Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ Duke, mooie wagen, gefeliciteerd met de aanwinst...

BTW: wanneer heb je de Scirocco besteld?
    gewoon nieuwsgierig omdat ik op de mijne aan het wachten ben.

Comment

• Hier links van mijn Forge dumpvalve op de Scirocco, derstrak filmke's proberen te maken...

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• *edit: fixed
        Last edited by ; 21/02/2010, 21:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ericKatja Bekijk Berichten
          @ Duke, mooie wagen, gefeliciteerd met de aanwinst...

BTW: wanneer heb je de Scirocco besteld?
          gewoon nieuwsgierig omdat ik op de mijne aan het wachten ben.
          Merci! Bestelling is geplaatst op 1 december

Comment

• Vandaag eens bij Shiftec langs geweest voor een vitaminenkuur. Het resultaat mag er zijn:
            249.8pk en 382nm koppel.

Merci voor de snelle en uitstekende service Bruno!!! De wagen rijdt echt super!!!
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door darkiedm4 Bekijk Berichten
              Vandaag eens bij Shiftec langs geweest voor een vitaminenkuur. Het resultaat mag er zijn:
              249.8pk en 382nm koppel.

Merci voor de snelle en uitstekende service Bruno!!! De wagen rijdt echt super!!!
              Allez ge hebt dan toch gemogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Allez ge hebt dan toch gemogen

Yups

Comment

• Serieus tevreden van het resultaat?
                  veel verschil met vroeger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                    Serieus tevreden van het resultaat?
                    veel verschil met vroeger?
                    Zeker weten... trekt nu toch een serieus pakske harder... /me happy

Comment

Ik hoorde daarstraks iemand iet horen zeggen over "ja das wel vandoen om elke dag naar het station te rijden" ofzo

Comment

Niet gevraagd aan Bruno om het koppel wat gelijk te trekken? Alle een iets vloeiendere lijn te krijgen?

Comment

Niet gevraagd aan Bruno om het koppel wat gelijk te trekken? Alle een iets vloeiendere lijn te krijgen?
                          Nee koppel mag zo blijven. Owv dsg bak. Anders bij vertrekken te vaak wielspin.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                            Ik hoorde daarstraks iemand iet horen zeggen over "ja das wel vandoen om elke dag naar het station te rijden" ofzo
                            Idd in ieder geval wordt de wagen meer gebruikt dan sommige mensen hun Cayman :p

Comment

Nee koppel mag zo blijven. Owv dsg bak. Anders bij vertrekken te vaak wielspin.
                              Denk dat je juist minder wielspin krijgt en beter voor de dsg bak is als je hem vloeiender erin krijgt... Maar dat is de laatste finetuning...

Comment

Denk dat je juist minder wielspin krijgt en beter voor de dsg bak is als je hem vloeiender erin krijgt... Maar dat is de laatste finetuning...
                                je moet hier vooral naar de hellingshoek van het opkomende vermogen kijken die is nagenoeg perfect , had nog iets beter gekund met goede brandstof ( zat 95oktaan in ) want de ontstekingskurve was niet zo regelmatig.

We zijn na de tuning ook gaan testrijden en man man die gaat toch wel super hoor , leuke duuw in de rug zonder te veel koppel ( dsg ) . Echt de max

Comment

• Inderdaad Bruno, dank je wel voor de uitleg...!!! Zal inderdaad super rijden!

Comment

• Stond niet echt proper maar toch 2 foto's :

Last edited by Duke; 07/03/2010, 14:07. Reden: Foto's aangepast

Comment

• Hoor af en toe eens de vraag is een R-versie wel zijn meerprijs waard tegenover een GTI of bij een scirocco een 2.0TSI. Wat ik me dan afvraag wat zou prijs kwaliteit het beste zijn?
                                      Een 2.0TSI kopen met nodige R-line accesoires en laten oppeppen of een echte R-versie aanschaffen?
                                      2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
                                      2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
                                      2014 Opel Astra OPC
                                      2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Goh dat is een heel moeilijke vraag! Ikzelf heb ook niet op de R versie van de Golf gewacht, omdat k ervan uitging dat een R een goede 5000 à 8000 euro duurder ging zijn, en natuurlijk het dubbel aan BIV en alle andere extra kosten...

Op dit moment heb ik nog geen spijt van deze keuze... De GTI is snel genoeg, ligt super op de weg en het extra budget heb ik nog steeds na een chipkuurtje draait de gti rond de 260 à 270 pk, dus ben je al een stuk dichter

hij zal het geld wel waard zijn, echter heb jij het ervoor over???

Comment

• Vind de R beetje overdreven in prijs...
                                          Voor 6000€ kan je de 2.0 laten chippen, meer opties nemen en eventueel extra het Rpakket erbij nemen. Hou je wss nog geld over

Comment

Working...
                                          X