Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes GLK

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Test + 31 pics: [www.autobild.de]
    Dat monogram is overdreven groot

Comment

• configurieren

ja, heb hem is geconfigureerd.... 60K zoals ik em wil ....

wel mooi met dat EDITION 1 paket (alle derop en deraan !)

weet ook niet echt of ik hem nu mooi moet vinden of niet... hij is in ieder geval geen grijze muis en speciaal van design

irl zal de overtuiging moeten brengen (of niet...)

iemand die weet vanaf wanneer ie in de showroom zal staan ?????

vindt het ergens wel spijtig dat mijn C320CDI 4matic T reeds besteld is... zou ik nog kunnen veranderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
        ja, heb hem is geconfigureerd.... 60K zoals ik em wil ....

wel mooi met dat EDITION 1 paket (alle derop en deraan !)

weet ook niet echt of ik hem nu mooi moet vinden of niet... hij is in ieder geval geen grijze muis en speciaal van design

irl zal de overtuiging moeten brengen (of niet...)

iemand die weet vanaf wanneer ie in de showroom zal staan ?????

vindt het ergens wel spijtig dat mijn C320CDI 4matic T reeds besteld is... zou ik nog kunnen veranderen ?
        Wil je een GLK in de plaats of wat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
          Wil je een GLK in de plaats of wat?
          NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

C all the way!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

C all the way!
            Ik ben ook van dat gedacht.

Comment

• twijfels

heb toch twijfels bij mijn C320CDI 4matic T...

nu ik hem een paar keer in t echt heb zien rijden vind ik de achterkant ni zo geslaagd en het interieur vind ik ook ni geweldig

rijden doet ie wel lekker al heb ik uit de vergelijkende test begrepen dat de A4 avant het merkelijk beter deed

dus denk ik nog eventueel aan een GLK of een Q5, of toch een A4 avant ?

Comment

• Blijkbaar maakt Mercedes nu al volop reclame voor de GLK. Ik was gisteren in Knokke en daar hing al een reuzegrote affiche van de GLK.

K weet nog niet wat ik van de wagen moet denken, 'k zal er eentje in het echt moeten zien denk ik....

Comment

• First Drive: 2010 Mercedes-Benz GLK

Compact Utility, Full-Size Refinement

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Reservations about quirky styling aside, it is hard not to be impressed by the 2010 Mercedes-Benz GLK.

OK, so the interior quality is somewhat patchy by Mercedes-Benz's vastly improved standards of late and there's just one engine choice for the time being. But in many other areas the new Mercedes-Benz GLK shows class-leading qualities, particularly in terms of driveline refinement and overall chassis competence.

One thing's for sure. The next-generation BMW X3, due out in 2011, is going to have to be a good deal better than the existing model if it hopes to mirror the sort of success it has had up until now.

Complete rijimpressie: [www.edmunds.com]
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voor wanneer is de facelift?

Comment

• Dat is toch gewoon een lelijk hok, de enige mooie mercedessen dezer dagen zijn de S-klasse en de CL-klasse, de C-klasse gaat ook nog.

Waarom zou je zo'n auto eigenlijk in de eerste plaats kopen? Om een SUV te hebben die eigenlijk geen SUV is?
                        Dan koop je toch beter gewoon een leuke C of E, rijdt waarschijnlijk ook pakken beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                          Dat is toch gewoon een lelijk hok, de enige mooie mercedessen dezer dagen zijn de S-klasse en de CL-klasse, de C-klasse gaat ook nog.

Waarom zou je zo'n auto eigenlijk in de eerste plaats kopen? Om een SUV te hebben die eigenlijk geen SUV is?
                          Dan koop je toch beter gewoon een leuke C of E, rijdt waarschijnlijk ook pakken beter.
                          Wat bedoel je daarmee?

Comment

• Beetje zoals de ML, die is ook bijna niks op de het terrein.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                              Beetje zoals de ML, die is ook bijna niks op de het terrein.
                              Ik denk dat hij best zijn mannetje kan staan in het terrein net als de GLK.
                              Als je zwaar terreinwerk wil doen moet een "echte" 4x4 kopen en geen SUV.

Comment

• Ik vind het een geweldige kar

Comment

Ik vind het een geweldige kar
                                  Ik niet, ik wil hem eerst irl gezien hebben.
                                  Ik ben wel helemaal weg van dat interieur.

Comment

Ik niet, ik wil hem eerst irl gezien hebben.
                                    Ik ben wel helemaal weg van dat interieur.
                                    Jij weet toch Silberpfeil dat ik buiten de CLC alles goed vind van MB

Comment

Jij weet toch Silberpfeil dat ik buiten de CLC alles goed vind van MB
                                      Ik ook, buiten de A, CLC, E, R en voorlopig de GLK.

Comment

Ik ook, buiten de A, CLC, E, R en voorlopig de GLK.
                                        Wacht maar, binnenkort de nieuwe E en de CLK. Dat gaan bakskes worden

Comment

Working...
                                        X