Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes 190E 2.5-16 Evolution II
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtentjah, ieder maakt dat voor zich uit hé. voor jou is deze auto een klassieker, voor iemand anders is dat een E30 M3...
Binnenkort gaan er nog afkomen die de Veyron een klassieker noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat bedoel ik.
Binnenkort gaan er nog afkomen die de Veyron een klassieker noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenMja, 't moet wel een auto zijn die al enige tijd niet meer gemaakt wordt hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenZeg jij dan weer. Een G, een defender en een hele hoop morgans (ken niet alle modellen vanbuiten) worden wel nog gemaakt, en toch zijn het voor veel mensen al klassiekers...
Dat zijn klassiekers, waarom? Omdat ze al meer dan 20 jaar gefabriceert worden...
Comment
-
Uiteraard zijn er nog veel auto's die, zoals deze, een eigen topic zouden verdienen. En niemand houdt je dan ook tegen om zelf zo'n topic te starten. Uiteindelijk ligt het al dan niet voortbestaan van een topic toch in de moderators hun handen.
En als het een troost mag wezen... de EVO II is een W201... Die wordt al een hele tijd niet meer geproduceert (zoals hierboven als vereiste beschouwd), en het model stamt uit 1983... Dus is het model meer dan 20 jaar oud... wat deze auto, weliswaar onrechtstreeks, doet thuishoren in dit topic.
just my 0,02...
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenLigt het nu aan mijn pc, of verdwijnen er vele foto's uit dit topic? Ik krijg vaak gewoon rode kruisjes te zien nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenSorry, mijn webspace leeggehaald
Op m'n photobucket spul staan meer dan 850 pics, die ik overal op forums gebruik/gebruikt heb. Enkele weken geleden was photobucket down, man ik wist niet waar ik het had zeg...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenIk heb er daarnet eentje gespot vlakbij m'n huis.
Hij stond op de geparkeerd op de parking van een transportbedrijf.
Ik weet dat de baas een Mercedes-fan is dus kans is groot dat het de zijne is, hij ziet er als nieuw uit, straks mss een fototje!
En inderdaad... we want pics!!!
Comment
-
<Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenDit is een wagen die rechtstreeks uit de hemel is gevallen...
Enkele vraagjes:
Hoeveel zijn er van de EVO I gemaakt? En wat zijn de specs?
En hoe zat het met de 190 DTM? Specs?
Dank bij voorbaat
EVO II = 502 stuks
Info: http://www.w201-16v-club.de/fahrzeuge.php
DTM versie zat rond de 272kW (370pk) bij een gewicht van 980kg en gaat in 4,5 seconden naar 100.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWreed bedankt
Was die DTM ook een 2.5? Héél hoogtoerig dan?
9500tpm bereikte hij zijn topvermogen
Comment
Comment