Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mickymachien Bekijk Berichten
    RS is sterk bezig!
    Ford is sterk bezig.

Wat een geluid
    En de RS sneller dan de Ford GT op de testbaan van Lommel
    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Ik snap dat totaal niet...
      2.5 R5 met 305 pk en 440 Nm, front-engined FWD
      tegen
      5.4 V8 met 550 pk en 680 Nm, mid-engined RWD

Die 550 pk zijn dan nog eens aan de wielen, eigenlijk heeft hij er rond de 600...
      Echt, ik kan er niet bij... Puike prestatie, dat zeker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
        Ik snap dat totaal niet...
        2.5 R5 met 305 pk en 440 Nm, front-engined FWD
        tegen
        5.4 V8 met 550 pk en 680 Nm, mid-engined RWD

Die 550 pk zijn dan nog eens aan de wielen, eigenlijk heeft hij er rond de 600...
        Echt, ik kan er niet bij... Puike prestatie, dat zeker!
        Doe dezelfde test eens op Francorchamps. Ge zult wel wa anders zien

Comment

• Ja, dat was ook mijn eerste verklaring.
          Maar zóveel verschil in specs... Dan moet het echt al een gooi- en smijtcircuitje zijn, en dan nog denk ik dat je met die GT vlot uit de voeten moet kunnen. Hoewel je aan lage snelheden wel heel voorzichtig met je rechterpedaal zal moeten omspringen, misschien is dat de reden...

Comment

Ja, dat was ook mijn eerste verklaring.
            Maar zóveel verschil in specs... Dan moet het echt al een gooi- en smijtcircuitje zijn, en dan nog denk ik dat je met die GT vlot uit de voeten moet kunnen. Hoewel je aan lage snelheden wel heel voorzichtig met je rechterpedaal zal moeten omspringen, misschien is dat de reden...
            Is ook een zot gooi en smijtcircuit, alé hetgeen ik er al gezien heb. Continu draaien en keren over heuvelkes, volledig rally style, en daar kan ik mij heel goed voorstellen dat een Focus RS sneller is dan de GT..

Comment

• Ah voilà, dan kan het wel ja...
              Zo lang die GT de kans niet krijgt om voorbij pakweg 150 te gaan...

Comment

Ah voilà, dan kan het wel ja...
                Zo lang die GT de kans niet krijgt om voorbij pakweg 150 te gaan...
                Idd, GT is totaal niet voor dat soort dingen gemaakt, de RS daarentegen...

Comment

Ja, dat was ook mijn eerste verklaring.
                  Vergeet niet dat de GT ontzettend breed is. Hoe breder de wagen, hoe groter de stuurhoek is die je moet maken om niet van de baan te raken.
                  Je zou kunnen zeggen dat de Focus de ideale lijn kan rijden, terwijl de GT de lijn van de bocht moet volgen. Bij gelijke grip kan de Focus dus sneller door de bocht. Op een bochtig 'circuit' zoals Lommel is dit een aanzienlijk voordeel.

Comment

• Heeft iemand het laatste TopGear magazine?

Jeremy Clarkson bemoeide zich ook nog met de Focus RS - hij reed er rondjes mee om zijn huis, op het platteland van Engeland en wilde 'm niet meer afstaan.

Comment

• Boeiende en betrouwbare revieuw.

Vind vele autotests en beoordelingen van alle bekende merken en modellen, en lees informatie over verbruik, prestaties en rijkwaliteiten.

Comment

• Bangelijk filmke

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• dit is een leuk ding, man man!

Comment

• Focus RS gespot op de Nordschleife

Comment

• Deze foto is genomen in belgie...

Comment

• schandalig...waar blijft de mijne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                  schandalig...waar blijft de mijne
                                  vraagje, in welk kleur hebjem besteld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                    vraagje, in welk kleur hebjem besteld?
                                    ne witte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
                                      ne witte
                                      a die staat ni op de camion he, aja

Comment

• welke regio van belgie is deze foto genomen ? hoop dat hij er bij is ( allé 1 kans op 2 voor de blauwe rs)

Comment

• Misschien een domme vraag maar kan iemand me uitleggen waarom deze focus rs in België 32.150 euro kost (bron autonews) en die zelfde wagen in Nederland 50.000 euro (bron Auto Week) kost???
                                          Alé als ik beide boekskes mag geloven toch.

Comment

Working...
                                          X