Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten
    Misschien een domme vraag maar kan iemand me uitleggen waarom deze focus rs in België 32.150 euro kost (bron autonews) en die zelfde wagen in Nederland 50.000 euro (bron Auto Week) kost???
    Alé als ik beide boekskes mag geloven toch.
    BPM

Klik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
      BPM

Klik!
      Thx, sorry zie nu pas dat er enkele post geleden ook al die vraag gesteld werd

Comment

• Er is een veel hogere belastingen op auto's in nederland, bpm genaamd

edit: shauni zei het al

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beamer E91 Bekijk Berichten
          Misschien een domme vraag maar kan iemand me uitleggen waarom deze focus rs in België 32.150 euro kost (bron autonews) en die zelfde wagen in Nederland 50.000 euro (bron Auto Week) kost???
          Alé als ik beide boekskes mag geloven toch.
          IN Belgie kost de auto wel 32150 + 5000€ hee

Wat die BPM betreft, dat ze dát in Belgie nog niet hebben snap ik niet.. da's toch weeral een koe die ze kunnen melken om dan het geld voor wat anders dan onze wegeninfra te gebruiken

Comment

• Hé Adri, hou 'es effe je mond wil je? 't Is al goed genoeg met die BIV hier!

Comment

• heb zo juist vernomen dat de pruduktiedatum eind april is , dus levering begin mei . nog een maand wachten . hoop da tik hem dan rond mijne verjaardag krijg dan is dat ten minste een troost voor het lang wachten.

Comment

• we moeten er zo toch ene op de hot hatch meeting hebben op 21 mei

Comment

• Wit is toch wel heel bangelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                    we moeten er zo toch ene op de hot hatch meeting hebben op 21 mei
                    Geen probleem geef mij het adres door en ik kom af.

Comment

• heb gisteren autowereld gekocht en gelezn dat je 3 verschillende standen hebt om de elertrische stuurbekrachtigingen intestellen. van comfort , normaal en sport dat wist ik niet . maar je kunt het alleen instellen als de motor niet draait , dat is spijtig zo moet je iedere keer je motor stil leggen als je een sportiever wilt rijden . maar voor de rest niks dan lof voor de RS allen min punt is de zithoogte geen cruise control en snel uitverkocht (gelukkig den ik er optijd bij geweest )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                        Geen probleem geef mij het adres door en ik kom af.

Comment

• Wat is ongeveer de richtpijs voor de verzekering die dient betaald te worden voor zo'n auto?
                          BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Die instellingen van de stuurbekrachtiging zitten op nog modellen hoor ... op mijn Focus Sport (diesel) vroeger ook al. Je kan een instelling kiezen en dan blijft ie wel daarop ingesteld staan, je hoeft niet iedere keer Sport te kiezen bvb ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
                              Wat is ongeveer de richtpijs voor de verzekering die dient betaald te worden voor zo'n auto?
                              Reken op 1200 a 1400 euro voor een BM0 volledige omnium ( je leest hoe oud ik ben hiernaast )
                              ik dacht dat je de BIV al dan niet kan laten meetellen in het verzekerde bedrag.. kan wel handig zijn.

Comment

Reken op 1200 a 1400 euro voor een BM0 volledige omnium ( je leest hoe oud ik ben hiernaast )
                                ik dacht dat je de BIV al dan niet kan laten meetellen in het verzekerde bedrag.. kan wel handig zijn.
                                Ik had het eens op de site van ethias uitgeteld voor mijn vader. Die is toevallig even 'oud' als u en daar kwam ik op 1650,00 EURO uit
                                http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door '0DAVID0' Bekijk Berichten
                                  Ik had het eens op de site van ethias uitgeteld voor mijn vader. Die is toevallig even 'oud' als u en daar kwam ik op 1650,00 EURO uit

Ik heb vorige week bij mijn verzekering geweest, en ik moet 1385 euro betalen voor volledige omnium alles in. Hangt van veel factoren af, leeftijd, woonplaats, vermogen van wagen enz. Ik ben ook al 38 jaar dus vind dat prijs goe meevalt,had eerlijk gezegd veel meer verwacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                    heb gisteren autowereld gekocht en gelezn dat je 3 verschillende standen hebt om de elertrische stuurbekrachtigingen intestellen. van comfort , normaal en sport dat wist ik niet . maar je kunt het alleen instellen als de motor niet draait , dat is spijtig zo moet je iedere keer je motor stil leggen als je een sportiever wilt rijden . maar voor de rest niks dan lof voor de RS allen min punt is de zithoogte geen cruise control en snel uitverkocht (gelukkig den ik er optijd bij geweest )

Ga sebiet ook autowereld kopen, ben curieus wa ze allemaal schrijven...

Comment

• 2 mooie filmpjes bij persvoorstelling in Nice

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                        Ga sebiet ook autowereld kopen, ben curieus wa ze allemaal schrijven...
                                        Oorspronkelijk geplaatst door gizmo2 Bekijk Berichten
                                        heb gisteren autowereld gekocht en gelezn dat je 3 verschillende standen hebt om de elertrische stuurbekrachtigingen intestellen. van comfort , normaal en sport dat wist ik niet . maar je kunt het alleen instellen als de motor niet draait , dat is spijtig zo moet je iedere keer je motor stil leggen als je een sportiever wilt rijden . maar voor de rest niks dan lof voor de RS allen min punt is de zithoogte geen cruise control en snel uitverkocht (gelukkig den ik er optijd bij geweest )
                                        je kan het instellen als de wagen stilstaat. de motor hoeft niet stilgelegd te worden.

Comment

we moeten er zo toch ene op de hot hatch meeting hebben op 21 mei

Ik kom ook af als je het ni erg vind...
                                          Laat nog ma weten waar en wanneer.

Comment

Working...
                                          X