Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Focus RS

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

€ 32000 zou echt geen geld zijn, weet iemand hoeveel de lelijkere maar mss snellere r26r megane kost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
      Van buiten
      perfect op alle vlakken buiten de velgen. die mogen in het zwart.

van binnen
      oké, maar ik mis de rechtuitstand aanduiding. en de zetels zijn precies wel kleurboeken. grijs zwart en groen. oké voor het groen maar steek de rest dan in het zwart aub.

Je bent het blauwe stiksel vergeten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Autofan Bekijk Berichten
        € 32000 zou echt geen geld zijn, weet iemand hoeveel de lelijkere maar mss snellere r26r megane kost?
        snellere?? think not
        maar is 5000€ goedkoper

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Je bent het blauwe stiksel vergeten
          een geluk dat had ik zelfs nog niet gezien.

Comment

heel mooie bak...zou wel eens een vervanger van mijn cupra kunnen worden

Comment

Ik wil een rode!

Comment

voor mij in het performance blue.

zoals in mijn avater denk'k ?

juist shauni?

Comment

Ik vind de ST al zalig maar dit is gewoon een beest . De olietemp, turbodruk en oliedruk meter in het midden zijn wel handig trouwens, iets wat je niet genoeg ziet bij sportwagens vind ik..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
                    voor mij in het performance blue.

zoals in mijn avater denk'k ?

juist shauni?
                    Nee, dat had dat Imperial Blue van de oude RS moeten voorstellen, maar 't is een beetje donker uitgevallen
                    Performance Blue is het blauw van de huidige ST.
                    Rare keuze dus vind ik...

Performance Blue FST vs Imperial Blue FRS

Comment

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Comment

Ik zou het nog moeilijk hebben om de kleur te kiezen

Comment

Dit is toch wel dikheid. Ik zag vandaag een mooie ST, maar de RS is duidelijk een overtreffende trap.
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

zalig bruut spel.. ik kijk er al naar uit om deze om de Ring te horen voorbij vlammen

Comment

Shit man, goed bezig daar bij Ford, ben benieuwd naar de prijzen, wel jammer dat BIV en taks echt niet te doen zijn zeker hier in dit Belgenlandje (300PK..) anders zou ik dit wel iets voor in de toekomst vinden

DIKHEID!

Comment

doe mij maar een witte

Comment

Taks zal echt wel betaalbaar zijn, de biv is een ander paar mouwen maar je krijgt er wel potentieel voor in de plaats. Ik denk dat het een klassieker zal worden. Iemand die soms weet wat de belgische startprijs is van deze wagen of is er nog helemaal niks bekend?

Comment

Ik ben gisteren zo een Focus RS in dat groen tegengekomen op de N80 in Gingelom. Het is echt wel een breed machien als je dat ziet staan. Speciaal kleurtje ook...

Ik vermoed dat het eentje van Ford zelf was. Hij reed nog op Z-platen en telkens als Ford een nieuw model gaat uitbrengen, zie ik ze al maanden op voorhand bij ons voorbij komen, afwisselend met Duitse en Z-platen.
                                      Senna, Driven To Perfection

Comment

Gisteren heb ik er 2 zien rijden in Hasselt. Een witte en een groene. Afgaand op de foto's wil ik een blauwe. dat RS blauw staat hem zo goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk Berichten
                                          Ik ben gisteren zo een Focus RS in dat groen tegengekomen op de N80 in Gingelom. Het is echt wel een breed machien als je dat ziet staan. Speciaal kleurtje ook...

Ik vermoed dat het eentje van Ford zelf was. Hij reed nog op Z-platen en telkens als Ford een nieuw model gaat uitbrengen, zie ik ze al maanden op voorhand bij ons voorbij komen, afwisselend met Duitse en Z-platen.
                                          Omgeving Sint-Truiden is officieel testparcours van Ford.

Comment

Working...
                                          X