Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door stoffel_scirocco Bekijk Berichten
    Damn , Daarnet ff in de stad gereden en op nog geen half uur 2 dezelfde scirocco's als de mijne tegengekomen met dezelfde velgen. Daar ging het exclusief gevoel
    Inderdaad, je begint ze nu meer en meer in het straatbeeld te zien.
    Ik heb mijn Scirocco van december 2008 (had hem dat jaar in september bestelt, terwijl hij pas in oktober in de Belgische showrooms te zien was).
    Toen had ik overal wel echt veel bekijks, maar nu word het spijtig genoeg stillaan een normale verschijning in het straatbeeld. :-(

Comment

• hier, omgeving Brugge, ben ik er nog maar één tegengekomen ...

Comment

• ik heb er tot nu toe nog maar 3 zien rondrijden

Comment

• Vandaag mijn middenconsole geinstalleerd met rolluikje en ziet er pakken properder uit
          Ook ineens mijn Dumpvalve laten plaatsen. Dat geluid is wel verslavend Binnenin de wagen is het zo goed als niet hoorbaar met radio op maar als je een raampje open doet hoor je het zeer duidelijk. Dus nog comfortabel rijden...
          Enigste minpuntje: na het plaatsen van de Dumpvalve heb ik ineens het gekende piep-geluidje van de compressor erbij gekregen. Vroeger had deze dat niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
            Vandaag mijn middenconsole geinstalleerd met rolluikje en ziet er pakken properder uit
            Ook ineens mijn Dumpvalve laten plaatsen. Dat geluid is wel verslavend Binnenin de wagen is het zo goed als niet hoorbaar met radio op maar als je een raampje open doet hoor je het zeer duidelijk. Dus nog comfortabel rijden...
            Enigste minpuntje: na het plaatsen van de Dumpvalve heb ik ineens het gekende piep-geluidje van de compressor erbij gekregen. Vroeger had deze dat niet.
            kun je er foto's van plaatsen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xxxracexxx Bekijk Berichten
              Vandaag mijn middenconsole geinstalleerd met rolluikje en ziet er pakken properder uit
              Ik ging net vragen als er nog mensen last hadden van dat piepje na het schakelen?
              Ik heb nu 3200km ongeveer en nog geen piep gehoord. Kan wel zijn dat enkel auto's manuele versnellingsbak er last van hadden/hebben. iemand?
              2005 Citroën C2 1.4 HDI VTR
              2009 VW Scirocco 1.4 TSI DSG
              2014 Opel Astra OPC
              2015 Audi TT TDI S-Line

Comment

• Hier een foto van de bekerhouder:

Is wel geen foto van mijn wagen, maar ziet er juist hetzelfde uit
                Is de rommel mooi weggestopt en kruipt geen vuil in...
                Prijs: 75€

Dat piepje is me nu pas opgevallen met te luisteren naar de BOV, kan zijn dat het ervoor ook al was hoor. Is maar zeer af en toe momenteel, hopen dat het zo blijft.

Comment

• Lijkt wel de bekerhouder van mijn Golf Nee dat is het ook gewoon :p Zit er ook een bierflessenopener bij?

Comment

• Bierflessenopener aanwezig

Comment

• Heeft iemand een foto van de zwarte lugano velgen al gezien?

Comment

• Zwarte Lugano's

Oorspronkelijk geplaatst door Feeet_ Bekijk Berichten
                        Heeft iemand een foto van de zwarte lugano velgen al gezien?
                        Alsjeblieft.

Enig idee of die eigenlijk al in België te bestellen zijn? Want ik ga mijn Scirocco bestellen in Duitsland, daar zijn ze zowiezo te krijgen, nu hoop ik dat ze hier niet te krijgen zijn. Dan blijft de mijne lekker exclusief ;-)
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Betere condities in DE?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Box Bekijk Berichten
                            Alsjeblieft.

Enig idee of die eigenlijk al in België te bestellen zijn? Want ik ga mijn Scirocco bestellen in Duitsland, daar zijn ze zowiezo te krijgen, nu hoop ik dat ze hier niet te krijgen zijn. Dan blijft de mijne lekker exclusief ;-)
                            lukt dat zomaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Box Bekijk Berichten
                              Alsjeblieft.

Ze zijn hier te bestellen bij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Papillon Bekijk Berichten
                                lukt dat zomaar?
                                ge gaat dan wel 2x inschrijvings taks moeten betalen dacht ik.

Comment

• Ben ik de enige die de scirocco een misser vind ? Vroeger had een maat van mij een scirocco en ik herken de oude helemaal niet in deze reincarnatie ....
                                  Achteraan lijken de heupen me net iets te breed en de lichten vooraan staan iets te breed waardoor hij wat op een pad lijkt. No offense he, ieder zijn smaak, maar de mijne is het alvast niet.

Op Autoblog.nl stond er een schets hoe de opvolger van de corrado er uit zou moeten zien en die lag véél dichter bij het origineel.
                                  Do not argue with an idiot. He will drag you down to his level and beat you with experience.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk Berichten
                                    Ben ik de enige die de scirocco een misser vind ? Vroeger had een maat van mij een scirocco en ik herken de oude helemaal niet in deze reincarnatie ....
                                    Achteraan lijken de heupen me net iets te breed en de lichten vooraan staan iets te breed waardoor hij wat op een pad lijkt. No offense he, ieder zijn smaak, maar de mijne is het alvast niet.

Op Autoblog.nl stond er een schets hoe de opvolger van de corrado er uit zou moeten zien en die lag véél dichter bij het origineel.
                                    Hij lijkt inderdaad in de verste verte niet op het origineel (Scirocco of Corrado) maar in mijn ogen blijft het nog steeds een meer dan knappe wagen Het is niet omdat hij de naam draagt van een illustere voorganger, dat ie ook daarbij zo dicht moet aanleunen... Vele merken doen dit wel, waarom mag VW dit dan niet?

Comment

• Vanmiddag afgehaald en snel een fotootje genomen op de oprit:

Comment

• Dik! Welke motor?

Comment

• Ziet er goed uit
                                          Die velgen zie je ook niet vaak.

Veel rijplezier!

Comment

Working...
                                          X