Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hij blaast dan ook met erg veel turbodruk, las ik in de autogids. Zoveel zelfs dat het de cijfers imo voor een 2.5 vijfcilinder niet uitzonderlijk te noemen zijn
Je moet normaal de drivers-training betalen,dit kost 600 euro,ni goedkoop dus.Bij sommige dealers moet je deze ni betalen,die verwerken die 600 euro in de korting die je krijgt, ma dan heb je wel geen drivers-training. Zo heb ik het gedaan,maar als ik toch beslis om de drivers-training te nemen moet ik gewoon 600 euro betalen en dan schrijven ze je in. Ik geloof dat ze er deze zomer mee beginnen. Een pikant detail : je moet je EIGEN wagen gebruiken, maar ze zetten er wel andere velgen en banden op zodat je eigen banden niet verslijten...
Heb vandaag vernomen dat mijn wagen al is gemaakt. Maar staat nu in de flyght-care . Wat bedoelen ze daarmee en weet iemand hoelang het zou duren voor hij geleverd wordt.
Comment