Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Black wheels.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      Black wheels.
      Mensen met smaak

Comment

• Ik vind die zwarte wielen afgrijselijk lelijk. Met dezelfde velgen in het zilver wordt dit een totaal andere wagen.
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Echt knap zo, met 4 uitlaten staat hij ook veel beter dan met die rare dingen van de 50i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
            Ik vind die zwarte wielen afgrijselijk lelijk. Met dezelfde velgen in het zilver wordt dit een totaal andere wagen.
            Speciaal voor jou:

En wrm geen gunmetal ?

Comment

• Extreeeeeeem vet!
              2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Ik vind die Alpina's ook zeer mooi.
                OO 00 OO

Comment

• Alpina's zijn idd geweldige velgen, maar toch vind ik de 21" styling 312 in antraciet beter passen op de F01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Alpina's zijn idd geweldige velgen, maar toch vind ik de 21" styling 312 in antraciet beter passen op de F01.

Ik ook eigenlijk. Eens je deze combinatie in het echt gezien hebt wil je heus niets anders meer

Comment

• Let op. Bovenstaande foto is een fotoshop. Op deze foto zijn deze velgen minstens 22" groot. Ook is de ophanging geshopt met een verlaging. De verhoudingen kloppen dus niet met de realiteit.
                      OO 00 OO

Comment

• Die Alpina velgen zijn echt te groot.

Comment

• En ook echt lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                            Die Alpina velgen zijn echt te groot.
                            Die zijn 21" groot, net even groot dus als die BMW-velgen.
                            OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                              En ook echt lelijk.
                              Deze reactie had ik van u niet verwacht, integendeel zelfs.
                              OO 00 OO

Comment

Let op. Bovenstaande foto is een fotoshop. Op deze foto zijn deze velgen minstens 22" groot. Ook is de ophanging geshopt met een verlaging. De verhoudingen kloppen dus niet met de realiteit.
                                Het gaat me niet zozeer om de grootte en hoe laag deze 7 ligt, gewoon het design van deze velg is knapper dan dat van de Alpina's.

Comment

Die zijn 21" groot, net even groot dus als die BMW-velgen.
                                  ik vind die anderen die voor jou ook op tafel liggen ook te groot hoor.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Deze reactie had ik van u niet verwacht, integendeel zelfs.
                                      Ik vind het waanzinnig lelijk dat die spaken in het midden onderbroken worden om dan naar binnen te lopen. Trekt echt op niets imho.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn Bekijk Berichten
                                        + YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                        Gaaf filmpje!

Wellicht zou ik de BMW kiezen omdat:
                                        - ik BMW fan ben en mij meestal "thuis" voel in BMW
                                        - Het interieur mij meer aanspreekt
                                        - Individual er echt iets knap van kan maken

Echter, de Mercedes is langs de buitenkant zoveel mooier.
                                        Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                                        • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                                        • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                                        • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                                          Afschuwelijk.

Brengt de 7 van een klassebak naar een absolute pooierbak, imo.

groot gelijk en koste dan nog eens kij duur trekt op niks

Comment

Working...
                                          X