Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die inleg ga ik sowieso naderhand bestellen dan! Evenals die alu pedalen (als die niet op mijn versie zitten)

Comment

• Zou er zo graag een hebben.En mijn hart begind sneller te slaan als er een voorbij rijdt, Maar heb nu geen geld, binne tien jaar een mooi exemplaartje zoeken. Maar ik zou niet weten of ik een zwarte of een witte zou kiezen. Bij de witte komt de mooie zwarte rooster van voor goed tot zijn recht maar binne paar jaar gaat de kleur wit waarschijnlijk terug uit de mode zijn.
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Wie volgt er nu de mode, je moet een kleur kiezen die je zelf mooi vindt. Fuck de rest.

Comment

• Hallo iedereen!

Volg de discussie omtrent de scirocco al een tijdje van heel dichtbij, ben er inmiddels eentje gaan bestellen welke normaal in juni geleverd zou moeten worden (laat ons hopen, dealer sprak ook al van november....)

Wat betreft die zwartkleurige inleg in de middenconsole, blijkbaar zit deze niet vervat in het Design pack, daar zouden enkel de zwartkleurige ventilatieroosters inzitten...de inleg in de middenconsole zou op 10.000 "limited edition" witte scirocco's zitten (heb ik vernomen via engelstalig scirocco forum)
          Moet eerlijk toegeven dat de scirocco's die ik irl heb gezien met design pack, die hadden idd nog het alu middendeel....

Laat ons hopen dat ze toch ooit besteld kunnen worden, ziet er inderdaad zalig uit!
          Last edited by ; 05/02/2009, 00:24.

Comment

• Dit klopt, scirocco met pack design waarin ik heb gezeten had ook gewoon een alu middenconsole. Het zijn idd de ventilatieroosters. Maargoed..ik ga toch een manier zoeken om dit te veranderen bij mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
              En mijn hart begind sneller te slaan

Comment

• Mijn is ook besteld !!

Candywit 1.4 TSI 160 pk met opties :

-Pack design
                -Pack RNS 510
                -Lugano aluvelgen 19"

Heeft iemand een foto van een witte scirocco met de lugano velgen erop? (niet de chrome lugano velgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Feeet_ Bekijk Berichten
                  Mijn is ook besteld !!

Candywit 1.4 TSI 160 pk met opties :

-Pack design
                  -Pack RNS 510
                  -Lugano aluvelgen 19"

Heeft iemand een foto van een witte scirocco met de lugano velgen erop? (niet de chrome lugano velgen)

proficiat!!! Welke levertermijn is er bij jou afgesproken??

Comment

• Mijne is errrrr Hoorde het vandaag. Ik ga morgen ff een kijkje nemen
                    Hoop dat ik em max. over 2 weken in mn bezit heb, morgen kijken of ik foto's kan maken
                    Last edited by ; 06/02/2009, 15:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjerno Bekijk Berichten
                      proficiat!!! Welke levertermijn is er bij jou afgesproken??
                      Thx, Ik heb hem half januari besteld en ik zou hem in mei moeten hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
                        Mijne is errrrr Hoorde het vandaag. Ik ga morgen ff een kijkje nemen
                        Hoop dat ik em max. over 2 weken in mn bezit heb, morgen kijken of ik foto's kan maken
                        Vandaag gaan kijken

Comment

• proficiat,werkelijk prachtig!
                          en 1 van de eerste met xenon zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gahan Bekijk Berichten
                            proficiat,werkelijk prachtig!
                            en 1 van de eerste met xenon zeker?
                            Ja dat klopt
                            Moet wel nog enkele weken wachten hoor, dus moet nog wat geduld hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ac.88 Bekijk Berichten
                              Ja dat klopt
                              Moet wel nog enkele weken wachten hoor, dus moet nog wat geduld hebben
                              why??

Comment

• Véél rijplezier me de Scirocco! Schonen bak
                                Benzine
                                '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
                                '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
                                Diesel
                                '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
                                '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
                                '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
                                '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
                                '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

• Damn, prachtig, xenons maken hem nog zoveel knapper

Comment

• Bedankt allemaal

Comment

• waarom moet je 2 weken wachten? gaan ze hem als demo gebruiken ofzo.
                                      want meestal zijn de papieren al voor de wagen in hun bezit. tenzij ze natuurlijk de policy hebben dat ze steeds een demo in de etalage moeten staan hebben en ze al hun andere demo's al verkocht hebben.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• In Engeland rijdt het al vol met deze karretjes. Ik vond dat niet erg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                                          waarom moet je 2 weken wachten? gaan ze hem als demo gebruiken ofzo.
                                          want meestal zijn de papieren al voor de wagen in hun bezit. tenzij ze natuurlijk de policy hebben dat ze steeds een demo in de etalage moeten staan hebben en ze al hun andere demo's al verkocht hebben.
                                          Nee niet daarom, auto wordt niet gebruikt als demo. Staat niet eens in de showroom, staat in de kelder vd garage. De auto moet nog betaald worden en daarna kenteken aanvragen enz...en dat kan ff duren, vandaar

Comment

Working...
                                          X