Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 50 pics: [www.autoweek.nl]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Mijn garagist wist me gisterenavond te vertellen dat hij eentje voor zichzelf besteld heeft, een wit exemplaar. Ben eens benieuwd ...

Comment

• wit? Vind ik nu net de laatste kleur waarin ik hem zou willen

Comment

• Hoeveel kost zoiets?

Comment

• De gegevens zijn toch al bekend?

Basisprijs in de cataloog is net boven de 32.000 €.
            In België kan je slechts een paar zaken aanvinken als optie, zijnde het kleur en een aantal packs.

Performance Blue zou ik niet nemen op een RS, je kan het kleur al kiezen voor een Fiesta ST of Focus ST, en is niet echt uniek te noemen. Dan blijven er enkel nog Frozen White en Ultimate Green over ...

Beetje zelfde dilemma als bij de Focus ST hé, Electric Orange is ook heel knap maar om ganse dagen mee rond te rijden is het nogal radicaal.

Heb je nog geen foto's gezien van een witte? Kvind het eigenlijk erg knap door het contrast met al de glossy zwarte onderdelen (spoiler, gril, spiegels, lip motorkap ...).

Comment

• Thx, ik vond de prijs niet meteen op de laatste of eerste pagina van dit topic. Ik zou die rs net wel in het blauw nemen omdat dat toch een beetje de rs kleur is en het staat hem goed. Groen vind ik een beetje te, al is het wel mooi en wit vind ik maar niks. Zwart zou ook een optie zijn bij mij.

Comment

• Zwart zou een optie zijn bij u, maar kan je niet kiezen ...

Als de RS van de garagist er is (voor het zomerverlof moet wel lukken) zal ik eens foto's nemen ... misschien zelfs een testrit-verslagje maken. Ik zal het wel regelen dat ik hem eens een weekendje meekrijg

Comment

• Tegen april is die van werner er al, ik zal wel zien dat er foto's genoeg van zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                    Die klauw doet mij denken aan die van de Audi A5, vanaf de 6-cilinders.
                    Dat zijn dan ook die remklauwen als ik me goed herinner...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Zálig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk Berichten
                        Dat zijn dan ook die remklauwen als ik me goed herinner...
                        *trots op zichzelf *

Comment

• Wat een kar!

Comment

• de productie zou zijn stopgezet. Er was blijkbaar een probleem met de motor op het testcircuit in Lommel. Ford en volvo onderzoekt het probleem. www.ford-forum.de

hopelijk vinden ze het probleem snel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
                              wit? Vind ik nu net de laatste kleur waarin ik hem zou willen
                              Als je de WRC-look ten volle wilt uitspelen moet ie wit.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door carver85 Bekijk Berichten
                                de productie zou zijn stopgezet. Er was blijkbaar een probleem met de motor op het testcircuit in Lommel. Ford en volvo onderzoekt het probleem. www.ford-forum.de

hopelijk vinden ze het probleem snel
                                Ik vind het niet op dat forum?

Comment

• Klik op een 'Snel reageren'-pictogram in een bericht om snel een reactie te geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                    Ik vind het niet op dat forum?

Hi Jungs und Mädels, nach dem hier viel geredet wurden ist, möchte ich euch ein paar Daten nennen zum neuen RS! Das sind die Tatsachen: Er hat definitiv 305 PS !!! nicht 300 ! das ganze wurde nicht nur mit einer Software erreicht sondern über Motor/Auspuff und alles was dazu gehört. Das...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                                      Als je de WRC-look ten volle wilt uitspelen moet ie wit.
                                      Ik zou hem wit nemen met de BP livery maar dan zonder de tekst-stickers en de startnummers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
                                        Hey werner de buitenspiegels zijn normaal standaard int zwart en da klein latje boven de
                                        grill ook. Die witte RS die ze testen bij de Sun is waarschijnlijk een testwagen die door alle
                                        automagazines zal gebruikt worden. Daar zijn spiegels en da latje boven de grill mee in koetswerkkleur gespoten. Int zwart is wel veel mooier natuurlijk...

oef ,das een hele opluchting

Comment

• Ik vind die RS een echte beestige wagen...
                                          Al vind zou ik liever de Looks van de huidige ST hebben met al de rest van de RS...
                                          Vind de nieuwe RS iets te schreeuwerig...
                                          Maar damn... wat een prestaties...

Comment

Working...
                                          X