Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo RS DRIVER ,als je erop let bij de RS met het zwitsersnummerplaat op de rijvaardigheidsparcour komt overeen met reeds een foto die je al eens op de forum hebt geplaatst p29. Dus moeten we dan ook dit doen met onze eigen wagen , ik dacht dat ze RS'en ter beschikking zouden stellen of er met te leren omgaan . Dat zie ik niet zitten goed dat je eens een serieuze slipper zet en wat dan , de kosten voor uw eigen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
      zoveel testwagens en maar geen voor de klanten in BE
      't is wreed , alles voor de pers en het imago van ford maar de kleine mens wordt maar weer eens opzij geschoven.hopelijk dat er eens schot in de zaak komt dan zijn we weer eens kontent.

Comment

• Wij gaan binnen een paar weekjes een RS testrijden met een klant, weet wel nog niet de exacte details of het nu in Lommel of in Brussel is.

Het is dus mogelijk maw

wachttijden lopen nu op tot 1 jaar btw...

Comment

• is het niet dat, als je een RS kocht zowiezo een drivers-training kreeg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
            is het niet dat, als je een RS kocht zowiezo een drivers-training kreeg?
            normaal gezien wel , maar toch niet met je eigen wagen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
              is het niet dat, als je een RS kocht zowiezo een drivers-training kreeg?
              Je moet normaal de drivers-training betalen,dit kost 600 euro,ni goedkoop dus.Bij sommige dealers moet je deze ni betalen,die verwerken die 600 euro in de korting die je krijgt, ma dan heb je wel geen drivers-training. Zo heb ik het gedaan,maar als ik toch beslis om de drivers-training te nemen moet ik gewoon 600 euro betalen en dan schrijven ze je in. Ik geloof dat ze er deze zomer mee beginnen. Een pikant detail : je moet je EIGEN wagen gebruiken, maar ze zetten er wel andere velgen en banden op zodat je eigen banden niet verslijten...

Comment

• Zoiets zou je toch met niks anders dan je eigen wagen willen doen? Al is het maar om het gedacht!! (want een identieke geleende wagen blijft natuurlijk identiek)

Het voldane gevoel achteraf van een paar zachtje klopjes met de handpalm op z'n motorkap te geven terwijl 'ie nog staat na te tikken van de inspanning, en dan "da hedde schitterend gedaan maateke" mompelend -> priceless.

Comment

• Ik heb in de week ook naar de Formule 1 gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                    Ik heb in de week ook naar de Formule 1 gezien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      Ja, u zei?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                        Ja, u zei?

Comment

• Als internet warriors al niet meer willen spelen.....

Comment

• Deze middag een aantal RS'en gezien en gehoord.. subliem, echt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                              Deze middag een aantal RS'en gezien en gehoord.. subliem, echt!
                              Waar dat?

Comment

• ring..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                  ring..
                                  nurburgring ? of de ring rond brussel ? gent?antwerpen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    nurburgring ? of de ring rond brussel ? gent?antwerpen?
                                    ik denk nurburgring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                                      Ie ging zonder problemen over de toegestane geluidslimiet
                                      94.x dB was de officiële meting of hoeveel was 't?

Comment

• zeker luid genoeg!

alleen persoonlijk klinkt het niet zo 'vol' als bvb een Audi quattro waar je echt zo'n knappe brom hebt.. eerder een erg vet 'geblaas'

Comment

• Als dat ding een bocht uitaccelereerde op zolder kwam daar toch een redelijk diep/vol geluid uit. Maar 't is wel een feit dat zo een RS blaast en ploft gelijk ne gek!

Comment

Working...
                                          X