Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
    Goh dat is een heel moeilijke vraag! Ikzelf heb ook niet op de R versie van de Golf gewacht, omdat k ervan uitging dat een R een goede 5000 à 8000 euro duurder ging zijn, en natuurlijk het dubbel aan BIV en alle andere extra kosten...

Op dit moment heb ik nog geen spijt van deze keuze... De GTI is snel genoeg, ligt super op de weg en het extra budget heb ik nog steeds na een chipkuurtje draait de gti rond de 260 à 270 pk, dus ben je al een stuk dichter

hij zal het geld wel waard zijn, echter heb jij het ervoor over???
    Moest ik het geld hebben zou ik het wel overwegen. Maar voor dat geld is er natuurlijk ook nog anders leuks te vinden op de markt.
    Vraag me eigenlijk gewoon af als er voor de meerprijs dan toch nog een verschil is bij een opgevoerde versie met R-line paket. Vb beter prestaties door afstelling of beter rijgedrag? dat soort zaken.
    2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
    2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
    2014 Opel Astra OPC
    2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
      Moest ik het geld hebben zou ik het wel overwegen. Maar voor dat geld is er natuurlijk ook nog anders leuks te vinden op de markt.
      Vraag me eigenlijk gewoon af als er voor de meerprijs dan toch nog een verschil is bij een opgevoerde versie met R-line paket. Vb beter prestaties door afstelling of beter rijgedrag? dat soort zaken.
      De R heeft toch vierwielaandrijving? Denk dat daar al een groot verschil in zal zitten qua rijdgedrage en verdragen van die extra paarden...

Comment

• Enkel de golf R heeft 4wd.
        De scirocco heeft een sper...

Comment

• Electrisch sper XDS eh... En inderdaad de golf r heeft 4wd maar de scirocco zou toch de snellere auto zijn op circuit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
            Electrisch sper XDS eh... En inderdaad de golf r heeft 4wd maar de scirocco zou toch de snellere auto zijn op circuit
            door het gewicht e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
              door het gewicht e
              Yep en de betere stroomlijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichten
                door het gewicht e
                Maar aan het groen licht blijf je lekker ter plaatse trappelen met je
                scirocco terwijl de golf wegscheurt met zn 4wd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                  Maar aan het groen licht blijf je lekker ter plaatse trappelen met je
                  scirocco terwijl de golf wegscheurt met zn 4wd
                  Bij slecht weer ja. Denk anders dat niet veel verschil uitmaakt als je nu 2- of 4-wiel aandrijving hebt of als je nu de scirocco of Golf hebt. Verschillen zullen niet spectaculair zijn.
                  2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                  2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                  2014 Opel Astra OPC
                  2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fredje07 Bekijk Berichten
                    Bij slecht weer ja. Denk anders dat niet veel verschil uitmaakt als je nu 2- of 4-wiel aandrijving hebt of als je nu de scirocco of Golf hebt. Verschillen zullen niet spectaculair zijn.
                    Vanuit stilstand zal de Golf R toch wel iets voordeel hebben, maar eenmaal tijdens het blijvend rijden gaat de Scirocco toch de snellere zijn vrees is...

Comment

• Scirocco is eindelijk aangekomen ( 2 maandjes moeten wachten ). Vanaf morgen kan ik mijn eerste kilometers rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichten
                        Scirocco is eindelijk aangekomen ( 2 maandjes moeten wachten ). Vanaf morgen kan ik mijn eerste kilometers rijden.
                        Proficiat, is precies nog snel aangekomen...
                        Veel rijplezier maar dat zal er zeker niet aan ontbreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fonzie07 Bekijk Berichten
                          Scirocco is eindelijk aangekomen ( 2 maandjes moeten wachten ). Vanaf morgen kan ik mijn eerste kilometers rijden.
                          Same here, mag morgen ook mijn Scirocco ophalen .. heb er wel bijna 4 maand op moeten wachten.

Comment

• Je gaat er weer veel tegenkomen binnekort zo te horen
                            Gisteren nog naar metropolis geweest en stond met mijne witte vlak naast een andere witte

Comment

• Sinds vorige week vrijdag de trotse eigenaar van onderstaande Rocco...ondertussen al 1000km gereden, echt zalige wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
                                Sinds vorige week vrijdag de trotse eigenaar van onderstaande Rocco...ondertussen al 1000km gereden, echt zalige wagen.

Hele mooie wagen!!! Proficiat en veel veilige kilometers gewenst!

Comment

• super knappe Roc EricKatja!

nog een algemeen vraagje is een sirocco 2de hands in Duitsland intressant? of toch beter in ons eigen Belgenlandje blijven?

Comment

• Kan interessant zijn, maar zal je waarschijnlijk wel een scirocco hebben met het oude interieur nog..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                                      super knappe Roc EricKatja!

nog een algemeen vraagje is een sirocco 2de hands in Duitsland intressant? of toch beter in ons eigen Belgenlandje blijven?
                                      Bij een golf vind ik het niet zo interessant bij een scirocco nog niet gekeken

Comment

• Vraagje voor de Scirocco eigenaars:
                                        Is de brandblusser bij jullie ergens vastgemaakt in de koffer?
                                        Ik kan mij precies niet meer herinneren hoe het was als ik haar nog maar just had, maar voor het moment ziet de brandblusser alle hoeken van mijn koffer

Comment

• Bij mij hangt die onder de passagierszetel...

Comment

Working...
                                          X