Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Trage sluitingsstijd?
en ik vermoed eerst stilstaan en dan achterwaarts weg.
Idd, trage sluitersnelheid. Twas al midden in de nacht toen, dus pikdonker. Sluiterstijd instellen op 8 seconden, camera stabiel zetten, en met de auto 3 seconden blijven staan, en dan achteruit rijden.
(Avantus is de fotograaf )
nog zo'n doorzichtig foto'ke.
'truc' is dus als volgt. Ik stond met camera op statief klaar met sluitertijd van ik dacht 10sec. (of 15, het was toen eigelijk pokkedonker)
Matteo start buiten beeld en ik geef na 3sec ofzo teken om zo snel mogelijk in beeld te rijden en tot stilstand te komen. Levert wel ies leuke effectjes op
Idd, trage sluitersnelheid. Twas al midden in de nacht toen, dus pikdonker. Sluiterstijd instellen op 8 seconden, camera stabiel zetten, en met de auto 3 seconden blijven staan, en dan achteruit rijden.
(Avantus is de fotograaf )
Nog eens wat cijfertjes opgezocht in enkele oude Autogidsen. Prijzen zijn inclusief BTW:
2.3-16:
mei 1985 = 1.380.000 bfr.
januari 1986 = 1.496.250 bfr.
2.5-16
februari 1989 = 1.752.940 bfr.
januari 1990 = 1.806.140 bfr.
Best wel stevige prijzen dus. Over de EVO-versies heb ik niets teruggevonden van prijzen... maar ja, hebben die ooit in de prijscatalogus gestaan aangezien het gelimiteerde versies waren?
Ter vergelijking, een 911 kostte rond 1990 zo om en bij de 2.4 mio als ik me niet vergis. Ik was toen 25 en vond dit ook een megabangelijke bak. De spoiler moet je ook in zijn tijdsgeest zien . Dat was toen helemaal hip.
Ik wil er in ieder geval nog altijd eentje op mijn oprit....zeker weten!
Mercedes-Benz 190E 2.5-16 Evolution II
BMW M3 Sport Evolution
BMW M6 '85
Lancia Delta HF Integrale Martini 5
Lancia Thema 8.32 (by Ferrari)
Ferrari Mondial 8 '81
Comment