Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes 190E 2.5-16 Evolution II

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• deftige foto's, de mooiste die ik tot nu toe van de EVOII ben tegengekomen!

Mijn bureaublad maar weer eens veranderen
    Last edited by ; 29/11/2006, 23:10.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
      Ah, dan zal ik enkel de link posten

Ik heb ze allemaal al op hd staan ondertussen
      Ah vetjes! thx!

Zal ik mij ook eens mee bezighouden... maar nu suckt die internetverbinding wel wa neig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
        Ah vetjes! thx!

Zal ik mij ook eens mee bezighouden... maar nu suckt die internetverbinding wel wa neig...
        Ja, foto's laden zeer traag, bij mij ook.

Maar ik ben erdoor

Comment

Ja, foto's laden zeer traag, bij mij ook.

Maar ik ben erdoor
          logisch, iedereen in dit topic is nu volop bezig met ze te downloaden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
            logisch, iedereen in dit topic is nu volop bezig met ze te downloaden
            Neenee, dat was al voordat ik de link hier gepost had

Comment

• Toffe foto:

Comment

• Schneider.... beste dtm-piloot ooit...

Comment

• Comment

• Last edited by ; 30/11/2006, 20:08.

Comment

• moet ik er van uitgaan dat dit geen echte is?
                      Of zou hij hem herspoten hebben?
                      Ik meende alleszins dat ze alle 500 in't zwart waren...

Comment

moet ik er van uitgaan dat dit geen echte is?
                        Of zou hij hem herspoten hebben?
                        Ik meende alleszins dat ze alle 500 in't zwart waren...

Voor zover ik kan zien kan het best een echte zijn, die herspoten is, en die een EVO I achterspoiler heeft.
                        Als het geen echte is, heeft 'ie in ieder geval extreem 'goed' werk afgeleverd... Maar de kit ziet er wel héél origineel uit, en ik weet dat als je zo een bodykitje besteld bij MB... dit praktisch onbetaalbaar is.

Aan één kant vind ik het wel spijtig moest het inderdaad een echte zijn... Een EVO II hoort in 199, niet in een andere kleur.

Comment

• Heb je aan de 'Ring al eens in het museum gaan kijken ?
                          Daar staat de allereerste 190 16v, met handtekening van Senna.
                          Die hebben beide nog gereden ergens in 80, tijdens de opening van het nieuwe F1 circuit daar, nostalgie...
                          www.perfectshine.be

Comment

• Ziet er mij idd een echte uit.

Buiten kleur, pinkers en achterspoiler kan ik niets vinden dat niet klopt precies...

Comment

• Ik vind dit topic hier toch nogal vreemd geplaatst hoor... Dit is toch alles behalve een nieuwe auto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                Ik vind dit topic hier toch nogal vreemd geplaatst hoor... Dit is toch alles behalve een nieuwe auto?
                                Lees openingspost eens

Ofwel moet je mij eens weten te zeggen waar het beter staat...

Comment

Lees openingspost eens

Ofwel moet je mij eens weten te zeggen waar het beter staat...
                                  bij algemeen ofzo of bij oldtimers, 't is er bijna ene

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                    bij algemeen ofzo of bij oldtimers, 't is er bijna ene
                                    Dit is niet algemeen, dit is specifiek

En een oldtimer is het over 10 jaar pas...hij is net over halfweg.

En ik denk niet dat er veel intresse zal zijn van mods om de layout te veranderen in:

nog niet in showroom
                                    in showroom
                                    niet meer in showroom
                                    al veel te lang uit showroom

Comment

En ik denk niet dat er veel intresse zal zijn van mods om de layout te veranderen in:

nog niet in showroom
                                      in showroom
                                      niet meer in showroom

Comment

nog niet in showroom
                                        in showroom
                                        niet meer in showroom
                                        je kan wel eens voorstellen aan de mods om het topic 'oldtimers' te veranderen in 'klassiekers'. Dan zou hij daar wel thuishoren.

Het is inderdaad een buitenbeentje, en eigenlijk hoort het gewoon thuis bij mercedes lovers. Anderzijds verdient deze wagen misschien wel z'n eigen topic, maar zo zijn er uiteraard nog...

Comment

je kan wel eens voorstellen aan de mods om het topic 'oldtimers' te veranderen in 'klassiekers'. Dan zou hij daar wel thuishoren.

Het is inderdaad een buitenbeentje, en eigenlijk hoort het gewoon thuis bij mercedes lovers. Anderzijds verdient deze wagen misschien wel z'n eigen topic, maar zo zijn er uiteraard nog...
                                          Sega heeft de leeftijd van Oldtimers al verlaagd naar 20 jaar

Ik snap niet wat er zo een ramp aan is dat dat topic hier staat...

en het is moeilijk om te bepalen wat een "klassieker" is he (in de betekenis van legende)

Comment

Working...
                                          X