Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bm3er Bekijk Berichten
    pic gevonden van 7 met M pack
    Effe een detail...

De biturbodiesel zal 740d gaan heten. De officiële foto hierboven laat deze 740d zien. Let op de uitlaten die identiek zijn aan die van de 740i/750i.

Echt knap...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
      In de URL van die foto's van de 7-Reeks M-Sport staat trouwens 740d...
      ==>

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Effe een detail...

De biturbodiesel zal 740d gaan heten. De officiële foto hierboven laat deze 740d zien. Let op de uitlaten die identiek zijn aan die van de 740i/750i.

Echt knap...
      Ik zei het al van in het begin hè.

Comment

• Ik vind de velgen wel knap. Alleen begrijp ik niet waarom een M pack zoveel chrome krijgt. Een M-pack moet juist zo weinig mogelijk chrome hebben. Chrome associeer je eerder met chique dan met sportief.

Vindt niemand dat de F01 veel weg heeft van de E32? Van achter voornamelijk imo.
        sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
          Vindt niemand dat de F01 veel weg heeft van de E32? Van achter voornamelijk imo.
          Zeer zeker, heb ik al gezien de dag dat ik de officiële foto's voor het eerst zag. Ik denk dat dat wel wat de bedoeling was van BMW.

Comment

• Persoonlijk vind ik de chroom niet misstaan op deze 7. Tegenwoordig is een M-sportpakket niet meer chroomvrij. Kijk maar naar de BMW 1 en de X5 die ook met chromé raamomlijsting te verkrijgen zijn in combinatie met het M-sportpakket.

De kleur van bovenstaande 7 is carbonzwart ofwel jerezzwart. Ik vind het een knappe kleur, maar zou deze nooit kopen wegens heyzelfde als onze M3.

Ik zou voor een zilvergrijze gaan met zwart leder. Rood leder zal ik ook wel knap zijn, maar ik vrees dat ik dat snel moe zal zijn.
            OO 00 OO

Comment

• Is Jerezzwart nu hetzelfde als carbonzwart?
              sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Neen, is niet hetzelfde. De laksamenstelling zou anders opgebouwd zijn. Ik meen mij te herinneren dat Jerez iets meer blauw is, maar ik ben niet zeker. Het verschil is alleszins zeer klein.
                OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Neen, is niet hetzelfde. De laksamenstelling zou anders opgebouwd zijn. Ik meen mij te herinneren dat Jerez iets meer blauw is, maar ik ben niet zeker. Het verschil is alleszins zeer klein.
                  Ik vind carbonzwart anders
                  sigpic

Comment

• Als ik eerlijk moet zijn heb ik beide kleuren nooit echt graag gezien. Persoonlijk zie ik liever Saffierzwart. Zwart dus zonder blauwe schijn.

Nu, op onze M3 vind ik het wel knap. Maar op een X5 bijvoorbeeld vind ik het niet mooi...
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                      Ik vind carbonzwart anders
                      Hangt af van op welke auto. Ik vind dat ze die kleur enkel op echte M's mochten aanbieden, nu zie je het bij wijze van spreken op elke 520d...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                        Hangt af van op welke auto. Ik vind dat ze die kleur enkel op echte M's mochten aanbieden, nu zie je het bij wijze van spreken op elke 520d...
                        Op de 320SI van een vriend van mij. Zo lekker exclusief. Zeker toen hij hem kreeg in 2006. Nu rijden er al wat meer rond, maar toch heb ik het idee dat er in Belgie meer rijden dan in NL. Hier is dat pakket (ik meen dat het carbonsport in B heet?) nooit geleverd geweest.
                        sigpic

Comment

• Ik was vroeger gek van dat carbonzwart (ten tijde dat de E46 M3 uit kwam), maar sinds 't kleur op de '5 met M Sport Pack verkrijgbaar was, was ik 't eigenlijk wat beu.

Tot dan de Limited Sport Edition kwam van de '1 3-deurs, en die enkel in die kleur te krijgen was. Kiezen kon ik dus niet, maar ben er zeker niet mistevreden mee. Maar heb het nu tock ook wel een beetje gezien, zeker nu Jerez er ook goed op lijkt. Als ik de keuze zou hebben, zou m'n volgende zeker geen blauwzwarte meer zijn...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                            Ik was vroeger gek van dat carbonzwart (ten tijde dat de E46 M3 uit kwam), maar sinds 't kleur op de '5 met M Sport Pack verkrijgbaar was, was ik 't eigenlijk wat beu.

Tot dan de Limited Sport Edition kwam van de '1 3-deurs, en die enkel in die kleur te krijgen was. Kiezen kon ik dus niet, maar ben er zeker niet mistevreden mee. Maar heb het nu tock ook wel een beetje gezien, zeker nu Jerez er ook goed op lijkt. Als ik de keuze zou hebben, zou m'n volgende zeker geen blauwzwarte meer zijn...
                            Ik vind het op jouw eendje thans prachtig
                            sigpic

Comment

• Ik vind Carbon en Jerez echt waanzinnig mooie kleuren! Samen met Le Mans Blau dé BMW kleuren bij uitstek, voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Ik vind Carbon en Jerez echt waanzinnig mooie kleuren! Samen met Le Mans Blau dé BMW kleuren bij uitstek, voor mij.
                                Le Mans

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Le Mans
                                  Ja . Ooit moet ik een auto hebben in die kleur. Een X5 4.8iS of zo...

Comment

Ik vind Carbon en Jerez echt waanzinnig mooie kleuren! Samen met Le Mans Blau dé BMW kleuren bij uitstek, voor mij.
                                    Vorige week een E92 335i mét M-pakket gezien in Le Mans Blau, machtig mooi.

Comment

Ja . Ooit moet ik een auto hebben in die kleur. Een X5 4.8iS of zo...
                                      Ja, of een E91 335d

Comment

• LeMans is mooi, maar niet voor een 7.
                                        OO 00 OO

Comment

• Daar gaat het ook niet over. Volgens mij is er zelfs nog nooit Le Mans geleverd op een 7-serie.
                                          Last edited by ; 24/06/2009, 23:59.

Comment

Working...
                                          X