50 pics: [www.autoweek.nl]
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
De gegevens zijn toch al bekend?
Basisprijs in de cataloog is net boven de 32.000 €.
In België kan je slechts een paar zaken aanvinken als optie, zijnde het kleur en een aantal packs.
Performance Blue zou ik niet nemen op een RS, je kan het kleur al kiezen voor een Fiesta ST of Focus ST, en is niet echt uniek te noemen. Dan blijven er enkel nog Frozen White en Ultimate Green over ...
Beetje zelfde dilemma als bij de Focus ST hé, Electric Orange is ook heel knap maar om ganse dagen mee rond te rijden is het nogal radicaal.
Heb je nog geen foto's gezien van een witte? Kvind het eigenlijk erg knap door het contrast met al de glossy zwarte onderdelen (spoiler, gril, spiegels, lip motorkap ...).
Comment
-
Thx, ik vond de prijs niet meteen op de laatste of eerste pagina van dit topic. Ik zou die rs net wel in het blauw nemen omdat dat toch een beetje de rs kleur is en het staat hem goed. Groen vind ik een beetje te, al is het wel mooi en wit vind ik maar niks. Zwart zou ook een optie zijn bij mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenDie klauw doet mij denken aan die van de Audi A5, vanaf de 6-cilinders.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenDat zijn dan ook die remklauwen als ik me goed herinner...*
Comment
-
de productie zou zijn stopgezet. Er was blijkbaar een probleem met de motor op het testcircuit in Lommel. Ford en volvo onderzoekt het probleem. www.ford-forum.de
hopelijk vinden ze het probleem snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichtenwit? Vind ik nu net de laatste kleur waarin ik hem zou willen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carver85 Bekijk Berichtende productie zou zijn stopgezet. Er was blijkbaar een probleem met de motor op het testcircuit in Lommel. Ford en volvo onderzoekt het probleem. www.ford-forum.de
hopelijk vinden ze het probleem snel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenIk vind het niet op dat forum?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls je de WRC-look ten volle wilt uitspelen moet ie wit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk BerichtenHey werner de buitenspiegels zijn normaal standaard int zwart en da klein latje boven de
grill ook. Die witte RS die ze testen bij de Sun is waarschijnlijk een testwagen die door alle
automagazines zal gebruikt worden. Daar zijn spiegels en da latje boven de grill mee in koetswerkkleur gespoten. Int zwart is wel veel mooier natuurlijk...
oef ,das een hele opluchting
Comment
Comment