Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Over hoogglans shadowline heeft mn pa nogtans sterk getwijfeld, maar dat zat juist in een pakket dat het voordeligste uitkwam ... en dan is't tch ma de shadowline geworden
en ja die velgen komen erop
Over hoogglans shadowline heeft mn pa nogtans sterk getwijfeld, maar dat zat juist in een pakket dat het voordeligste uitkwam ... en dan is't tch ma de shadowline geworden
en ja die velgen komen erop
Nog eens langs geweest bij de dealer om alles te overlopen,
en nu blijkt dat ze de 7 klanten nu egt wel als prinsen zullen moeten behandelen van bmw uit...
Moet je wagen op onderhoud, komen ze je 7reeks bij je thuis halen en zal je minstens een 5 reeks als vervangwagen moeten krijgen, Brengen ze dan je 7 reeks weer thuis moet deze volledig gepoetst zijn... En bmw wil ook dat er in elke bmw-garage een apparte 7-ballie komt...
Via hun teleservices wordt de informatie ivm onderhoud,slijtage onderdelen enz...doorgestuurd naar je dealer en die neemt contact op voor een afspraak te maken...BMW is goed bezig.
De auto is misschien wel duur,maar je krijgt gratis onderhoud 5j of 100000km en zo te zien een perfecte service....en natuurlijk een schitterende wagen.
Nog eens langs geweest bij de dealer om alles te overlopen,
en nu blijkt dat ze de 7 klanten nu egt wel als prinsen zullen moeten behandelen van bmw uit...
Moet je wagen op onderhoud, komen ze je 7reeks bij je thuis halen en zal je minstens een 5 reeks als vervangwagen moeten krijgen, Brengen ze dan je 7 reeks weer thuis moet deze volledig gepoetst zijn... En bmw wil ook dat er in elke bmw-garage een apparte 7-ballie komt...
De vraag is hoe lang dat gaat duren.
Na een tijd gaan er weer een heleboel 730d leasebakken, demo's en tweedehands rondrijden en dan gaan er mensen op hunnen teen getrapt worden.
Een klant van een nagelnieuwe 635d of 540i kan zich best afvragen waarom de kerel die met een 730d van 4 jaar oud rijdt een betere behandeling krijgt.
Idem, hoe gaat men klanten van het oude model behandelen ? Als ik nu nog net een 740i van de laatste reeks zou hebben, dan zou ik me ook afvragen hoeveel geld BMW dan meer zou verdiend hebben aan de 730d rijder die beter behandeld wordt...
'k Kijk al uit hoe dat gaat aflopen.
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Zo vanbinnen, maar dan ng het sportstuur erbij en zo vanbuiten , maar dan nog de hoogglansshadowline... mss dat er ng andere velgen opkomen, maar dat is helemaal nog niet zeker, dat zien we wel als we de wagen hebben
Schitterend. No other words !
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Zo vanbinnen, maar dan ng het sportstuur erbij This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 879x347 and weights 34KB.
Pff, er scheelt toch iets met dat interieur hoor...
Pasop, ik vind het mooi hoor, maar dit interieur kon evengoed in de nieuwe 5 steken.
Ik mis gewoonweg de warmte, luxe en uitstraling dat een echte limo moet kenmerken.
Dit vind ik pas een interieur limo waardig, met warme kleuren, lekker veel hout en een echte luxe uitstraling...
Dit was niet specifiek op jou bedoelt hoor G-power
Dit was niet specifiek op jou bedoelt hoor G-power
Cavaa hoor ik kan me zeker vinden in wat jij zegt...
maar wij hebben hier bewust gekozen voor het donkere, om de auto zo sportief mogelijk te laten doen uitzien... met donker interieur kijk je ook nit zo goed in de auto en dat geeft tch ook een andere, sportiever uitstraling
Tis juist watda je graag hebt eh,
de ene ziet het graag stijlvol en klassiek, de andere weer sportief
Ik vind het alleen jammer dat sinds 1 of twee generaties de lijnen ontbreken in het dashboard. Het is een allegaartje van bakjes en balkjes geworden. Nu nog een kapje rechts voor het multimediascherm voor de passagier en het is helemaal om zeep.
Ik heb vandaag eens prijs laten maken van een 730d voor mijn vader. Gewoon eens om een beeld te geven wat de nieuwe 7 kost. High Exclusive line met 20", dynamic drive, integral active drive (4-wielsturing), night vision, active cruise control, comfort access, geventileerde stoelen..... Zo goed als alles erop en eraan. 108 000 euro kwamen we uit en daarop krijgen we 8% korting.
Naderhand heb ik die offerte nog eens bekeken en er waren enkele gadgets dat absoluut niet gebruikt zouden worden of gemist zouden kunnen worden. Dus na dat schrappen komen we op een prijs van 104 000 euro, of misschien iets minder. Na korting een dikke 95000 euro of zo. Dat is 15 000 euro meer dan onze ongeveer gelijkaardig uitgeruste A8.
Meer pk's, maar dan ook wel meer BIV en geen vierwielaandrijving zoals bij Audi....
Conclusie: Heel knappe wagen (na gewenning), goedkoper dan een gelijkaardige S-klasse (hoewel het niet veel scheelt), er gaat naar goede voornemens een heel mooie terechte en gepaste service gepaard gaan bij de aankoop van een 7-serie in de toekomst. En indien Audi geen waardige opvolger voor de A8 gaat zorgen, zie ik hierin een mooi opvolging voor de A8...
Want hoeveel opties heeft hij dan meer dan een 530d ?
Een mens zou eens een berekening moeten maken hoeveel een 530d kost met gelijke uitrusting als een 730d in basisuitvoering. (idem bij MB en Audi trouwens).
Het enige dat het verschil bij BMW nog erger maakte (althans bij de oude 7) was het feit dat de 7 gewoon nog steeds een stalen vering had en dus eigenlijk gewoon reed als een dikke 5. De MB en Audi kregen standaard tenminste een luchtvering mee die een heel ander rijgevoel geven.
Heeft de nieuwe 7 trouwens eindelijk luchtvering ??
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment