Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sub-Zero Bekijk Berichten
    Ik vind hem wel het wachten waard hoor, niet zo ongeduldig zijn.
    Ben ondertussen een tijdje dit forum aant volgen en wil enkel zeggen
    dat de mijne besteld is op 17 oktober 2008 en zou moeten geleverd worden de eerste week van maart 2009
    das dus ook 5 maand
    na het lezen van de voorgaande berichten ook even dealer gebeld en zou toch op tijd geleverd worden - productieweek was WK6 !

By the way:

1.4 - 160pk / candywhite / 19" interlagos / truffel leder / RCD510 / design + technology pack

bye

Comment

• 19" interlagos, knap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scirocco26 Bekijk Berichten
        dat de mijne besteld is op 17 oktober 2008 en zou moeten geleverd worden de eerste week van maart 2009
        das dus ook 5 maand
        na het lezen van de voorgaande berichten ook even dealer gebeld en zou toch op tijd geleverd worden - productieweek was WK6 !

By the way:

1.4 - 160pk / candywhite / 19" interlagos / truffel leder / RCD510 / design + technology pack

bye

Als ge hem hebt fotokes trekken en op het forum zette hé
        Benzine
        '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
        '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
        Diesel
        '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
        '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
        '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
        '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
        '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Ik zou die 1.4 TSI toch echt wel eens willen testen. Of ik ook een Scirocco zou kopen, is iets anders. Ik vrees dat mijn madam hem wat onpraktisch vindt. En aangezien we momenteel maar één wagen nodig hebben (mijn madam heeft volledig gratis openbaar vervoer en werkt vlakbij Brussel-Zuid, zodus ...).
          Moest ze nu ergens anders werken en een bedrijfswagen krijgen, zou ik een Scirocco of Mini Cooper S wel zwaar overwegen.
          Enfin, als ik eens wat tijd heb, ga ik toch eens naar de dealer.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
            Als ge hem hebt fotokes trekken en op het forum zette hé
            No Problem !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E P Bekijk Berichten
              Alleen het panodak en de interlagos velgen zorgen nog voor 2 maanden vertraging
              idd - bij mij ook 1 maand extra wegens interlagos !!

Comment

• Hoe lang wist jij je productieweek op voorhand Scirocco 26? De mijne zou normaal moeten geleverd worden in mei maar ik weet niet of ze hier al met de vertraging van Interlagos velgen rekening hebben gehouden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Keverdriver Bekijk Berichten
                  Hoe lang wist jij je productieweek op voorhand Scirocco 26? De mijne zou normaal moeten geleverd worden in mei maar ik weet niet of ze hier al met de vertraging van Interlagos velgen rekening hebben gehouden.
                  Je kan best opnieuw je dealer (blijven) lastig vallen. Die moet de dag van je bestelling normaal al over alle gegevens van productie- en leveringsweek kunnen beschikken.
                  Als die dat niet weet, vraag hem dan dadelijk de districtmanager te contacteren voor correcte informatie.
                  Die manager weet intussen dat via deze fora streng toegekeken wordt op het al dan niet geven van correcte informatie door VW.
                  Hij weet ook dat vooral de Duitsers en de Hollanders het beu zijn om daaromtrent steeds van vertragingen te horen spreken.
                  En die trekken hun mond gelukkig wel open op hun fora tegen al dat onrecht!
                  Hier spotten ze met je als je dat durft te zeggen.
                  VW heeft immers zeer velen (ook mij) in het begin belogen omtrent leveringsdatum.
                  En VW weet dat ze dat hier niet meer pikken.
                  De Hollanders zijn VW al in gebreke aan het stellen.
                  En blijf aub volhouden!!

Comment

das dus ook 5 maand

By the way:

bye
                    Beste

Ik denk dat jij nog bij de gelukkigen bent. Ook al vind ik 5 maanden wachten in deze tijd van
                    zeer lage autoproductie wel veel te lang. De problemen van maanden vertragingen zijn vooral begonnen bij de mensen die vanaf november hebben besteld.
                    En het is echt niet alleen te wijten aan die velgen, dat panoramdak, deze of gene optie maar ook met herstructureringen omwille van technische en economische redenen in Autoeuropa Portugal waar de Scirocco's worden gemaakt .
                    Ik ben dus zo goed als zeker dat jij dus wel heel binnenkort je auto gaat hebben want als die echt in WK 6 is gemaakt, dan was dat twee weken geleden.
                    En dat transport duurt 3 weken dus volgende week heb je normaal je auto ( een zeer mooie samenstelling trouwens!)
                    Veel succes ermee dus. En enjoy it!

Comment

das dus ook 5 maand

By the way:

bye
                      Echt, zalige combo !!! Veel succes en een vlotte levering toegewenst .

Heb hem een maandje geleden ook eens testgereden. Was dik in orde !!

Comment

• Ik heb mijne half januari besteld (1.4 160pk, Deep Black, Design pack + interlagos, Pack GPS color, Alarm, DDC, licht en zichtmod en MDI)

Normaal gesproken zou de levering plaatsvinden in Juni....de dealer heeft mij echter al gecontacteerd en gezegd dat het misschien ook november kon worden (10 maanden dus!!)

Was hiermee uiteraard niet akkoord, maar toen ik bij de dealer langsging, was dit opeens teruggezet naar juni door de districtsmanager (had gezegd dat ik bon kwam annuleren)

Ik wacht nu bang af, maar vrees eerlijk gezegd dat ik mijn wagen nooit ga zien in juni...
                        Schandalig dat in deze tijden alles zolang moet duren....zeker als het over de niet duitse markt gaat....audi vorst moet verdorie polo's bijproduceren want in duitsland is er grote vraag naar....wel, er is een grote vraag naar scirocco's ook....

Comment

Hoe lang wist jij je productieweek op voorhand Scirocco 26? De mijne zou normaal moeten geleverd worden in mei maar ik weet niet of ze hier al met de vertraging van Interlagos velgen rekening hebben gehouden.
                          de dealer heeft dit na ongeveer 4-5 weken kunnen vertellen -
                          blijven bellen en vragen naar de productieweek - ze moeten dit redelijk snel kunnen zeggen

bye

Comment

• Vandaag in Aalst (aan het einde van de Kattestraat) een zwarte gezien Blijft een knap ding ahja...
                            Toevallig toch niemand van hier?

Comment

• Heb net naar de dealer gemaild om de productieweek te vragen. Hopelijk krijg ik hier snel een duidelijk antwoord op. Ik laat wel iets weten.

De mijne wordt trouwens een 2.0 TSI rising bleu met interlagos velgen, technology pack en audio pack.

Comment

Heb net naar de dealer gemaild om de productieweek te vragen. Hopelijk krijg ik hier snel een duidelijk antwoord op. Ik laat wel iets weten.

De mijne wordt trouwens een 2.0 TSI rising bleu met interlagos velgen, technology pack en audio pack.
                                nice - 2.0 TSI
                                word een dure grap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                                  Vandaag in Aalst (aan het einde van de Kattestraat) een zwarte gezien Blijft een knap ding ahja...
                                  Toevallig toch niemand van hier?
                                  Heb die ook zien rijden deze week. Echt knap en toont vanachter echt wel breed.

Comment

nice - 2.0 TSI
                                    word een dure grap
                                    Valt toch behoorlijk goed mee? Voor wat ik aan mijn A3 gegeven heb kan ik een dikke Scirocco 2.0 TSI samenstellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Valt toch behoorlijk goed mee? Voor wat ik aan mijn A3 gegeven heb kan ik een dikke Scirocco 2.0 TSI samenstellen.
                                      idd - aankoopprijs valt mee
                                      tis de verzekering en taks da behoorlijk duur wordt

Comment

idd - aankoopprijs valt mee
                                        tis de verzekering en taks da behoorlijk duur wordt
                                        Da valt ook nog mee. Ik had dat al meegerekend in het vergelijk met mijn A3. En je krijgt er dan nog 40pk extra bij

Comment

• hoi

Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Da valt ook nog mee. Ik had dat al meegerekend in het vergelijk met mijn A3. En je krijgt er dan nog 40pk extra bij
                                          Mag ik dan vragen wat dat zoal kost dan? :-) die 2.0 TSI met die packs :-)

Comment

Working...
                                          X