Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mij kan hij ook alleszinds bekoren, want heb hem bijna 2 weken geleden bestelt.

Comment

• Old vs new, broederlijk naast elkaar.

Comment

• Scirocco Rieger GTO.

Comment

• de bestellingen beginnen precies meer en meer op gang te komen Ben vol spanning aant wachten tot ik ook eens eentje in het wild kan spotten.. Binnekort alvast proberen om naar de officiële voorstelling te geraken

Comment

• Ben echt benieuwd om de week te weten wanneer de mijne word gebouwd.
            De verkoper zei dat het waarschijnlijk wel januari 2009 zal zijn dat ik hem ga hebben.
            Las onlangs nog ergens dat er enorme wachttijden zijn voor een Audi A3, omdat ze niet konden volgen met de TSI motoren.
            Als dit dezelfde motoren zijn dan in de Scirocco steken, dan vrees ik het ergste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MarcL Bekijk Berichten
              Ben echt benieuwd om de week te weten wanneer de mijne word gebouwd.
              De verkoper zei dat het waarschijnlijk wel januari 2009 zal zijn dat ik hem ga hebben.
              Las onlangs nog ergens dat er enorme wachttijden zijn voor een Audi A3, omdat ze niet konden volgen met de TSI motoren.
              Als dit dezelfde motoren zijn dan in de Scirocco steken, dan vrees ik het ergste.
              of dat effectief dezelfde zijn weet ik eigenlijk niet echt. Zelfde basis hebben ze allemaal maar de 1.4TSI in de A3 levert 125pk en de versies in de Scirocco zijn er met 122 en 160pk,de ene zonder en de andere met compressor dacht ik? Heb je een 122pk besteld lijkt me de kans groter dan met de 160pk versie,aangezien die wel 'apart' zal staan net door dit verschil...

Anyway actually I'm just guessing Zitten hier wel mensen die er veel meer vanaf weten...
              Ik hoop in elk geval voor je mee op een snelle levering

Comment

• Ik heb de Scirocco 160pk versie genomen.
                Ik zie wel dat bij de Audi A3 het 1.4 TFSI motoren zijn en die wat in de Scirocco steekt is een 1.4 TSI.
                Wat is het verschil tussen een TSI en een TFSI?
                Moesten het dezelfde motoren zijn in de audi en Scirocco, dan gaat het helemaal uit de hand lopen denk ik als de Golf VI verkrijgbaar is, want die gebruikt ook die motoren.
                Want de produktieweek van sommige audi A3's was verlengt met 20 weken doordat ze niet kunnen volgen met die motoren.

Comment

• Deze ochtend eentje gespot in de file op de E40

Comment

• Vandaag voor het eerst irl de nieuwe Scirocco kunnen bewonderen bij D'ieteren,echt een knappe wagen!!!

Comment

• naast de Golf VI

Comment

• Ziet er goed uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                          ik zou wel weten welke te kiezen
                          freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk Berichten
                            Deze ochtend eentje gespot in de file op de E40

Aan de nummerplaat te zien, eentje van de invoerder...

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                              ik zou wel weten welke te kiezen
                              Is this good enough to answer the question?

How low can you go, honey

Switcher

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Switcher Bekijk Berichten
                                Aan de nummerplaat te zien, eentje van de invoerder...

Switcher
                                Een echte kenner zo te zien!
                                1982 BMW E28 528i
                                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Ze zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                    Ze zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...
                                    Als iemand dat nu mooi vind,waarom niet? Moest iedereen hem in felgroen of zwart kopen zout ook maar triestig worden denk ik ze...

Comment

Ze zouden verdikke moeten verbieden da ge ne Scirocco in 't grijs kunt kopen...voor mij is 't dan 'gewoon maar een Volkswagen'...
                                      Wat is er mis met mooi grijs? De foto's zijn genomen al rijdend, met een gsm en door de voorruit ... verwacht dus geen topfoto's hé
                                      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Tjah, het is dan ook gewoon maar een Volkswagen he
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

-Kijkt naar de titel van dit topic-

Ja, het is een Volkswagen.

Comment

Working...
                                          X