Vandaag een witte gezien in regio Kontich : VW-028. Kwam mij van ergens bekend voor (de nrplaat)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag een witte gezien in regio Kontich : VW-028. Kwam mij van ergens bekend voor (de nrplaat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPerswagen. Zie bijvoorbeeld Autogids deze week
Inderdaad, het zal van daar zijn!
Merci
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichteniets te kleine koplampen maar voor de rest wel cava!
Die koplampen kunnen ze wel fixen aftermarket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door a123456789b Bekijk BerichtenVandaag een witte gezien in regio Kontich : VW-028. Kwam mij van ergens bekend voor (de nrplaat)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenLOL!!
Die koplampen kunnen ze wel fixen aftermarket
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenAh da's dan dezelfde als degene die ik vorige week tegenkwam op de E19. Heb je gezien of het een 2.0TFSI was of een 2.0TDI?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenIs de 2.0 TFSI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenWie zegt dat ie doortrok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik denk dat deze nogal houterig rijdt.
ik kon het niet laten dit flauwe mopje te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenneem het van mij aan de scirocco is een pak sneller als een 120d heb met beide wagens gereden....
In de praktijk zal 't verschil wel minder groot zijn dan je denkt en bij een tussensprintje kan een Scirocco een kwaaie klant hebben aan een 120d, dat zie je ook als je de naakte cijfers naast mekaar legt: die 3 tienden dat een Scirocco sneller naar de 100 sprint zijn echt geen wagenlengtes voorsprong hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenTuurlijk is de Scirocco wat sneller, en zal hij ook een groter snelheidsgevoel geven want door zijn lineariteit mist een 120d dat wel een beetje. 't Is een beetje een valse trage zoals ze zeggen.
In de praktijk zal 't verschil wel minder groot zijn dan je denkt en bij een tussensprintje kan een Scirocco een kwaaie klant hebben aan een 120d, dat zie je ook als je de naakte cijfers naast mekaar legt: die 3 tienden dat een Scirocco sneller naar de 100 sprint zijn echt geen wagenlengtes voorsprong hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenIk denk dat deze nogal houterig rijdt.
Comment
Comment