Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 7-Reeks F01
Collapse
X
-
What's said is said. Ik blijf erachter staan, en Antonio lijkt het nogal ... euhm ... speels op te pakken. No harm done, lijkt mij dus ... case closed! Het lijkt me dat vooral anderen het voorval blijven heroprakelen...
Gedaan ermee! Tenzij per PM (maar 'k denk niet dat ik daar mij mee bezig ga houden), maar niet meer in dit topic.
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenStop.
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk BerichtenGoed gedacht !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WikipediaThe F01 platform is expected to underpin a smaller Rolls-Royce slotting in below the ultra-luxury Phantom, internally known as the Rolls-Royce "RR4". This $250,000 car would be assembled in Germany alongside the 7 Series and would share that car's future V12 engine.
Wel benieuwd naar de specs van de V12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenDe Benz ziet er ineens wel héél oud uit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEn toch zou ik zonder twijfelen voor de Benz gaan...en dat zou denk ik ook zo blijven
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bralo20 Bekijk BerichtenEn toch zou ik zonder twijfelen voor de Benz gaan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenMooi detail...
7
.
Ik kijk er al naar uit om de auto in't echt te zien en dan pas kan ik er echt een mening over uitspreken. Op de foto's lijkt de grill me iets te groot maar mss is dat in het echt juist knap. Afwachten...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Comment
-
Als je puur naar het tijdsverloop kijkt is het helemaal niet zo gek dat BMW nu met een nieuwe 7 komt. Het vorige model rijdt al weer zeven jaar rond. Zelfs limousines hebben maar een bepaalde houdbaarheid. Maar er staat een flinke blokkade op de weg die de F01 met gaan berijden.
Dat obstakel is in dit geval de financiele markt. De financiele markt in Amerika. In het land van de fluctuatie moeten namelijk de meeste zevens verkocht gaan worden.
Het nieuwe BMW opperhoofd Noord-Amerika, Jim O’Donnel, heeft dan ook ernstig zijn zorg uitgesproken over het tijdstip van introductie. Hij verwacht dat de nieuweling er wel met het grootste marktaandeel vandoor kan gaan. De markt voor grote luxewagens lijkt echter sterk te krimpen. Logischerwijs verkoop je dan uiteindelijk minder auto’s. Als in Amerika uiteindelijk de winst niet behaald wordt kan BMW in europa weer minder geld uitgeven.
Bijkomend nadeel is dat de nieuwe BMW waarschijnlijk in prijs gaat stijgen. De dollar heeft zich nog steeds niet op kunnen trekken aan de euro. De kosten voor transport zullen niet dalen. En de huidige 7-serie is in de US of A te krijgen voor het belachelijk lage bedrag van $77,625 tot $126,625. Omgerekend naar euro’s is dat €54.000,- tot €89.000,-.
Nu heeft BMW flink geinvesteerd in een groen imago. De CEO wil niet al te hoge verwachtingen wekken bij het hoofdkantoor in Duitsland. Als er echter één markt is die gevoelig is voor ‘de groenste auto in zijn klasse’ dan is dat Noord-Amerika wel. (bron: Autonews.com)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenZie die snoet ... kan er iemand mij vertellen wie ook zo'n snoetje heeft ???
De Maserati Quattroporte...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenge weet wat ze zeggen hé: hoe groter de auto, hoe kleiner de ...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten@gTa: Ik vind excuses naar Antonio wel passend, maar dat is mijn gedacht
.
BMW 7 en ... CSL !!!
AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenDan mag ik mij zelfs een L-versie bestellen...is hem dan zooo klein????
Comment
Comment