Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten
    Toevallig mijn link gekopieerd van autoweek.nl???
    Anders mag je dit wel even vermelden.....

....

Anders wel makkelijk om te copy/pasten niet???
    LOL

Dat is het principe van het internet, nee?

Comment

• Heb ook week 25 momenteel. Ik heb hem half januari besteld. Ik ga eind mei nog eens horen bij mijn dealer. Uiteindelijk zal de wachttijd ongeveer zes maand bedragen, net zoals mijn huidige vw destijds...

Comment

Hey,

Is jouw week bevestigd of is dit de voorlopige week?
        De mijne staat nog steeds als "voorlopig" week 38 productie...dus voor oktober zie ik hem zeker niet....redelijk vervelend :-)

Greetz!
        ja dit is mijn vaste productieweek op de duitse site van vw.daar ik nog april heb op men bestelbon voor de levering van de wagen.maar wie hem enkele dagen na mij bestelde ,was de levering plots juni?jou dealer niet met rust laten en jou uiterste leverings datum uitrekennen.Van mij besteld 14jan op bestelbon april das 106 dagen +25% das 26 dagen.dus uiterste leverings datum is 26mei.mvg verfaillie pascal
        Last edited by ; 20/04/2009, 20:41.

Comment

• ik heb daarstraks de bevestiging gehad dat mijn rocco 2.0TSI DSG productieweek 22 heeft( dit was een week geleden week 38, deze is besteld eerst week van januari . heb een mail naar D'Ieteren gestuurd en mijn dealer onder druk gezet met resultaat dat mijn rocco laatste week van juni geleverd wordt zoniet krijg ik compensatie !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corrado VR6 Bekijk Berichten
            ik heb daarstraks de bevestiging gehad dat mijn rocco 2.0TSI DSG productieweek 22 heeft( dit was een week geleden week 38, deze is besteld eerst week van januari . heb een mail naar D'Ieteren gestuurd en mijn dealer onder druk gezet met resultaat dat mijn rocco laatste week van juni geleverd wordt zoniet krijg ik compensatie !

Ik ga morgen ook nog eens gaan horen...mijn wagen is besteld half januari, levertermijn was toen Juni....2 dagen later opgebeld en toen was het al eind november...
            Uiteindelijk is de voorlopige productiedatum week 38 (half september)

Dikke miserie!!

En van compensatie komt niks in huis, had mail gestuurd naar districtsmanager, en die wist te melden dat ik was verwittigd dat het lang kon duren....

Comment

• Hey,
              Jep dit staat inderdaad ook op Autoweek.nl , de post was omdat er onlangs achter een sier uitlaatstuk gevraagd werd! En is lauter informatief bedoeld, en mijn Exussen als ik je copy/pasten geschonden heb!! Ook al zit je niet op forums, kan je dit ook vinden hoor Welcome on the Net

Comment

• gewoon blijven pushen en blijven vragen ze hebben op hun verkoopsovereenkomst zelf staan dit kan met 25% uitlopen .Bij mij is dit ongeveer 22 juni. als je niet aandringt zullen ze vanuit Duitsland de andere landen die een grotere markt hebben laten voorgaan.
                ik heb als opties : pack design,pack GPS,xenon,panoramisch open dak, banden druk controle, velgen interlagos(donker),cruise control ,verwarmde zetels enz en als kleur wit
                Last edited by ; 20/04/2009, 21:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PheniX Bekijk Berichten
                  Hey,
                  Jep dit staat inderdaad ook op Autoweek.nl , de post was omdat er onlangs achter een sier uitlaatstuk gevraagd werd! En is lauter informatief bedoeld, en mijn Exussen als ik je copy/pasten geschonden heb!! Ook al zit je niet op forums, kan je dit ook vinden hoor Welcome on the Net

No prob! :-)

Comment

• Bron: www.autoweek.nl
                    freude am fahren

Comment

• Bron: www.autoweek.nl

PRACHTIGE COMBO!!! Zo'n Scirocco zou ik ook wel willen hebben! Hij kost wel zo'n € 50.000 (in Nederland). Wat zou een vergelijkbare prijs zijn in België?
                      freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten

Bron: www.autoweek.nl

PRACHTIGE COMBO!!! Zo'n Scirocco zou ik ook wel willen hebben! Hij kost wel zo'n € 50.000 (in Nederland). Wat zou een vergelijkbare prijs zijn in België?
                        om en bij de 30-32k schat ik... 1 adres: www.volkswagen.be :p

Comment

• Knap bakske man hij mag er zeker zijn. De velgen zijn dat die gepolierde? Ziet er ni mis uit!
                          Juist spijtig dat bij die pack design de inlegplaatjes in het glazend zwart zijn. Zou je in een pack een wijziging kunnen maken? normaal niet dacht ik (je weet nooit)!? moest iemand dat toevallig weten?
                          @Tjerno
                          Gij hebt ook chance precies met de levering, om zot van te worden!!!! Nog later dan de mijne,.... kzal misschien ook best nog eens contact opnemen met de dealer er staat mij misschien het zelfde antwoord te wachten.
                          Als het zo verder duurt kunnen we ons het nieuw model van volgend jaar nemen

Comment

• das waar blijven aandringen bij jou dealer en bij vw.kheb vandaag telefoon gehad van vw zelf dat mijn productieweek 25 blijft .maar da ik nu op de hoogste prioriteit sta.dit wil zeggen als ze een gaatje zien of dat de produktie vlot verloopt ze de wagen ieder moment kunnen produceren.maar dat kan niemand voorspellen.problemen met de interlagos velgen zouden van de baan zijn.ze gingen me op de hoogte houden,das wel de eerste keer in bijna 4maanden dat ze me zelf gebeld hebben.kheb hun wel gezegd dat als productieweek 25 niet zou gehaalt worden ik de wagen nie meer moet hebben.mvg verfaillie pascal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                              Wtf 50 000 euro? Wordt die daar met bladgoud afgewerkt of zo
                              Is de BPM zoveel?
                              Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PASJE Bekijk Berichten
                                das waar blijven aandringen bij jou dealer en bij vw.kheb vandaag telefoon gehad van vw zelf dat mijn productieweek 25 blijft .maar da ik nu op de hoogste prioriteit sta.dit wil zeggen als ze een gaatje zien of dat de produktie vlot verloopt ze de wagen ieder moment kunnen produceren.maar dat kan niemand voorspellen.problemen met de interlagos velgen zouden van de baan zijn.ze gingen me op de hoogte houden,das wel de eerste keer in bijna 4maanden dat ze me zelf gebeld hebben.kheb hun wel gezegd dat als productieweek 25 niet zou gehaalt worden ik de wagen nie meer moet hebben.mvg verfaillie pascal
                                Ik heb vandaag contact opgenomen, in mijn geval is er nog steeds niets veranderd (dus productie voorlopig week 38 ) Dit zou de eerste 2 weken ook niet veranderen.

Ze gingen wel nog hun best doen om het te vervroegen, maar ik verwacht hier niets van. Volgens mij doet die districtmanager er ook niet veel aan, bedoel, mijn productietermijn gaat op en neer als een jojo.
                                Besteld 15 jan, voorzien levering juni, dan was dit ineens eind november, 3 dagen later "ergens in de zomer", dan ineens september, met de melding dat wanneer de fabriek beslist om dit terug in november te plaatsen, hier niets aan te doen is.

Plezant is idd anders....en van bestelling plaatsen in hoge prioriteit, daar hebben ze in mijn geval nog niet veel van gehoord.....

Miserie....:-)

Comment

• Ik zou dan wachten tot week 45 dan heb je het nieuwe interieur!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                                    Wtf 50 000 euro? Wordt die daar met bladgoud afgewerkt of zo
                                    Is de BPM zoveel?

Yep, voertuig zelf is daar ook al pak duurder, + die taxen dan...

pijnlijke affaire :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                                      Ik zou dan wachten tot week 45 dan heb je het nieuwe interieur!
                                      nieuw interieur??

Comment

nieuw interieur??
                                        Scirocco krijgt de opwaardering van de Golf VI (denk aan tellers en dergelijke)
                                        Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 150 pk Ambition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
                                          Scirocco krijgt de opwaardering van de Golf VI (denk aan tellers en dergelijke)

Euhmm...

Vanaf bouwweek 22 krijgt de scirocco een nieuw interieur, alleen is het niet dat van de nieuwe golf, maar dat van de EOS facelift....zoals nu...de productie volgt gewoon, omdat de onderdelen gewoon worden vervangen.
                                          Is ook logischer, vermits ze opzelfde platvorm worden gebouwd in portugal.

Eind deze week doet volkswagen daar in principe een persmededeling over, maar de duitse en portugese fora hebben dit reeds enkele weken bekend gemaakt .

Nu veranderd er in principe niet zo veel....boordcomputer in het wit ipv rood, de kleine tellers worden geintegreerd in de grote wijzers, stuurwiel veranderd zoals dat van de EOS (maar blijft wel het sportief hoekig stuur)

Als je de interieurfoto's van de nieuwe EOS bekijkt, dan heb je er al een idee van.
                                          Vind het persoonlijk zeker niet lelijker :-)

Ik heb hierover navraag gedaan, iedereen wiens scirocco gebouwd wordt vanaf week 22 krijgt modeljaar 2010; de mijne is hier dus ook zeker bij volgens de dealer....das dan ook het enige voordeel :-)
                                          Last edited by ; 21/04/2009, 18:29.

Comment

Working...
                                          X