Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Benz kan je gewoon ff "unlocken" en op 90° zetten.
Ook het feit dat je geen motorkapsteun moet gebruiken is handig, die zitten ook altijd in de weg...
Benz kan je gewoon ff "unlocken" en op 90° zetten.
Ook het feit dat je geen motorkapsteun moet gebruiken is handig, die zitten ook altijd in de weg...
Ja 'kan geloven dat het bij de mini soms wel wat krap wordt...
Hehe de 1.8... kweet het niet... op het moment rij ik er niet meer mee, maar het zou kunnen dat ik hem ga bijhouden en hem door m'n zusje als eerste auto laten gebruiken.
Kan ik heb terug helemaal 'custom' maken zoals 'ie was... Ik krijg nog kippevel en een vlaag heimwee als ik foto's bekijk van een jaartje terug...
Fantastische auto...
Of, wat ook wel ultiem zou zijn: EVO II Mosselman Turbo .
Kheb een jaartje ofzo terug de eigenaar van de bekende EVO II website (met die foto met die 3 EVO II's voor z'n huis ) overtuigd om te sparen voor een Mosselman kit... hij wil toch zo graag meer power.
Het enige spijtige is dan wel dat de auto niet meer 'origineel ORIGINEEL' is...
Of, wat ook wel ultiem zou zijn: EVO II Mosselman Turbo .
Kheb een jaartje ofzo terug de eigenaar van de bekende EVO II website (met die foto met die 3 EVO II's voor z'n huis ) overtuigd om te sparen voor een Mosselman kit... hij wil toch zo graag meer power.
Het enige spijtige is dan wel dat de auto niet meer 'origineel ORIGINEEL' is...
Als ie der 3 heeft kan ie er wel eentje opofferen, niet?
Ja 'kan geloven dat het bij de mini soms wel wat krap wordt...
Hehe de 1.8... kweet het niet... op het moment rij ik er niet meer mee, maar het zou kunnen dat ik hem ga bijhouden en hem door m'n zusje als eerste auto laten gebruiken.
Kan ik heb terug helemaal 'custom' maken zoals 'ie was... Ik krijg nog kippevel en een vlaag heimwee als ik foto's bekijk van een jaartje terug...
Fantastische auto...
nog zo'n doorzichtig foto'ke.
'truc' is dus als volgt. Ik stond met camera op statief klaar met sluitertijd van ik dacht 10sec. (of 15, het was toen eigelijk pokkedonker)
Matteo start buiten beeld en ik geef na 3sec ofzo teken om zo snel mogelijk in beeld te rijden en tot stilstand te komen. Levert wel ies leuke effectjes op
Comment