Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Voortrekker of niet, k blijf 't een vet hok vinden.
Als ie uitkomt ga ik stande pede es de Ford dealer opzoeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenmijne word na nieuwjaar besteld...zeker wetentgaat ne witte met witte velgen worden
*Zet tentje op bij Jet (Lukoil) Aarschot*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenmijne word na nieuwjaar besteld...zeker wetentgaat ne witte met witte velgen worden
en als je hem hebt voor croix had ik graag een ritje gereserveerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzou je geen witte met zwarte velgen overwegen? zou mooi combineren met de andere zwarte accenten van de wagen zoals luchthappers, spoiler,...
ik reserveer bij deze ook een ritje
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenIk wil wel een blauwe met witte velgen.
Ik hoop er gauw eens ééntje te spotten, hier zie je soms ook bv. Fiesta's op Duitse platen.
moest ik eentje samen stellen. = frozen white met gunmetal velgen..
Comment
-
BMW 118D E87 M-pack
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenOMG
*Zet tentje op bij Jet (Lukoil) Aarschot*
hehe.daar zal ik niet meer te spotten zijn...ik werk vanaf 2009 voor ford
daarmee dat ik een rs koop dus..witte velgen,en een milltek moeten er direkt opkomen eerder rijd ik er niet mee..en een regelbaar bilstein setje ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenzou je geen witte met zwarte velgen overwegen? zou mooi combineren met de andere zwarte accenten van de wagen zoals luchthappers, spoiler,...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenDe laatste is enkele weken geleden, ik vraag me af van waar ze komen.
Comment
-
Hoeveel moet ge nog hebben voor uwe Cupra?
Comment
Comment