Oorspronkelijk geplaatst door Tommie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Scirocco
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk BerichtenIn een ander topic haalde ik het ook al aan: een A3 wordt toch echt wel behoorlijk kansloos hoor.
Enkel het interieur van een A3 is misschien leuker/mooier maar heeft een A3 zo'n coole achterbank?
Keuze rap gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDiesel? Dat zou pas jammer zijn ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenKansloos bij jou? Of in het algemeen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenEn waarom dan wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrieke Bekijk Berichtenik vind deze wagen dus echt mega knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenDiesel? Dat zou pas jammer zijn ..
Zij die het kunnen permitteren : benzine
Zij die ook snel willen gaan zonder veel blabla en vooral goedkoper : diesel
't "spijtige" is dat grote dieselblokken (6-cil.) stukken groter en zwaarder zijn dan hun benzine-varianten, anders, zie je het al, een V6 TDI in zo een bak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten"permitteren"
Een diesel is meestal aardig wat duurder in aankoop en onderhoud, en qua prijzen aan de pomp scheelt het niet veel meer. Ok, wat meer verbruik bij een benzine, maar dan nog ..
En als dat dan een Scirocco diesel kan zijn, des te beter !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk houd altijd de MINI bij he. Dus wil ik een diesel erbij als kilometervreter indien nodig, maar toch lekker vlot aan de lichten.
En als dat dan een Scirocco diesel kan zijn, des te beter !
Ik ga m'n vriendin proberen overtuigen een Scirocco te kopen binnen een jaar of 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVerkoop de MINI, koop een MINI diesel (met dat kortingengedoe van de overheid) en koop een 2.0 TFSI DSG Scirocco. Voila.
MINI Mk.II is lelijk, MINI diesel is blasphemy ! En daar moet ik dan mijn witte bromtol voor buiten steken ? Ik dacht 't niet !
Scirocco diesel dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenScirocco diesel is ook blasphemyZwier die nichtenbak toch buiten en koop je een 2.0 TFSI.
Comment
Comment