Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tot het einde van de maand september geeft BMW nog mooie overnamepremies bij aankoop van een BMW 7. Als iemand een 7 wil kopen is het nu het moment, want ik denk niet dat die actie nog verlengd zal worden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Tot het einde van de maand september geeft BMW nog mooie overnamepremies bij aankoop van een BMW 7. Als iemand een 7 wil kopen is het nu het moment, want ik denk niet dat die actie nog verlengd zal worden...
awel moet jij niet verkopen op de beurs , ipv hier op het forum rond te hangen ?
btw , die vriendin waar ik over "sprak" gisteren stond achter den bar in het parkhotel ...
blond/ halflang haar / super vriendelijk ...
niet gezien ?
Het was de eerste keer dat we eens meededen aan een beurs en ik kan zeggen dat het een succes is geweest. Matexpo zal vanaf nu iedere keer op onze agenda staan.
Het was zeer druk in het Parkhotel. We zijn ontvangen door een slank meisje met strak blond halflang haar. We hadden gereserveerd om 20.00uur. Bij de reservatie had ik nog gemeld dat het moeilijk was het juiste uur op voorhand kunnen te bepalen omdat we niet wisten hoe laat we op de expo konden vertrekken. Ze hebben dan ook mijn telefoonnummer gevraagd. We kwamen aan om 20.10 uur en onze tafel was al aan anderen, die niet gereserveerd hadden, weggegeven. Ze gaf als uitleg dat ze niet konden wachten wegens de drukte en dat het ook onmogelijk was om laatkomers te bellen... Ze stelde voor om te wachten in de bar tot er een tafel vrij zou komen. Uiteindelijk is de eigenaar (rijdt met een zeer vuile donkerblauwe 997 met een stevige bluts in z'n voorste spatbord) bijgesprongen en heeft ons onmiddellijk een tafel bezorgd...
Wil je nu nog weten wat ik van haar vind?
OO 00 OO
Ik twijfel nog steeds. In Kortrijk stonden we iedere dag in de ondergrondse parking voor exposanten. Er stonden daar zeer veel mooie wagens. Zo stond er een facelift S 350cdi in 't zilver met AMG-pakket. In deze configuratie is de S ongewoon knap. Wel zou ik voor een zwarte gaan. Natuurlijk stonden er ook al een paar nieuwe 7-reeksen. Het waren allemaal 730d's. Ze waren allemaal even klassiek uitgevoerd met chromé raamomlijsting en max. 19" velgen. Niet 100% mijn ding dus...
Ook stonden er 3 jaguar XF'en. Eentje was zeer lelijk in 't lichtblauw met kleine wielen met veel spaken. Er stond ook een zwarte 2.7 met 19" velgen en beige leder. De knapste was een donkergrijze S met 20" velgen met die dubbele vijfspaak en die schroefjes. Het interieur was uitgevoerd in bruin leder. Zo is 'm werkelijk zeer knap.
Mijn vrouw was er de laatste dagen ook bij en heeft deze wagens ook gezien. Zij vindt de Jag niet mis, maar is er ook niet echt weg van. De S vond ze wel zeer knap, zelfs knapper dan de BMW 7. Haar lievelingsvwatuur stond er natuurlijk ook... RRS...
OO 00 OO
Mag ik jullie er even attent op maken dat dit een autoforum is, tussen haakjes...we bevinden ons op de pagina i.v.m de " BMW 7-reeks " en niet om vrouwelijk schoon (meer bepaald: blondines) te beoordelen en/of te promoten.
Waar het hart van vol is....(tja...vul de rest zelf maar aan...)
Het was de eerste keer dat we eens meededen aan een beurs en ik kan zeggen dat het een succes is geweest. Matexpo zal vanaf nu iedere keer op onze agenda staan.
Het was zeer druk in het Parkhotel. We zijn ontvangen door een slank meisje met strak blond halflang haar. We hadden gereserveerd om 20.00uur. Bij de reservatie had ik nog gemeld dat het moeilijk was het juiste uur op voorhand kunnen te bepalen omdat we niet wisten hoe laat we op de expo konden vertrekken. Ze hebben dan ook mijn telefoonnummer gevraagd. We kwamen aan om 20.10 uur en onze tafel was al aan anderen, die niet gereserveerd hadden, weggegeven. Ze gaf als uitleg dat ze niet konden wachten wegens de drukte en dat het ook onmogelijk was om laatkomers te bellen... Ze stelde voor om te wachten in de bar tot er een tafel vrij zou komen. Uiteindelijk is de eigenaar (rijdt met een zeer vuile donkerblauwe 997 met een stevige bluts in z'n voorste spatbord) bijgesprongen en heeft ons onmiddellijk een tafel bezorgd...
Wil je nu nog weten wat ik van haar vind?
zaterdagavond hebben ze meer dan 200 couverts gehad in het parkhotel ,
was het dat blond meisje die jullie heeft ontvangen (en jullie tafel weg heeft gegeven ) datzelfde meisje die achter de bar stond te bestellen ? zoja is het deze die ik ken
ja zeg maar uw mening , hopelijk heb je goed gegeten want hare man is de chef-kok daar
on-topic
eigenaar van onze Delhaize mag deze week achter zijn nieuwe 7 gaan , hopelijk heeft hij hem al tegen woensdag want we moeten woensdagavond samen weg
Mag ik jullie er even attent op maken dat dit een autoforum is, tussen haakjes...we bevinden ons op de pagina i.v.m de " BMW 7-reeks " en niet om vrouwelijk schoon (meer bepaald: blondines) te beoordelen en/of te promoten.
Waar het hart van vol is....(tja...vul de rest zelf maar aan...)
Ik lig hier gezellig dubbel...
als BMWMB mijn SMS bericht niet beantwoord moet ik het hier wel vragen he
Comment