Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi TT

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Yep, voor mij mag 'ie ook in 't zilver. Of, en da's (imo) nog een tikkie knapper, in dat middengrijs. Hoe heet het, dolfijntjesgrijs? Ook erg knap.

Maar in 't zilver komt z'n "massa" iets beter uit, 'ie is écht wel een pak gegroeid (op z'n minst visueel dan toch). En met die 19" eronder....

Comment

• Comment

• Comment

• Die blauwe!

Prachtig!
          nls2000

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Hola, die antracietgrijze met dat rood leder is wel knap!
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dat kan je inderdaad zeggen. Die velgen zijn ook erg knap, imo. Al zie 'k de TT nog iets liever met die 19" S-lines.

Comment

• MTM bouwt monster-TT’s
                      10 oktober 2006 · Tekst Frank Jacobs

Extra's
                      • fotoshow (4)

Een nieuwe TT is te gewoontjes, zo lijkt het wel. Gisteren kwam Audi zelf met het S-Line sportpakket, nu heeft de Duitse tuner MTM de coupé onder handen genomen. MTM staat voor Motoren Technik Mayer en de tumer heeft zich dan ook voornamelijk gericht op de motor. Eerder zweepte MTM de oude 1.8-liter TT op tot een duizelingwekkende 860 pk, waarna de TMT Bimoto gedoopte auto op de testbaan een snelheid van 385 km/h wist te halen. Zo’n auto haalt klokje rond natuurlijk nooit, dus bij de nieuwe TT is de tuner wat bescheidener te werk gegaan. Door aan de turbo te sleutelen, wordt het vermogen van 200 pk opgeschroefd naar 245, 250, 272 of 313 pk.
                      Ook met de 3.2 V6 heeft TMT snode plannen. De standaard 250 pk wordt omhoog gebracht naar 280 of, mocht u voor een supercharger kiezen, 340 pk.

Dit artikel afdrukken...

Dit artikel naar iemand mailen...

Comment

• Ach, effe bij HGP langs gaan met 1 of 2 grote liassen van 500 EUR, en je hebt op een haar na 500 pk.

Comment

• Comment

• Mooi, maar toch blijf ik met het gevoel zitten dat hem 'iets' ontbreekt...

Comment

• De komst van de R8 en de impressies van de A5 zijn zeker nadelig voor de TT. De TT lijkt plots vrij normaaltjes...

Net zoals bijvoorbeeld de komst van de CLS ook nadelig is voor de E.
                              nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                                De komst van de R8 en de impressies van de A5 zijn zeker nadelig voor de TT. De TT lijkt plots vrij normaaltjes...

Net zoals bijvoorbeeld de komst van de CLS ook nadelig is voor de E.
                                Ben ik toch niet met je eens hoor.

De TT en de R8 hebben een volkomen ander publiek.

En de A5 zijn nog maar impressies, ik denk dat de TT een verkoopssucces gaat worden, je zult het wel zien.
                                2010 Audi A5 Coupé 2.7 TDI S-Line Multitronic
                                2015 Audi A4 Avant 2.0 TFSI Ultra S-tronic

Comment

• Comment

• mooie foto

Comment

• Hier is toch eentje verliefd aan het worden op de nieuwe TT hé !!

Je opvolger dan ook veronderstel ik ?

..

Comment

• Gisteren een héééél lange snelwegrit gehad in die Heimat, en verschillende nieuwe TT's gezien.... Toch wel een beetje op mijn honger gebleven qua straatbeeld gevoel, eerlijk gezegd.
                                        Zelfs een hele tijd met eentje opgereden richting Berlijn, maar een espace is nu eenmaal geen match voor zo'n ding.

Comment

• Hier is toch eentje verliefd aan het worden op de nieuwe TT hé !!

Je opvolger dan ook veronderstel ik ?
                                          er zijn kriebels maar ik weet nog niet of ik een vaste relatie wil

Comment

Working...
                                          X