kweet het tes erg ik heb geluk gehad heb besteld op 14jan dat was nog levering april.de dag nadien was dit al juni.maar mij kunnen ze ook niks 100% beloven hoor.je weet pas je produktieweek zeker twee weken voor de geplande week dan moest ik terug zelf contact opnemen of het week 25 is.of als ze hem vroeger maken gingen ze zelf contact opnemen.heb voor mezelf beslist niet langer dan week 25 te wachten dan zien hoe ze reageren als je wil annuleren.men dealer doet echt heel erg zijn best chapeau daarvoor hij zit zelf verveelt met de lange wachttijden.hopelijk weet jij vlug hoe het met jou wagen zit.mvg verfaillie pascal
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk BerichtenEuhmm...
Als je de interieurfoto's van de nieuwe EOS bekijkt, dan heb je er al een idee van.
Vind het persoonlijk zeker niet lelijker :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenZijn er hier ergens foto's van?
Ergens onderaan de interieurfoto's
Greetz!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frigobox Bekijk BerichtenZijn er hier ergens foto's van?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk BerichtenIk had ergens foto's gezien van de scirocco met nieuw interieur....Alleen het stuur en tellers gaan veranderen.
Maar bij Audi is het net hetzelfde!
Grtz.
Nick
Comment
-
Heb deze gevonden op een engels forum
Comment
-
-
Hey,
Vandaag bericht gekregen dat er bij VW normaal volgende week meer duidelijkheid zal komen over de productie. Hopelijk weten we dan meer!?!(Voor die die nog wachten op hun Rocco)
Over de aanpassing van het interieur van de Rocco, zou normaal iedereen die zijn Rocco in augustus in productie gaat, het aangepaste interieur hebben!! Dit wist de dealer mij met zekerheid te vertellen!
Toch nog 1goe nieuws voor het lange wachte al!!De enkele aanpassingen mogen er best wezen, geeft meer touche aan de Rocco
Grtz
Comment
-
Hey,
De duidelijkheid van de leveringen, heb er speciaal naar gevraagd.
De aanpassingen beginnen al vroeger denk ik?? Heb de mijne op 27jan09 besteld en bij den dealer staat week22 als productie dus ik denk wel da ge der ook invalt ze!! En de dealer kon mij bevestigen dat ik zeker het model 2010 zal hebben met het aangepast interieur.
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk BerichtenHey,
De duidelijkheid van de leveringen, heb er speciaal naar gevraagd.
De aanpassingen beginnen al vroeger denk ik?? Heb de mijne op 27jan09 besteld en bij den dealer staat week22 als productie dus ik denk wel da ge der ook invalt ze!! En de dealer kon mij bevestigen dat ik zeker het model 2010 zal hebben met het aangepast interieur.
grtz
Want mijn dealer zegt dat deze voor 2 maanden extra leveringstermijn zorgen.
Mijne is 24 jan besteld en heb als voorlopige productie datum week 38 staan.
Mvg
Comment
-
Hey,
Mijn config van de Rocco is
TSI 1.4 160pk
Pack Design
Deep Black
Interlagos
Xenon koplampen,.....
Het was wel zo dat ik gezien heb dat bepaalde codes zoals ze op de bestelbon staan(dat overeenkomen zoals mijn Xenon's en Interlagos) dat daar dus de vertraging zou liggen.
Maar het fijne weet ik zelf niet, hopelijk binnekort meer!! Dealer ging mij volgende week zeker iets laten wete!!
Gtrz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk BerichtenHey,
Mijn config van de Rocco is
TSI 1.4 160pk
Pack Design
Deep Black
Interlagos
Xenon koplampen,.....
Het was wel zo dat ik gezien heb dat bepaalde codes zoals ze op de bestelbon staan(dat overeenkomen zoals mijn Xenon's en Interlagos) dat daar dus de vertraging zou liggen.
Maar het fijne weet ik zelf niet, hopelijk binnekort meer!! Dealer ging mij volgende week zeker iets laten wete!!
Gtrz
Mijn config is
2.0 TSI 200pk
Rising blue
Interlagos
Design, technology en audio pack
Ik ga volgende maand nog eens mailen voor een update bij mij dealer. Op mijn huidige vw heb ik destijds ook iets meer dan 6 maanden moeten wachten...
Comment
-
Sterkere diesel voor Volkswagen Scirocco
6 mei 2009 | Tekst: Alexander Inia
Volkswagen komt met een nieuwe diesel voor de Scirocco. Momenteel is die er alleen met een 140 pk sterke zelfontbrander, maar daar komt een sterkere variant bij.
Het gaat om de 170 pk sterke 2,0-liter TDI, die we al uit diverse andere producten van de Volkswagen Groep. De motor heeft een maximumkoppel van 350 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 8,1 seconden en de topsnelheid bedraagt 222 kilometer per uur. Met DSG is dit 220 kilometer per uur. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,3 liter per 100 kilometer in de handgeschakelde versie, de DSG heeft 0,3 liter meer nodig.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSterkere diesel voor Volkswagen Scirocco
6 mei 2009 | Tekst: Alexander Inia
Volkswagen komt met een nieuwe diesel voor de Scirocco. Momenteel is die er alleen met een 140 pk sterke zelfontbrander, maar daar komt een sterkere variant bij.
Het gaat om de 170 pk sterke 2,0-liter TDI, die we al uit diverse andere producten van de Volkswagen Groep. De motor heeft een maximumkoppel van 350 Nm. De sprint naar 100 kilometer per uur kost 8,1 seconden en de topsnelheid bedraagt 222 kilometer per uur. Met DSG is dit 220 kilometer per uur. Het gemiddeld verbruik bedraagt 5,3 liter per 100 kilometer in de handgeschakelde versie, de DSG heeft 0,3 liter meer nodig.
Comment
Comment