Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zéér mooi, proficiat!!!
    kvind het wel spijtig dat de meeste sportwagens de dag van vandaag
    opteren voor semi-automatische versnellingsbakken
    geef mij nog altijd maar een puur manuele kar...geeft je een beter gevoel
    doordat je beter je best moet doen om telkens perfect te schakelen

Comment

• Gebeurd nie veel hier op het TT gedeelte. Waar blijven de enthousiaste TT mensen? Zijn er dan zo weinig liefhebbers in Belgie hiervoor? Niemand die er een besteld heeft ?

;-)

Comment

• Prachtige TT! Vraagje: is dat je enige wagen? Ik vind een TT ook wel heel knap (de huidige dan, want ik heb het nooit voor de oude gehad), maar op een wagen van dat caliber zou mss beter achterwielaandrijving zitten, niet? Jammer dat hij dat niet heeft, want dan zou het meer in het vaarwater van de Z4 Coupé en (in iets mindere mate) de SLK komen.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Schitterende TT RingRebel! Lichtgrijs staat hem het beste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RingRebel Bekijk Berichten
            Gebeurd nie veel hier op het TT gedeelte. Waar blijven de enthousiaste TT mensen? Zijn er dan zo weinig liefhebbers in Belgie hiervoor? Niemand die er een besteld heeft ?

;-)
            RingRebel, graag een topic in de rubriek 'eigen wagen', zoniet gaat de info en de pics over deze knappe bolide verloren gaan

thx

Comment

• Zo snel gaan die niet verloren, aangezien ze altijd nog te zien zijn op mijn eigen website :-P

Bikefreak nee, mijn vrouw rijdt in een nieuwe A3 Ambition.

Zie op de website bij "mijn auto's" : http://www.ringrebel.nl

Comment

• Gisteren toevallig kunnen testrijden met zowel de 2.0 als de 3.2 Quattro.

Die laatste is echt subliem ... niet te doen. Echt een volbloed sportwagen.

Tegen beter weten in heeft de gedachte al even gespeeld om de bestelling van de E92 Coupé in te ruilen voor een bestelbon voor de TT Quattro. Raar dat ik mezelf daarop betrapt hebt ... ben immers BMW fanaat sinds jaren.

Twijfels ... twijfels ...

Comment

• Damn wat een interieur :o Dit is zowat de enigste auto dat mij zoveel doet qua interieur ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Ik vind een TT ook wel heel knap (de huidige dan, want ik heb het nooit voor de oude gehad
                    Dat vind ik ook, de vorige vond ik niet zo mooi, maar de nieuwe is gewoonweg prachtig!
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Zouden ze ne met een Diesel komen, want mijn nonkel wil hem dan derekt kopen, maar aangezien hij héél veel kilometers doet wacht hij op de diesel.
                      Welke zou het dan zijn?Waarschijnlijk de 2.0 met 170pk ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                        Zouden ze ne met een Diesel komen, want mijn nonkel wil hem dan derekt kopen, maar aangezien hij héél veel kilometers doet wacht hij op de diesel.

Als er een diesel komt lijkt mij dat de meest logische optie ja.

Comment

• mooi zeg

Comment

• Zou de nieuwe 1,8 TFSI die nu reeds in de A3 zit ook voorzien zijn voor de TT?
                            En zo ja ,iemand een idee wanneer??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                              Zouden ze ne met een Diesel komen, want mijn nonkel wil hem dan derekt kopen, maar aangezien hij héél veel kilometers doet wacht hij op de diesel.
                              LPG ?

Comment

• Waarom is er geen model bij de 2.0 met quattro?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichten
                                  LPG ?
                                  beetje een laat antwoord

over LPG hebben we het nog niet gehad, maar ik denk niet dat hij dat wilt, hij zoekt altijd naar een diesel...

Comment

• voor de R8 wannabe's

We kunnen het ons wel voorstellen dat bepaalde Audi TT-bezitters toch een beetje jaloers zijn op de gelukkigen die een R8 op de oprijlaan kunnen parkeren. De Engelse tuner Niche heeft voor die groep een oplossing in huis: een R8-bodykit.
                                    Het belangrijkste onderdeel van de bodykit zijn toch wel de zogenoemde sideblades. Maar ook van de voor- en achterkant van de TT kon Niche niet afblijven, getuige de ventilatieroosters onder de lampen die naar de zo bewonderde grote broer hinten. Nieuwe uitlaatpijpen en een verlagingset completeren de aanpassingen van de Engelse tuner.
                                    De belangstellenden worden flink gestraft voor hun minderwaardigheidscomplex: op een voorwielaangedreven TT kost de ombouw bijna 8.000 pond. Quattro-bezitters zijn iets voordeliger uit, want zij hoeven ‘slechts’ 7.000 pond af te tikken.

Bron: www.autoweek.nl

Comment

• Willen maar niet kunnen...

Met een 'gewone' TT zou ik ook al content zijn hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                        voor de R8 wannabe's

We kunnen het ons wel voorstellen dat bepaalde Audi TT-bezitters toch een beetje jaloers zijn op de gelukkigen die een R8 op de oprijlaan kunnen parkeren. De Engelse tuner Niche heeft voor die groep een oplossing in huis: een R8-bodykit.
                                        Het belangrijkste onderdeel van de bodykit zijn toch wel de zogenoemde sideblades. Maar ook van de voor- en achterkant van de TT kon Niche niet afblijven, getuige de ventilatieroosters onder de lampen die naar de zo bewonderde grote broer hinten. Nieuwe uitlaatpijpen en een verlagingset completeren de aanpassingen van de Engelse tuner.
                                        De belangstellenden worden flink gestraft voor hun minderwaardigheidscomplex: op een voorwielaangedreven TT kost de ombouw bijna 8.000 pond. Quattro-bezitters zijn iets voordeliger uit, want zij hoeven ‘slechts’ 7.000 pond af te tikken.

Bron: www.autoweek.nl

prachtig
                                        ik overliep vlug de foto's en zag een R8 , tot ik eens beter keek
                                        amai mooi gedaan ze

Comment

• Is mooi plaatwerk, maar op een tt kloppen die proporties al helemaal niet

Comment

Working...
                                          X