Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    200? ah oké.
    t is gene Carrera GT he

Comment

• Heb daarstraks bij mijn garage geweest, hij zou geleverd worden tss midden mei en eind mei,normaal was dit voorzien voor april. Er zijn produktie problemen geweest daarmee schuift alles op. Ik had daar al iets van opgevangen op duitse en engelse fora. Mijn produktienr had ik al enkele weken...

Comment

• Heb nog een mooie photoshop voor jullie, fiesta RS

Comment

• Op het duitse forum is een Zwitser die zijn RS gisteren mocht afhalen, eerste RS dus in Zwitserland. Hij heeft een paar fotos genomen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
            Heb nog een mooie photoshop voor jullie, fiesta RS

Waar gaan die koplampen met die fiesta naartoe Wel knappe shop en knap concept

Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
            Op het duitse forum is een Zwitser die zijn RS gisteren mocht afhalen, eerste RS dus in Zwitserland. Hij heeft een paar fotos genomen...

Zalige kar. Ze leveren precies maar traagskes

Heeft een RS eigenlijk een specifieke nummer zoals het een L.E. beaamt?
            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Maandag wordt er ne witte bij Noyens in Geel geleverd.. 'k Denk de eerste voor BE..

Mvg,
              =================
              2016 Skoda Octavia RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                Heeft een RS eigenlijk een specifieke nummer zoals het een L.E. beaamt?
                Is die kar dan L.E ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door The_ReBeL Bekijk Berichten
                  Maandag wordt er ne witte bij Noyens in Geel geleverd.. 'k Denk de eerste voor BE..

Mvg,

ma fak
                  en ik mag die in ontvangst nemen

The rebel : you just made my day !!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                    ma fak
                    en ik mag die in ontvangst nemen
                    Werk jij daar of zo?
                    AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                      t is gene Carrera GT he
                      neen serieus ik vind dat al goed verkocht voor zo'n nicheproduct.
                      het blijft een beperkte wagen (biv, verzekering, 3deurs,....)
                      knap dat die zo goed verkoopt.
                      wimoptiek.be op

Comment

Maandag wordt er ne witte bij Noyens in Geel geleverd.. 'k Denk de eerste voor BE..

Mvg,
                        Dat had dus de mijne kunnen zijn, ik ben daar ook gaan horen voor te bestellen maar kreeg ergens anders veel meer korting daarom heb ik daar ni gekocht. Waar ik de mijne heb besteld kreeg ik nog 1600 euro meer korting dan bij Noyens in Geel, vind ik toch veel geld...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                          Werk jij daar of zo?

Idd, ik werk daar.

'k moet de nieuwe wagens controleren op transportschade enz en natuurlijk wegzetten naar de parking...

Comment

'k moet de nieuwe wagens controleren op transportschade enz en natuurlijk wegzetten naar de parking...

Planché!

Comment

• ik dacht het niet

nee nee, zoiets wordt gewoon niet gedaan, er is nog zoiets als respect voor de eigenaar he

ik ben gewoon eens benieuwd om hem IRL te zien...

Comment

ik dacht het niet

nee nee, zoiets wordt gewoon niet gedaan, er is nog zoiets als respect voor de eigenaar he

ik ben gewoon eens benieuwd om hem IRL te zien...

ik ook mijne is er pas in juli....ik word er gek van

Comment

Idd, ik werk daar.
                                  Dus als we te veel schadeclaims binnenkrijgen van Noyens, mogen we u op uwe neus komen toeken? Da's dan geregeld..

Mvg,
                                  =================
                                  2016 Skoda Octavia RS

Comment

Idd, ik werk daar.

ahh Noyens, da's toch ne Luc dat daar de verkoper is niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                      ahh Noyens, da's toch ne Luc dat daar de verkoper is niet?
                                      2x Luc

Comment

Dus als we te veel schadeclaims binnenkrijgen van Noyens, mogen we u op uwe neus komen toeken? Da's dan geregeld..

Mvg,
                                        hmm, nee, want we zijn met 2 collega's voor de auto's te controleren

Comment

• er staat een ' groene ' op de autorai , afdeling city en compact
                                          leuk stadswagentje
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X