Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PASJE Bekijk Berichten
    ik heb de mijne besteld begin jan levering april,heb voorlopig productie week 25 dus begin juli bij de dealer.das meer dan drie maanden te laat ,maar vanaf half april krijg ik golf 6 als vervangwagen tot men sirocco binnen is.hebben me wel gebeld dat het vroeger kon zijn.
    das dus afwachten maar ben blij met hun voorstel.kweet dat ze veel op dit forum kijken en bang zijn dat de media er weet van zou krijgen.zeg nu zelf tis crisis en dan meer dan 6 maanden wachten op je nieuwe wagen,als ze hem beloven in drie maanden. allee nog effe geduld he mvg verfaillie pascal

Hey,

Jij hebt exact dezelfde levertermijn als ik gekregen, hoewel ik op een gegeven moment uitgerekend stond voor november ipv juni.
    Heb intussen de bevestiging gekregen dat ik begin juli met de scirocco rij...
    Het enige voordeel dat we wel gaan hebben, is dat we het model 2010 gaan krijgen, met enkele aanpassingen en alle kinderziektes eruit (als die er al zouden zijn :-)
    Groeten!

Comment

• My 2010

Ik heb mijn Scirocco besteld eind december, geplande levering in mei, met waarschijnlijk een vertraging van enkele weken. Daar zijn de Interlagos velgen verantwoordelijk voor.

Zijn jullie zeker van die overgang naar MY 2010 ? Lijkt me een beetje vroeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TBS Bekijk Berichten
        Ik heb mijn Scirocco besteld eind december, geplande levering in mei, met waarschijnlijk een vertraging van enkele weken. Daar zijn de Interlagos velgen verantwoordelijk voor.

Zijn jullie zeker van die overgang naar MY 2010 ? Lijkt me een beetje vroeg...

In principe begint de productie van MJ 2010 vanaf week 22.
        T'is ook geen facelift he, 98% van de auto blijft krak hetzelfde, enkel zou het een ander stuur worden en zou de boordcomputer een witte kleur krijgen ipv rood.
        Ik veronderstel dat er nog enkele kleine zaken veranderen, maar zeker niks spectaculairs.

Comment

• sirocco

Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
          Ik heb de mijne half januari besteld en zou hem in mei hebben. Dit is nu al gewijzigd naar begin juni. Welke opties heb jij bijgenomen? Wel raar dat ik hem later heb besteld en erder zou hebben...

de opties zijn aluvelgen interlagos
          verdonkerde ruiten
          licht en zichtmod(elek inklapb spiegels)
          multifunktie stuur in leder
          leder vienna truffel
          deep black pareleffect
          allee ben nu zeker van productie week 25,mogelijk vroeger daar ik op 28 juni op verlof ga voor drie weken .men dealer zou proberen da ik hem heb tegen eind juni heb voor ik vertrek,maar ik hoop er niet op.maar ja dan staat er ne mooie cadeau klaar als ik terug ben he.ik hoop voor jou dat het mei wordt en dat kan best zijn hoor tis te zien hoe ze de planning maken he.maar ik denk dat vw stilletjes wakker aan het worden is,ze weten ook dat dit geen goeie reclame voor hen is.kheb al enkele keren mogen rijden met de demo van men dealer en dat voor een ganse dag en kzal het binnenkort nog eens vragen en dit verzacht de pijn toch wat.ik weet nie wat voor compensatie dat velen krijgen maar ik kan toch niet klagen he.mag af en toe met hun wagen rijden en vanaf half april de golf6 als vevangwagen
          mvg verfaillie pascal

Comment

• Khoop ook dak hem in mei al zou hebben, maar kvrees er een beetje voor.
            Ik heb wel packs genomen (audio, technology en design) plus dan nog de interlagos velgen. Succes met de wachttijd.

Comment

• Voor degene die interesse hebben...

www.scirocco08.de

leuke site vanuit Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stella3000 Bekijk Berichten
                Kan er iemand verklaren waarom je Risingblue niet kunt combineren met lederbekleding Vienna Truffel? K'zou dat net de ideale combinatie vinden voor mijn toekomstig bakske...
                Persoonlijk vind ik dat ook een prachtige kleurencombinatie. Misschien dat ze dat toch plaatsen als ge lang genoeg zaagt.

Comment

• Hoe zit het hier trouwens met de scirocco van newadrieke ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sarahkheueu Bekijk Berichten
                    Int blauw is hij echt knap
                    kheb hem eergisteren nog zien rijden
                    In de buurt van de nieuwe Colruyt (of American Bar Extreme haha) heb ik ook al een paar keer zo eentje tegengekomen.

Comment

• Proficiat, geniet ervan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco26 Bekijk Berichten
                        Bij deze enkele foto's van mijn scirocco
                        Grtz
                        Nice! Zalig interieurtje, de witte buitenkleur vind ik minder maar dat zijn smaken
                        Geniet er van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                          Nice! Zalig interieurtje, de witte buitenkleur vind ik minder maar dat zijn smaken
                          Geniet er van!
                          Zo'n Golf Coupe blijft een prachtige wagen. Wit is een uitstekende kleur , de enige zonder meerprijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dbr Bekijk Berichten
                            Zo'n Golf Coupe blijft een prachtige wagen. Wit is een uitstekende kleur , de enige zonder meerprijs
                            zucht, ik denk dat iedereen ondertussen al wel weet dat je het niet begrepen hebt op VAG; maar moet dat daarom dan ook in elk topic weer eens opduiken?

Comment

Grtz
                              Ziet er goed uit, en dat wit staat hem ook prachtig!
                              De mooiste kleur voor de Scirocco naast rood!
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                zucht, ik denk dat iedereen ondertussen al wel weet dat je het niet begrepen hebt op VAG; maar moet dat daarom dan ook in elk topic weer eens opduiken?
                                Laat hem in zijn onwetendheid Elk forum heeft wel zijn nar.

Prachtige Scirocco trouwens!
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Grtz
                                  Prachtige Scirocco! In alle opzichten heb je ook de mooiste kleurencombinaties gekozen, vind ik! Vet! !
                                  freude am fahren

Comment

Grtz
                                    Korte nummerplaathouder achteraan, Europees formaat vooraan. Zonder dank

Comment

• Spijtig dat die achterkant er een beetje uitziet als een break,maar als je een coupe op de markt zet,dan maak je een coupe,en geen die van achter praktisch uitgebouwd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
                                        Spijtig dat die achterkant er een beetje uitziet als een break,maar als je een coupe op de markt zet,dan maak je een coupe,en geen die van achter praktisch uitgebouwd is.
                                        Al noemt men het een coupé, break... of zelfs een duikboot of .... Whatever!!!

Het blijft een bloedmooie wagen

Grtz.
                                        Nick

Comment

Working...
                                        X