haha.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenvan rompuy kwam gisteren met zijn nieuwe wagen toe in de wetstraat.
idd een nieuwe 7
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNieuwe foto's van de Individual...
WAT een interieur...
Die velgen zou ik wel niet nemen.
Inderdaad prachtig. Zou de velgen wel nemen...
Comment
-
Eergisteren even kunnen meerijden in een 730d.
Zeer hoge afwerkingsgraad, genoeg beenruimte achteraan (zelfs voor iemand van 1m90). In zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij. Geef mij dan maar een romige benzine in die auto!
De auto blijft wel gigantisch duur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEergisteren even kunnen meerijden in een 730d.
Zeer hoge afwerkingsgraad, genoeg beenruimte achteraan (zelfs voor iemand van 1m90). In zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij. Geef mij dan maar een romige benzine in die auto!
De auto blijft wel gigantisch duur!
Das nu eenmaal de prijs dat je betaald voor een auto in die klasse.
Als dat te duur is, maar je toch dat comfort wilt, moet je maar een Citroen C6 kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIn zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenBegint gij ook al?
Das nu eenmaal de prijs dat je betaald voor een auto in die klasse.
Als dat te duur is, maar je toch dat comfort wilt, moet je maar een Citroen C6 kopen.
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHoor je het echt hard? Toch niet bij constante snelheden? (waarvoor zo'n auto toch het meeste wordt gebruikt...)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMja, een 7 naar mijn goesting kost rap boven de 100.000euro. Hoe je het draait of keert, dat blijft een smak geld!
Duur is een 3-serie voor 100k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDas veel geld, maar das niet duur he.
Duur is een 3-serie voor 100k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenIk vind dat duur, zelfs voor een 7.
Basis 730d (met metaalkleur, navi, leder, zetelverwarming, 4-zonen automatische airco, automaat) begint bij 78.000 euro in Duitsland. Een vergelijkbaar uitgerustte 5 zit aan 63.
15k (+/-25%) premium om een 7 te hebben ipv een 5 vind ik niet meer dan normaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenJij bent niet goed snik
Comment
Comment