Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb hem eindelijk eens zien rijden: matig enthousiast.
    Ziet er niet zo statig uit als z'n voorganger.
    Het interieur is wel zeer knap maar het uiterlijk kan me niet volledig bekoren.
    Ik verwacht nu toch wel erg veel van de nieuwe A8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      (met metaalkleur, navi, leder, zetelverwarming, 4-zonen automatische airco, automaat)
      Is dat daar allemaal standaard?

Comment

• BMW 7-serie Individual: een stap verder.

Woensdag 18 februari 2009. Tijdens de Autosalon van Genève zal BMW het Individual programma van de 7-serie voorstellen. Zoals gebruikelijk omvat het personaliseringprogramma vele exclusieve items om het vlaggenschip naar eigen smaak aan te kleden. Vanaf dit voorjaar is de nieuwe BMW 7-serie Individual samen te stellen. Eigenlijk kan iedere klantenwens vervuld worden, maar BMW licht toch alvast een aantal interessante mogelijkheden binnen het 7-serie Individual programma uit. Debuterend op de 7-serie Individual is bijvoorbeeld een nieuw soort Merino nappaleder voor de stoelen, verschillende delen van het dashboard en de deurpanelen. Verkrijgbare kleuren zijn zoal Graphite, Silk Grey, Champagne, Amaro Brown, Cohiba Brown, en Platinum. Allen van zeer hoog kwalitateit en zacht en comfortabel aanvoelend. De hemelbekleding en de A-, B-, C-stijlen kunnen tevens in het leer gestoken worden, al dan niet overeenkomstig met de kleur van de bekleding. Wie echter een ietwat spannender sfeer wil opwekken gaat voor een andere tint. Hetzelfde geldt voor de vloerbedekking en de -matten.

Overige mogelijkheden
        Klanten die al dat koeienhuid willen afwisselen met een ander soort materiaal kunnen bijvoorbeeld kiezen uit aluminium en hout. Ten opzichte van de vorige generatie 7-serie Individual zijn de mogelijkheden uitgebreid. Satin Walnut en Reddish Brown Plain Wood zijn er zoal aan toegevoegd. Deze houtsoorten geven de limousine een zeer chique uitstraling, terwijl Black Piano de 7-serie juist een meer elegante ambiance meegeeft. Wat de klant ook kiest, het zal de auto nooit misstaan.

Kristallenlak
        Is het interieur eenmaal op smaak gebracht dan kan men vervolgens volledig losgaan op de buitenzijde. Tussen het uitgebreide kleurenpallet bevindt zich een zeer speciale lak genaamd Citrin Black. Deze heeft een unieke structuur die het te danken heeft aan een soort kristallenproces. Volgens BMW wekt de de lak vooral onder een bepaald stand van het zonlicht mooie effecten op. Hiermee uitgerust is een 7-serie Individual duidelijk onderscheidend ten opzichte van de minder weelderige varianten. Om het unieke plaatje compleet te maken adviseert BMW Individual deze lakkleur in combinatie met een champagne kleurig interieur te nemen, samen met de 20 inch Individual-wielen.
        Tijdrovend
        Alle keuzemogelijkheden binnen het Individual programma van de 7-serie zijn simpelweg te omvattend en daarom niet allemaal bij naam te noemen. Het zal dan ook even tijd kosten op een 7-serie Individual helemaal naar eigen wens aan te kleden. Klanten die niet kunnen wachten tot het voorjaar moeten begin maart afreizen naar Genève. Daar debuteert de nieuwe BMW 7-serie Individual tijdens de autosalon.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Prachtige combinatie !!!!
              freude am fahren

Comment

• héél mooie auto
                Last edited by ; 20/02/2009, 13:32.

Comment

• Interieur is er fel op vooruit gegaan...

Comment

• Van welk materiaal zijn de zetels in een nieuwe 7 gemaakt? Leer kost honderdduizend kletsen, maar er is geen alternatief?

Bij BMW weten ze het ook niet.

Comment

• Er is ook Stoff Trudor Anthrazit verkrijgbaar.

Comment

• Ik heb er nu al verschillende gezien en ik zou in deze klasse nog steeds voor een S-klasse gaan. Het moet wel gezegd dat de BMW een knapper interieur heeft.

Comment

• 750i? 740i? fout... 730d

verkleintFoto03057.JPG
                          Opel Astra J Sport - 1.4 Turbo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G-Power Bekijk Berichten
                            750i? 740i? fout... 730d

[ATTACH]60649[/ATTACH]
                            Neee, 't begint al.

Ik vind die andere uitvoering met twee ronde pijpjes linksonder eigenlijk knapper.

Comment

• Die kleur flateert de 7 echt niet imho.

Comment

• zeer mooie wagen, tot in de puntjes afgewerkt
                                duitse topkwaliteit zoals alle bmw's trouwens
                                een dikke 10 op 10!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Neee, 't begint al.

Ik vind die andere uitvoering met twee ronde pijpjes linksonder eigenlijk knapper.
                                  Ik begin die vierkantige uitlaten van de 740 en 750 toch ook mooi te vinden hoor. Was er in 't begin ook geen fan van.

Comment

• 't Is niet lelijk, neen, maar 'k zie de uitlaat van de 730d liever.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                      Neee, 't begint al.

Ook mijn idee...
                                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• die "scheepsinterieurlook" van BMW Individual kan ik hoe langer hoe meer pruimen.
                                        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Zeer vette kar

Comment

Working...
                                          X