Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door rs driver Bekijk Berichten
    he werner als ik van jou was zou ik ni te lang wachten me bestellen, er zyn er maar 50 voorzien voor belgie per jaar. Als die 50 bestelt zyn schuif je op naar het volgende jaar enzo verder.De rs wordt gebouwd tot het nieuwe focus model wordt voorgesteld. Kheb myn eigen al safe gezet,de myne is vorige week besteld. Ik zou hem hebben in april. Er zijn er al ongeveer 10 verkocht hebben ze bij ford tegen mij gezegd. Dus je weet wa doen he, veel geluk
    Dat lijken mij extreem kleine aantallen.

Maar 50 per jaar en nu nog maar 10 verkocht?

Exclusief wordt hij dan wel.

Comment

he werner als ik van jou was zou ik ni te lang wachten me bestellen, er zyn er maar 50 voorzien voor belgie per jaar. Als die 50 bestelt zyn schuif je op naar het volgende jaar enzo verder.De rs wordt gebouwd tot het nieuwe focus model wordt voorgesteld. Kheb myn eigen al safe gezet,de myne is vorige week besteld. Ik zou hem hebben in april. Er zijn er al ongeveer 10 verkocht hebben ze bij ford tegen mij gezegd. Dus je weet wa doen he, veel geluk

proficiat hè en de juiste kleur ook al.. gij bent ne vent met smaak..ja ik weet het dat ik niet te lang mag wachten maar de cupra moet eerst weg want ik ga mezelf niet in problemen werken voor ne auto
      thx voor de steun

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        proficiat hè en de juiste kleur ook al.. gij bent ne vent met smaak..ja ik weet het dat ik niet te lang mag wachten maar de cupra moet eerst weg want ik ga mezelf niet in problemen werken voor ne auto
        thx voor de steun

Geen probleem,da was de informatie die ze bij ford tegen mij gezegd hebben. Kga ook in de zomer een rijstage volgen,die krijg je erbij als je een koopt. Dit gebeurt op testbaan van ford in Lommel. Een aantal instructeurs leren je de knepen van de wagen kennen, zal wel fun worden denk...ze gingen mij nog bellen of ie op het salon gaat staan,ben benieuwd, blijf da slapen dan haha...

Comment

Geen probleem,da was de informatie die ze bij ford tegen mij gezegd hebben. Kga ook in de zomer een rijstage volgen,die krijg je erbij als je een koopt. Dit gebeurt op testbaan van ford in Lommel. Een aantal instructeurs leren je de knepen van de wagen kennen, zal wel fun worden denk...ze gingen mij nog bellen of ie op het salon gaat staan,ben benieuwd, blijf da slapen dan haha...
          ja daar heb ik ook al van ghoord van die cursus dat word leuk..dat worden nog veel slapeloze nachten voor uen voor mij

Comment

• @rs driver and Wernercupra(RS-er) : Eerste en vooral respect voor jullie aankoop.

Hopelijk kan ik als fordfanaat is in de grotere broer van de mijn kruipen.
            BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDCi Bekijk Berichten
              @rs driver and Wernercupra(RS-er) : Eerste en vooral respect voor jullie aankoop.

Hopelijk kan ik als fordfanaat is in de grotere broer van de mijn kruipen.
              dank je voor compliment, heb juist fotos van jouw auto gezien, ziet er zeer mooi uit. Kzou er ni veel meer aan veranderen, ziet er zo zeer strak uit en heel sportief. Mijn auto is ook binnen geweest bij heinz ma krijg problemen met koppeling,begint te slippen...dus weg die handel...is een peugeot 207 1.6HDI, standaard 110pk, nu 147pk en 320Nm koppel...

Comment

• Focus RS staat niet op het salon

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                  Focus RS staat niet op het salon
                  knudde
                  al weer een reden om niet te gaan

Comment

• Spijtig ik ging er speciaal voor zondag naar het autosalon.
                    Nuja mss dat andere merken toch iets aanbieden van plezier
                    BMW 118D E87 M-pack

Comment

• dit jaar staan toch niet alle "gewone" wagens op het autosolon? IS daat bmw, mercedes, volkswagen,ferrari, aston martin,;...... te vinden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                        dit jaar staan toch niet alle "gewone" wagens op het autosolon? IS daat bmw, mercedes, volkswagen,ferrari, aston martin,;...... te vinden?
                        check,check,check,fail,fail,...
                        Denk dat er van alle 'gewone' merken maar een opmerkelijke afwezige is: alfa romeo. Die vonden het blijkbaar niet de moeite...
                        Prestige merken/modellen à la ferrari,aston,martin,porsche,etc. zijn er (jammer genoeg) niet te vinden,meende ik gelezen te hebben

Comment

• Bon is getekend..levering zou eind april zijnjoeeeepieeeeeee

Comment

Bon is getekend..levering zou eind april zijnjoeeeepieeeeeee

uwe cupra verkocht gekregen?

congrats he
                            ik wil wel een ritje als je hem hebt he :p

Comment

• proficiat dude
                              met een beetje geluk heb je hem voor croix
                              dan ikke ritje willen, en anders ook

Comment

• april, da's snel.. proficiat met de aankoop

Comment

Yes! Dikke proficiat

Comment

proficiat he, ook ne witte gepakt? Dan rijden er hier al zeker 2 witte rond

Comment

• Hoor ik ergens duoshoot?

Comment

• Wat kost hij nu eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_Dog Bekijk Berichten
                                          Wat kost hij nu eigenlijk?
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Shoves Bekijk Berichten
                                          http://www.gigasize.com/get.php?d=td432j8od3b

kon niet meer op een goede gratis upload site komen dus heb de eerste de beste genomen
                                          .....

Comment

Working...
                                          X