Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• kweet het tes erg ik heb geluk gehad heb besteld op 14jan dat was nog levering april.de dag nadien was dit al juni.maar mij kunnen ze ook niks 100% beloven hoor.je weet pas je produktieweek zeker twee weken voor de geplande week dan moest ik terug zelf contact opnemen of het week 25 is.of als ze hem vroeger maken gingen ze zelf contact opnemen.heb voor mezelf beslist niet langer dan week 25 te wachten dan zien hoe ze reageren als je wil annuleren.men dealer doet echt heel erg zijn best chapeau daarvoor hij zit zelf verveelt met de lange wachttijden.hopelijk weet jij vlug hoe het met jou wagen zit.mvg verfaillie pascal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten
      Euhmm...

Als je de interieurfoto's van de nieuwe EOS bekijkt, dan heb je er al een idee van.
      Vind het persoonlijk zeker niet lelijker :-)
      Zijn er hier ergens foto's van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten

Ergens onderaan de interieurfoto's

Greetz!

Comment

• Gisteren ook nog eens langs geweest bij dealer.
          Voorlopige productie week staat op week 38 (half september)
          Zou komen door de opties interlagos velgen en panoramisch open dak.deze geven 2 maanden vertraging.
          Auto is 26 jan besteld en levering zou juni moeten zijn.
          Mvg

Comment

• Bron: www.autoweek.nl

Ook bijzonder mooie kleur voor de Scirocco!
            freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk Berichten
              Ik had ergens foto's gezien van de scirocco met nieuw interieur....Alleen het stuur en tellers gaan veranderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
                Ik had ergens foto's gezien van de scirocco met nieuw interieur....Alleen het stuur en tellers gaan veranderen.
                Vind dit wel jammer voor een auto die nog maar 1j., op de markt is

Maar bij Audi is het net hetzelfde!

Grtz.
                Nick

Comment

• Heb deze gevonden op een engels forum
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Wel een mooi stuurke. Zijn er buiten het interieur nog aanpassingen?

Comment

• Ze zeggen nog iets van een andere airco unit maar daar is op de fotos niet veel van te zien en het haakje voor een jas aan te hangen zou iets verplaatst zijn maar voor de rest nog niets.
                      Wachter erop begint toch lang te duren 3 maanden al nog 5 te gaan

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                        freude am fahren

Comment

• Hey,
                          Vandaag bericht gekregen dat er bij VW normaal volgende week meer duidelijkheid zal komen over de productie. Hopelijk weten we dan meer!?! (Voor die die nog wachten op hun Rocco)
                          Over de aanpassing van het interieur van de Rocco, zou normaal iedereen die zijn Rocco in augustus in productie gaat, het aangepaste interieur hebben!! Dit wist de dealer mij met zekerheid te vertellen!
                          Toch nog 1goe nieuws voor het lange wachte al!! De enkele aanpassingen mogen er best wezen, geeft meer touche aan de Rocco
                          Grtz

Comment

• Duidelijkheid over de aanpassingen bedoel je dan ofzo? Of met betrekking tot de levertermijnen?

Het nieuwe stuurwiel zou wel mooi zijn, maar aangezien de mijne productieweek 25 staat gepland zal ik dan allicht het oude hebben...

Comment

• Hey,
                              De duidelijkheid van de leveringen, heb er speciaal naar gevraagd.
                              De aanpassingen beginnen al vroeger denk ik?? Heb de mijne op 27jan09 besteld en bij den dealer staat week22 als productie dus ik denk wel da ge der ook invalt ze!! En de dealer kon mij bevestigen dat ik zeker het model 2010 zal hebben met het aangepast interieur.
                              grtz

Comment

• Ik heb zelf 17 jan besteld en ik moet dan drie weken langer wachten.... Zal wel afhangen van de configuratie zeker...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                                  Hey,
                                  De duidelijkheid van de leveringen, heb er speciaal naar gevraagd.
                                  De aanpassingen beginnen al vroeger denk ik?? Heb de mijne op 27jan09 besteld en bij den dealer staat week22 als productie dus ik denk wel da ge der ook invalt ze!! En de dealer kon mij bevestigen dat ik zeker het model 2010 zal hebben met het aangepast interieur.
                                  grtz
                                  Heb je dan geen interlagos velgen of panoramisch dak?
                                  Want mijn dealer zegt dat deze voor 2 maanden extra leveringstermijn zorgen.
                                  Mijne is 24 jan besteld en heb als voorlopige productie datum week 38 staan.
                                  Mvg

Comment

• Hey,
                                    Mijn config van de Rocco is
                                    TSI 1.4 160pk
                                    Pack Design
                                    Deep Black
                                    Interlagos
                                    Xenon koplampen,.....
                                    Het was wel zo dat ik gezien heb dat bepaalde codes zoals ze op de bestelbon staan(dat overeenkomen zoals mijn Xenon's en Interlagos) dat daar dus de vertraging zou liggen.
                                    Maar het fijne weet ik zelf niet, hopelijk binnekort meer!! Dealer ging mij volgende week zeker iets laten wete!!
                                    Gtrz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                                      Hey,
                                      Mijn config van de Rocco is
                                      TSI 1.4 160pk
                                      Pack Design
                                      Deep Black
                                      Interlagos
                                      Xenon koplampen,.....
                                      Het was wel zo dat ik gezien heb dat bepaalde codes zoals ze op de bestelbon staan(dat overeenkomen zoals mijn Xenon's en Interlagos) dat daar dus de vertraging zou liggen.
                                      Maar het fijne weet ik zelf niet, hopelijk binnekort meer!! Dealer ging mij volgende week zeker iets laten wete!!
                                      Gtrz

Mijn config is
                                      2.0 TSI 200pk
                                      Rising blue
                                      Interlagos
                                      Design, technology en audio pack

Ik ga volgende maand nog eens mailen voor een update bij mij dealer. Op mijn huidige vw heb ik destijds ook iets meer dan 6 maanden moeten wachten...

Comment

• Sterkere diesel voor Volkswagen Scirocco

6 mei 2009 | Tekst: Alexander Inia
                                        Volkswagen komt met een nieuwe diesel voor de Scirocco. Momenteel is die er alleen met een 140 pk sterke zelfontbrander, maar daar komt een sterkere variant bij.

Het gaat om de 170 pk sterke 2,0-liter TDI, die we al uit diverse andere producten van de Volkswagen Groep. De motor heeft een maximumkoppel van 350 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 8,1 seconden en de topsnelheid bedraagt 222 kilometer per uur. Met DSG is dit 220 kilometer per uur. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,3 liter per 100 kilometer in de handgeschakelde versie, de DSG heeft 0,3 liter meer nodig.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                          Sterkere diesel voor Volkswagen Scirocco

6 mei 2009 | Tekst: Alexander Inia
                                          Volkswagen komt met een nieuwe diesel voor de Scirocco. Momenteel is die er alleen met een 140 pk sterke zelfontbrander, maar daar komt een sterkere variant bij.

Het gaat om de 170 pk sterke 2,0-liter TDI, die we al uit diverse andere producten van de Volkswagen Groep. De motor heeft een maximumkoppel van 350 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 8,1 seconden en de topsnelheid bedraagt 222 kilometer per uur. Met DSG is dit 220 kilometer per uur. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,3 liter per 100 kilometer in de handgeschakelde versie, de DSG heeft 0,3 liter meer nodig.
                                          Hopelijk brengen ze hem ook terug tot 163pk. Ik heb van een VW verkoper horen zeggen dat dit niet het geval zou zijn. Daarmee slaan ze toch hun eigen ruiten in.

Comment

Working...
                                          X