Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Scirocco

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
    Ik koop me zo'n tweedehands.

Sowieso.

No doubts there.

WAT een kar...

Ik neem 'em in 2.0 TDI CR DSG aub.
    Diesel? Dat zou pas jammer zijn ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
      In een ander topic haalde ik het ook al aan: een A3 wordt toch echt wel behoorlijk kansloos hoor.
      Enkel het interieur van een A3 is misschien leuker/mooier maar heeft een A3 zo'n coole achterbank?
      Keuze rap gemaakt.
      Kansloos bij jou? Of in het algemeen?

Comment

• vorig weekend waren er enkele (uiteraard witte ) exemplaren te zien op het circuit van Francorchamps. ik vind wel dat hij er in't echt beter uitziet dan op foto, waar teveel die agressieve blik wordt benadrukt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
          En waarom dan wel?

Comment

Kansloos bij jou? Of in het algemeen?
            Kansloos voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
              En waarom dan wel?
              Diesel is altijd jammer. En een Scirocco schreeuwt om een 2.0 TFSI DSG.

Comment

• Krijgt dit speeltje een echte Quattro of een valse ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichten
                  ik vind deze wagen dus echt mega knap!

Wow, knap

Comment

Bwa, ge moet een beetje met uw tijd meegaan he

Zij die het kunnen permitteren : benzine
                    Zij die ook snel willen gaan zonder veel blabla en vooral goedkoper : diesel

't "spijtige" is dat grote dieselblokken (6-cil.) stukken groter en zwaarder zijn dan hun benzine-varianten, anders, zie je het al, een V6 TDI in zo een bak

Comment

• "permitteren"

Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..

Comment

"permitteren"

Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
                        Ik houd altijd de MINI bij he. Dus wil ik een diesel erbij als kilometervreter indien nodig, maar toch lekker vlot aan de lichten.
                        En als dat dan een Scirocco diesel kan zijn, des te beter !

Comment

• Is er al een foto gepost met een mooie OEM vijfspaak?
                          Ik ben te lui om te checken.

De velgen waarmee je hem ziet zijn ook niet slecht op het eerste zicht maar ik heb het niet voor turbine-style of gedraaide spaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                            Ik houd altijd de MINI bij he. Dus wil ik een diesel erbij als kilometervreter indien nodig, maar toch lekker vlot aan de lichten.
                            En als dat dan een Scirocco diesel kan zijn, des te beter !
                            Verkoop de MINI, koop een MINI diesel (met dat kortingengedoe van de overheid) en koop een 2.0 TFSI DSG Scirocco. Voila.

Ik ga m'n vriendin proberen overtuigen een Scirocco te kopen binnen een jaar of 2

Comment

Verkoop de MINI, koop een MINI diesel (met dat kortingengedoe van de overheid) en koop een 2.0 TFSI DSG Scirocco. Voila.
                              Niks te voila !

MINI Mk.II is lelijk, MINI diesel is blasphemy ! En daar moet ik dan mijn witte bromtol voor buiten steken ? Ik dacht 't niet !

Scirocco diesel dus.

Comment

• Scirocco diesel is ook blasphemy Zwier die nichtenbak toch buiten en koop je een 2.0 TFSI.

Comment

• Oh my

Comment

Scirocco diesel is ook blasphemy Zwier die nichtenbak toch buiten en koop je een 2.0 TFSI.
                                    Nichtenbak !

Comment

• NICHTENBAK ??!!

Comment

• nichtenbak ???

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Working...
                                          X