gezet

Comment

• Dat zou ik echt hilarisch vinden.

Comment

• echt een bak voor paupers, met zo'n bak worden die meisjes echt niet verliefd zenne

Comment

• misschien me ne grotere spoiler ?

Comment

• in tegenstelling tot jullie 2 heb ik geen auto nodig om een vrouw in bed te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                in tegenstelling tot jullie 2 heb ik geen auto nodig om een vrouw in bed te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

sebiet zitten we hier te discuteren omdat er ergens een johnny in oudenaarde een gigantische spoiler op zijne Rs heeft gezet
                                  Gij ziet diene megaspoiler ni zeker?

Comment

• waar is de tijd dat tieners nog respect ("schrik") hadden voor mensen die ouder waren

internet heeft alles verkloot tbh...

Achja!

ONTOPIC!

kblijf het zalige bakken vinden, "johnny" of niet, tis een bommeke!
                                    Honda Civic Type R EP3 - 200pk
                                    Citroën Berlingo - 2 koppige steenezels
                                    Honda Civic Type R EP3 - 250pk
                                    Honda Del Sol - 120pk

Comment

Dit heb ik geleerd uit de cars and coffee ontmoeting in de Pinte.
                                      Ik herinner me nog levendig de meest associale meeting met autoforum ooit
                                      De ventekes met een Astons en Maserati's stonden met mekaar te praten, en die met de goedkopere auto's waren lucht.
                                      Sorry dat ik hier even op reageer, maar ik was diegene die met die Maserati reed dus ik voel me wel een beetje aangesproken.

Als jij vriendelijk, zoals iedereen die er toen was, dag had komen zeggen, dan had ik even vriendelijk terug geantwoord. Ik rij zelf niet met die Maserati, zelfs niet met een Clio RS, dus voor mij ben je niet minder of meer dan SPEEDMAN met de Aston of Alexx met de Porsche TOEN.
                                      Dus ik had zeker men rug niet gekeerd naar jou HAD je naar ons gekomen.
                                      Dus ik vind jouw benadering van wat er zich op de parking toen heeft afgespeeld een beetje te gemakkelijk. Ik vind het nl. ook lastig om als een van de laatste aan te komen en dan 20+ personen goededag te zeggen die je niet kent (eender welke gelegenheid of plaats).

MAAR dus bij deze het spijt me dat we onze conversatie niet afgebroken hebben om jou goedemorgend te komen wensen.
                                      Last edited by ; 23/07/2009, 05:41.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten

Die blauwe is een RS zne.
                                        Heb die ook al zien staan in Ronse. Natuurlijk in Oudenaarde zou je zo'n Johny style kunnen verwachten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                          ..moet gij nergens ni op chirokamp zitte.?

Werner

Comment

Working...
                                          X