Mij kan hij ook alleszinds bekoren, want heb hem bijna 2 weken geleden bestelt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Ben echt benieuwd om de week te weten wanneer de mijne word gebouwd.
De verkoper zei dat het waarschijnlijk wel januari 2009 zal zijn dat ik hem ga hebben.
Las onlangs nog ergens dat er enorme wachttijden zijn voor een Audi A3, omdat ze niet konden volgen met de TSI motoren.
Als dit dezelfde motoren zijn dan in de Scirocco steken, dan vrees ik het ergste.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk BerichtenBen echt benieuwd om de week te weten wanneer de mijne word gebouwd.
De verkoper zei dat het waarschijnlijk wel januari 2009 zal zijn dat ik hem ga hebben.
Las onlangs nog ergens dat er enorme wachttijden zijn voor een Audi A3, omdat ze niet konden volgen met de TSI motoren.
Als dit dezelfde motoren zijn dan in de Scirocco steken, dan vrees ik het ergste.
Anyway actually I'm just guessingZitten hier wel mensen die er veel meer vanaf weten...
Ik hoop in elk geval voor je mee op een snelle levering
Comment
-
Ik heb de Scirocco 160pk versie genomen.
Ik zie wel dat bij de Audi A3 het 1.4 TFSI motoren zijn en die wat in de Scirocco steekt is een 1.4 TSI.
Wat is het verschil tussen een TSI en een TFSI?
Moesten het dezelfde motoren zijn in de audi en Scirocco, dan gaat het helemaal uit de hand lopen denk ik als de Golf VI verkrijgbaar is, want die gebruikt ook die motoren.
Want de produktieweek van sommige audi A3's was verlengt met 20 weken doordat ze niet kunnen volgen met die motoren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichtenfreude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenDeze ochtend eentje gespot in de file op de E40
Aan de nummerplaat te zien, eentje van de invoerder...
Switcher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichtenik zou wel weten welke te kiezen
How low can you go, honey
Switcher
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk BerichtenAan de nummerplaat te zien, eentje van de invoerder...
Switcher1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZe zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...Moest iedereen hem in felgroen of zwart kopen zout ook maar triestig worden denk ik ze...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZe zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZe zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...1982 BMW E28 528i
2013 BMW F31 318d
2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk BerichtenZe zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...
Ja, het is een Volkswagen.
Comment
Comment