€ 32000 zou echt geen geld zijn, weet iemand hoeveel de lelijkere maar mss snellere r26r megane kost?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Focus RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenVan buiten
perfect op alle vlakken buiten de velgen. die mogen in het zwart.
van binnen
oké, maar ik mis de rechtuitstand aanduiding.en de zetels zijn precies wel kleurboeken.
grijs zwart en groen. oké voor het groen maar steek de rest dan in het zwart aub.
Je bent het blauwe stiksel vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autofan Bekijk Berichten€ 32000 zou echt geen geld zijn, weet iemand hoeveel de lelijkere maar mss snellere r26r megane kost?
maar is 5000€ goedkoper
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenJe bent het blauwe stiksel vergeten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichtenvoor mij in het performance blue.
zoals in mijn avater denk'k ?
juist shauni?
Performance Blue is het blauw van de huidige ST.
Rare keuze dus vind ik...
Performance Blue FST vs Imperial Blue FRS
Comment
-
-
-
Ik zou het nog moeilijk hebben om de kleur te kiezen
Comment
-
Ik ben gisteren zo een Focus RS in dat groen tegengekomen op de N80 in Gingelom. Het is echt wel een breed machien als je dat ziet staan. Speciaal kleurtje ook...
Ik vermoed dat het eentje van Ford zelf was. Hij reed nog op Z-platen en telkens als Ford een nieuw model gaat uitbrengen, zie ik ze al maanden op voorhand bij ons voorbij komen, afwisselend met Duitse en Z-platen.Senna, Driven To Perfection
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIk ben gisteren zo een Focus RS in dat groen tegengekomen op de N80 in Gingelom. Het is echt wel een breed machien als je dat ziet staan. Speciaal kleurtje ook...
Ik vermoed dat het eentje van Ford zelf was. Hij reed nog op Z-platen en telkens als Ford een nieuw model gaat uitbrengen, zie ik ze al maanden op voorhand bij ons voorbij komen, afwisselend met Duitse en Z-platen.
Comment
Comment