Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Was vandaag toevallig bij de dealer toen de nieuwe TT werd geleverd ... heeeel schoon machien , bijgevoegd enkele foto's (gsm kwaliteit)

Men wist me ook te vertellen dat er binnenkort een 2.0 DIESELversie !!! van 170 PK uitkomt. Klinkt interessant. Weet iemand hier al mee van ???
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer mooi,

maar duidelijk een wagen die smeekt om grote velgen.
      De bandenman zal tevreden zijn ;-)

Comment

• Ik verwacht de mijne deze week. Heb hem in juli besteld als pre-order ongezien. Heb mijn vorige TT al een half jaar geleden verkocht.

Zo gaat hij worden: http://www.ringrebel.nl/new.htm
        Last edited by ; 12/09/2006, 21:13.

Comment

• ziet er goed uit ringrebel

Comment

• de TT is toch echt AF zenne, krijg er kippevel van

Comment

• ik ben net gaan kijken naar de nieuwe TT. Hele knappe wagen, in het echt nog veel mooier dan op de foto's! eentje die ik op mijn verlanglijstje zet

Comment

• heeft er iemand nog nieuwe foto's van de TT??

Comment

• Vandaag gearriveerd in Leusden, vrijdag bij de dealer, woensdag kan ik hem gaan halen.

Deze "had" hem al iets eerder......

Comment

• de audi heeft de klap goed verwerkt

Comment

• Als ik moet kieze tussen een TT of de S3: zonder twijfelen de TT! Superknap en ook nog eens goedkoper.

Comment

• Dat laatste is niet geheel waar. Zeker niet als je de TT met de opties van de S3 neemt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RingRebel
                          Dat laatste is niet geheel waar. Zeker niet als je de TT met de opties van de S3 neemt.
                          ?? Ik heb mij thans een TT (haast full-option) geconfigureerd en het kwam goedkoper uit als de S3 die'k configureerde. Daarbovenop is het 2500euro minder BIV (TFSI). Nu ok, 't verschil is niet zo groot.
                          Last edited by Lord Tom; 14/09/2006, 07:46.

Comment

• Volgens de metingen van de Autogids is de TFSI (handgeschakeld, FWD) op de kilometer exact even snel als de 3.2 (DSG, quattro)... 26.9s.!!
                            De Golf GTI werd toch ruim een seconde trager afgeklokt.

Die TFSI is zo geniaal dat de 3.2 overbodig is, ook wat weggedrag betreft!!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RingRebel
                              Deze "had" hem al iets eerder......

http://www.polizei.bayern.de/content...udiporsche.jpg
                              De audi heeft alleen schade aan de voorkant, voorruit is zelfs nog intact.

De porsche daarentegen is er slechter aan toe... de dakconstructie is zefs vervrongen.

Comment

• ik ben echt weg van de TT 2l !! gaat er iemand deze avond in zaventem kijken naar de voorstelling? ik zal er al zeker zijn!

Comment

• knappe kleur voor de TT

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X