Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
    Ik heb je curieusiteit, goed zo En nu ga ik het hier bij laten.
    Ik verduidelijk enkel wat Thibault hier zegt, en dan word je langst alle kanten gemisinterpretteerd.. goe bezig .
    Och komaan, nu dacht ik net dat het interessant kon worden.

Comment

• Hij heeft de optie 'Stragiatelli voorbumper' aangevinkt

Goeie keuze!

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      kom gasten, genoeg off topic....

werner zen RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        vraag uw vader zijn cheque boekje al maar dan

Gij kiekt vies naar mensen die een auto hebben + 100.000 , dat kan ik toch concluderen uit u vorige post ... En scheert ons allemaal over dezelfde kam.
        Maar owéé als we beginnen over de klakskes Wat ik trouwens niet heb beweerd ma bon.. doe maar voort gaste.
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ik heb je curieusiteit, goed zo En nu ga ik het hier bij laten.
          Ik verduidelijk enkel wat Thibault hier zegt, en dan word je langst alle kanten gemisinterpretteerd.. goe bezig .
          Geen woorden met meer dan 4 lettergrepen aub!

Comment

• Haha sub555 ik val uit mijne zetel vant lache stratchiatella bumper hagaha . En alex ik heb geen probleem met 100000 euro wagens..ik rij die toch voorbij.als jullie neerbuigend over mijn wagen kunnen doen kan je zulk gedrag terug verwachten..simple as that

Comment

Haha sub555 ik val uit mijne zetel vant lache stratchiatella bumper hagaha . En alex ik heb geen probleem met 100000 euro wagens..ik rij die toch voorbij.als jullie neerbuigend over mijn wagen kunnen doen kan je zulk gedrag terug verwachten..simple as that
              Ik doe toch niet neerbuigend over uw auto??!
              Zoals ik al zei: ik verduidelijk enkel wat Speedman bedoelde. Ik heb hier niets slecht over de RS gezegd, ik vind het dan ook een snelle wagen, met super weggedrag, enkel zijn de looks niet echt men smaak.
              Waarom jullie hiervoor zo aanvallend doen weet ik niet, ma bon.. case closed.

Comment

• De eerste die straciatella juist kan schrijven trakteer ik op een kremmeke in Averbode

Comment

• straciatella!!!!

Comment

straciatella!!!!
                    Te laat, ik had het zelf al juist geschreven ahahahahaha

Comment

• Nee dat doe je ni alex maar als ik speedman ne ***** vind dan moet ne knul van 17 jaar hem daar niet tss moeien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Te laat, ik had het zelf al juist geschreven ahahahahaha
                        doemme was al op weg naar averbode!!

Comment

nu is 't sport en sport plus, VROEEEMM!! wooooow!!
                          Ik verschiet er niet van dat jij je komt moeie..
                          Ik verschiet er niet van dat jij je in elk topic waar het woordje "SPEEDMAN" in voorkomt komt moeien

De pot verwijt de ketel enzo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                            Ik verschiet er niet van dat jij je in elk topic waar het woordje "SPEEDMAN" in voorkomt komt moeien

De pot verwijt de ketel enzo ...
                            Owowow molo... Pot en ketel! Ik heb zelf geen PWR knop!
                            Bij mijn weten post ik hier al een tijdje. Alle overige zever laat me koud.

Comment

Nee dat doe je ni alex maar als ik speedman ne ***** vind dan moet ne knul van 17 jaar hem daar niet tss moeien
                              zeg dat dan ook even tegen die 2 andere hierboven Want ik had het tegen u, niet tegen hun.
                              Ma bon zo kunnen we blijven doorgaan

Comment

• ik volg het forum niet meer zo druk als vroeger, maar hoe is het nu afgelopen met die koppeling van Speedman?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                  ik volg het forum niet meer zo druk als vroeger, maar hoe is het nu afgelopen met die koppeling van Speedman?
                                  vervangen onder garantie

Comment

zeg dat dan ook even tegen die 2 andere hierboven Want ik had het tegen u, niet tegen hun.
                                    Ma bon zo kunnen we blijven doorgaan
                                    Ge gaat toch nog ni opgeven?

Comment

doemme was al op weg naar averbode!!
                                      Eigenlijk ben ik niet slim geweest. Een kremmeke tegen een ritje in een Focus RS is een heel goede deal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                        Eigenlijk ben ik niet slim geweest. Een kremmeke tegen een ritje in een Focus RS is een heel goede deal.
                                        Haha!!ben direkt daar!!ne bol mokka en banaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                          Owowow molo... Pot en ketel! Ik heb zelf geen PWR knop!
                                          Bij mijn weten post ik hier al een tijdje. Alle overige zever laat me koud.
                                          Ik had het niet op u hoor

Het ging hem gewoon om t feit dat hij niet moet kommen janken dat er gatgelek is, hij doet 't zelf niet anders.

Kvraag me af of zijn slijmvliezen nu nog niet ontstoken zijn, of zou er daar ook een power-knop voor bestaan?

Comment

Working...
                                          X