Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Hij heeft de optie 'Stragiatelli voorbumper' aangevinkt
Goeie keuze!
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenkom gasten, genoeg off topic....
werner zen RS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenvraag uw vader zijn cheque boekje al maar dan
Gij kiekt vies naar mensen die een auto hebben + 100.000 , dat kan ik toch concluderen uit u vorige post... En scheert ons allemaal over dezelfde kam.
Maar owéé als we beginnen over de klakskesWat ik trouwens niet heb beweerd ma bon.. doe maar voort gaste.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk heb je curieusiteit, goed zoEn nu ga ik het hier bij laten.
Ik verduidelijk enkel wat Thibault hier zegt, en dan word je langst alle kanten gemisinterpretteerd.. goe bezig .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenHaha sub555 ik val uit mijne zetel vant lachestratchiatella bumper hagaha
. En alex ik heb geen probleem met 100000 euro wagens..ik rij die toch voorbij.als jullie neerbuigend over mijn wagen kunnen doen kan je zulk gedrag terug verwachten..simple as that
Zoals ik al zei: ik verduidelijk enkel wat Speedman bedoelde. Ik heb hier niets slecht over de RS gezegd, ik vind het dan ook een snelle wagen, met super weggedrag, enkel zijn de looks niet echt men smaak.
Waarom jullie hiervoor zo aanvallend doen weet ik niet, ma bon.. case closed.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenstraciatella!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTe laat, ik had het zelf al juist geschreven ahahahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtennu is 't sport en sport plus, VROEEEMM!! wooooow!!
Ik verschiet er niet van dat jij je komt moeie..
De pot verwijt de ketel enzo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenIk verschiet er niet van dat jij je in elk topic waar het woordje "SPEEDMAN" in voorkomt komt moeien
De pot verwijt de ketel enzo ...
Bij mijn weten post ik hier al een tijdje. Alle overige zever laat me koud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk BerichtenNee dat doe je ni alex maar als ik speedman ne ***** vind dan moet ne knul van 17 jaar hem daar niet tss moeienzeg dat dan ook even tegen die 2 andere hierboven
Want ik had het tegen u, niet tegen hun.
Ma bon zo kunnen we blijven doorgaan2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenik volg het forum niet meer zo druk als vroeger, maar hoe is het nu afgelopen met die koppeling van Speedman?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenzeg dat dan ook even tegen die 2 andere hierboven
Want ik had het tegen u, niet tegen hun.
Ma bon zo kunnen we blijven doorgaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtendoemme was al op weg naar averbode!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEigenlijk ben ik niet slim geweest. Een kremmeke tegen een ritje in een Focus RS is een heel goede deal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenOwowow molo... Pot en ketel! Ik heb zelf geen PWR knop!
Bij mijn weten post ik hier al een tijdje. Alle overige zever laat me koud.
Het ging hem gewoon om t feit dat hij niet moet kommen janken dat er gatgelek is, hij doet 't zelf niet anders.
Kvraag me af of zijn slijmvliezen nu nog niet ontstoken zijn, of zou er daar ook een power-knop voor bestaan?
Comment
Comment