Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 7-Reeks F01

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• haha.
    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 'Klotekleur' dan?

Comment

• De nieuwe is niet lelijk, maar doet me niet veel, in tegenstelling tot de "oude"...

Comment

• En terwijl die oude pakken minder kosten.

Comment

• Ik vind de nieuwe toch al mooier eigenlijk. Zeker met de juiste velgen.

Comment

• van rompuy kwam gisteren met zijn nieuwe wagen toe in de wetstraat.
              idd een nieuwe 7
              wimoptiek.be op

Comment

• Nieuwe foto's van de Individual...

WAT een interieur...

Die velgen zou ik wel niet nemen.

Comment

• Knap maar wel een belachelijk logootje op de kofferklep!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                    van rompuy kwam gisteren met zijn nieuwe wagen toe in de wetstraat.
                    idd een nieuwe 7
                    En wss ne 750 Li. 't Kan hier toch niet op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                      Nieuwe foto's van de Individual...

WAT een interieur...

Die velgen zou ik wel niet nemen.

Inderdaad prachtig. Zou de velgen wel nemen...

Comment

• Zeer knap interieur.

Comment

• Eergisteren even kunnen meerijden in een 730d.

Zeer hoge afwerkingsgraad, genoeg beenruimte achteraan (zelfs voor iemand van 1m90). In zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij. Geef mij dan maar een romige benzine in die auto!
                          De auto blijft wel gigantisch duur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                            Eergisteren even kunnen meerijden in een 730d.

Zeer hoge afwerkingsgraad, genoeg beenruimte achteraan (zelfs voor iemand van 1m90). In zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij. Geef mij dan maar een romige benzine in die auto!
                            De auto blijft wel gigantisch duur!
                            Begint gij ook al?

Das nu eenmaal de prijs dat je betaald voor een auto in die klasse.
                            Als dat te duur is, maar je toch dat comfort wilt, moet je maar een Citroen C6 kopen.

Comment

In zo'n auto zou ik dus sinds donderdag nooit een diesel willen. Dat dieselgeluid doorbreekt echt de rust voor mij.
                              Hoor je het echt hard? Toch niet bij constante snelheden? (waarvoor zo'n auto toch het meeste wordt gebruikt...)

Comment

• Eindelijk eens een nieuw design van velgen. Ze zijn knapper dan het vorige design. Iets minder braaf...
                                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Begint gij ook al?

Das nu eenmaal de prijs dat je betaald voor een auto in die klasse.
                                  Als dat te duur is, maar je toch dat comfort wilt, moet je maar een Citroen C6 kopen.
                                  Mja, een 7 naar mijn goesting kost rap boven de 100.000euro. Hoe je het draait of keert, dat blijft een smak geld!
                                  Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                  Hoor je het echt hard? Toch niet bij constante snelheden? (waarvoor zo'n auto toch het meeste wordt gebruikt...)
                                  Vooral als je eens doortrekt. Dan stoorde ik mij er redelijk aan. Bij constante snelheden is het echt een stille auto, en als de radio nog maar zachtjes opstaat hoor je er al niets meer van. Maar een benzine past imo beter in die auto.

Comment

Mja, een 7 naar mijn goesting kost rap boven de 100.000euro. Hoe je het draait of keert, dat blijft een smak geld!
                                    Das veel geld, maar das niet duur he.

Duur is een 3-serie voor 100k

Comment

Das veel geld, maar das niet duur he.

Duur is een 3-serie voor 100k
                                      Ik vind dat duur, zelfs voor een 7.

Comment

Ik vind dat duur, zelfs voor een 7.
                                        Jij bent niet goed snik

Basis 730d (met metaalkleur, navi, leder, zetelverwarming, 4-zonen automatische airco, automaat) begint bij 78.000 euro in Duitsland. Een vergelijkbaar uitgerustte 5 zit aan 63.

15k (+/-25%) premium om een 7 te hebben ipv een 5 vind ik niet meer dan normaal.

Comment

Jij bent niet goed snik
                                          Tell me something new.

Comment

Working...
                                          X